Ga naar inhoud

Nieuw speeltje


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Zoooo, Brodit houdertje via PDA shop vandaag ontvangen en gelijk maar even ingebouwd in de brandende zon :thumbup: (niet bepaald dus...)

Maar goed, 't spul zit goed vast, ff de kabels achter de zijpanelen weggewerkt en de TMC kabel naar de vooruit getrokken via het dashboardkastje.

Die Brodit active houder is overigens niet geschikt voor HD, aangezien er een standaard kabel aanvast zit en die is zonder veel knutselwerk niet te verwisselen.

Zal vanavond wat pics proberen te uploaden, is me via mobiel niet gelukt (foto's te groot :thumbup:)

Link naar reactie
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

IMG_6280_108.jpg

Brodit active houder voor TT930 met TMC antennehouder

IMG_6280_109.jpg

Vastgezet met klittenband en tieraps op beugel (zit muurvast)

IMG_6280_105.jpg

TMC module met zuignap vastgezet op 't hout en kabeltjes netjes achter het plastiek weggewerkt

IMG_6280_106.jpg

Dubbele 12V aansluiting (van X5) door BMW dealer gemonteerd

IMG_6280_107.jpg

TMC kabel langs rand dashboardkastje en via zijkant naar raamstijl geleid

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Administrator

Heb hem nu 3 weken en het is het beste elektrische apparaat wat ik in jaren heb gehad (op m'n Bodygroom na :rolleyes:).

De TMC werkt voortreffelijk, zelfs mobiele radarcontroles worden gemeld, de nauwkeurigheid is subliem. Binnenkort de vuurdoop in Zwitserland, maar ik kan nu al wel zeggen dat ze bij TomTom heel erg hun best moeten doen om de 930 te overtreffen!

Link naar reactie
TMC kabel langs rand dashboardkastje en via zijkant naar raamstijl geleid

Je kunt de antenne ook door de raamstijl zelf laten lopen, dan is de antenne helemaal uit het zicht.

de plactic cover zit erop geklikt, en kun je er dus ook zo weer vanaf trekken.

antenne er doorheen leggen, cover terugdrukken en klaar is Rob.

Link naar reactie
Je kunt de antenne ook door de raamstijl zelf laten lopen, dan is de antenne helemaal uit het zicht.

de plactic cover zit erop geklikt, en kun je er dus ook zo weer vanaf trekken.

antenne er doorheen leggen, cover terugdrukken en klaar is Rob.

Kijk, elk haartje wordt gladgeschoren hier.... om door een ringetje te halen :newblush: .

Link naar reactie
  • Administrator
Let er op dat je in Zwitserland geen flitlocaties op je TomTom mag hebben staan.

Attent van je, was mij overigens al bekend. TomTom zet CH-flits er niet meer standaard op. Sterker, je kunt hem niet eens downloaden van hun site.

Enige wat mij (en velen met mij volgens mij) nog onduidelijk is... mag je wel flitslocaties van andere landen erop hebben?

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Attent van je, was mij overigens al bekend. TomTom zet CH-flits er niet meer standaard op. Sterker, je kunt hem niet eens downloaden van hun site.

Enige wat mij (en velen met mij volgens mij) nog onduidelijk is... mag je wel flitslocaties van andere landen erop hebben?

De duitse wetgeving staat flitslokaties op de tomtom ook niet toe: leidt tot inbeslagname en boete.

Link naar reactie

De TomTom 930 met TMC voldoet voor mij prima.

Heb hem nu 2 mnd.

TMC werkt uitstekend. De zuignap plakt ook prima op het gelakte hout van het dashboard rechts van de radio, op de ruit zat'ie me te veel in de weg.

De snelheids aanduiding werkt prima. Flitslokaties ook.

Aangezien ik de tomtom niet altijd nodig heb, maar bluetooth handsfree altijd, heb ik een Parrot geinstalleerd, maar de handsfree optie van de TomTom doet het ook prima.

Fraai apparaat.

Doet qua navigatie niet onder voor de ingebouwde bmw navigatie van mijn 5serie en is veel toegankelijker dan de navigatie van onze V70.

Prima apparaat.

Link naar reactie
Nee he, je bedoelt dat de een of andere onverlaat je TomTom heeft gedemonteerd???

Inderdaad.

Gisteravond bij vrienden. Toch maar blijven slapen. En dus 1x vergeten de tomtom van z'n voetje te halen...

Alarm ging af om zeven uur vanochtend: meteen niemand meer te zien....

Kortom: duur speeltje, zo'n tomtom.

Link naar reactie

is gewild speelgoed, heb hem daarom ook aan het dashboard hangen, valt de houder niet zo op in de zzzz.

Hoop niet dat je de home locatie met eigen adres had ingevuld of minstens een code erop zodat ie terug moet naar fabrieksinstellingen.

Link naar reactie
is gewild speelgoed, heb hem daarom ook aan het dashboard hangen, valt de houder niet zo op in de zzzz.

Hoop niet dat je de home locatie met eigen adres had ingevuld of minstens een code erop zodat ie terug moet naar fabrieksinstellingen.

Hing ook aan het dashboard, mocht niet baten.... :thumbup:

Link naar reactie
  • 2 jaren later...
  • Administrator

Heb een leuk stukje software gedownload... Mobilnova, hier te vinden.

Wat kun je er mee? 16:9 filmpjes kijken op de TomTom en véél meer :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.