Ga naar inhoud

reactietopic - knalrit 29 juni


Z_dream

Aanbevolen berichten

Misschien een rare plek om dit te plaatsen, maar topic hijacking is toch hip vandaag de dag, dus hier komt het. In plaats van steeds in D te racen, kunnen we daarnaast niet weer eens gaan karten, maar dan dus buiten. Ik heb dit nog nooit gedaan, maar begrijp dat de snelheden een stuk hoger liggen dan binnen. Ik heb zo snel deze link gevonden, met woensdag avonden team races. Lijkt me wel aardig en als er nog regelaars zijn dan ben ik graag van de partij.

Ik kan het zelf ff niet opzetten omdat ik binnen nu en 1 maand weer eens wat erfgoed op deze aarde laat gooien door mijn broedkip en dan de opvolgende weken natuurlijk ook niet erg veel tijd heb. Echter, ik ben wel erg geinteresseerd in een keertje buiten karten. Zeker met een paar teams een avond raggen lijkt me gaaf.

DVG The Shrike

Link naar reactie
  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wat zullen die Duitsers blij geweest zijn met 3 van die STOFZUIGERS op de autobaan :thumbup: alles weer schoon daar. Of zijn het meer PUTTENZUIGERS??? :schater: sorry hoor, ben gewoon jaloers maar ik heb wel al met die van Frank gereden :thumbup: YES

Link naar reactie
Op zich een goed idee, maar lijkt mij verstandiger eerst nog een keer te oefenen in Maarssen of waar dan ook. David wellicht kan jij dit weer op je nemen :thumbup:

Volgens mij hadden we het hier 2wkn geleden nog over bij Ruud. Natuurlijk wil ik de organisatie wel weer op mij nemen :thumbup:

Ik moet even de agenda er op na slaan om te kijken wat een goede datum is en dan zal ik van het weekend alvast even een polletje openen !

Martijn ik stel voor dat wij ditmaal die 'lange' van de baan rijden ipv andersom :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.