Ga naar inhoud

reactietopic - knalrit 29 juni


Z_dream

Aanbevolen berichten

Jezus jongens..... wat vielen die stofzuigers tegen.... alleen maar topsnelheid voor de rest zaten jullie alleen maar in de weg :schater: , als je met topsnelheid de wedstrijd moet winnen ???

Hopelijk hebben jullie een leuke terugrit gehad. Ik had onderweg nog even wat spielerij met twee porsches, volgens mij een boxster (die bleef nergens) en een hele snelle, type ??... nou ja.. die kon ik dan weer niet bijhouden :newblush:

Roger bedankt voor de organisatie, het was weer helemaal top :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dus de stofzuigers liepen wel van je weg? :thumbup:

Ik heb het even niet meer bijgehouden, maar was Frank er nu ook bij met zijn :m: ? Er werd hier nogal met handschoenen gegooid, dus ben dan ook wel benieuwd hoe het is gegaan. :newblush:

Link naar reactie
Hoe klinkt het in een tunnel met al die fohn's, :m: en een gewone maar toch hele snelle Z4 3.0....

Bijzonder goed :thumbup:

Misschien een idee om een meet & greet zuid bij de roertunnel van de A73 te houden! (als ie open is natuurlijk ;) :newblush: )

Link naar reactie
Dus de stofzuigers liepen wel van je weg? :thumbup:

Ik heb het even niet meer bijgehouden, maar was Frank er nu ook bij met zijn :m: ? Er werd hier nogal met handschoenen gegooid, dus ben dan ook wel benieuwd hoe het is gegaan. :newblush:

Ja uiteindelijk wel ja...!!

Frank was er niet bij..... durfde niet ???

Link naar reactie
Hoe klinkt het in een tunnel met al die fohn's, :thumbup: en een gewone maar toch hele snelle Z4 3.0....

Alleen wel hopen dat er toch niet stiekem geflitsts is daar.....

Dat geluid werd volgend mij grotendeels veroorzaakt door de :m: ;) :m: 's :newblush:

Kijk.. best leuk spul hoor die Z4's met fohn, maar zeg nou zelf of je nog net ff van 250 kan doortrekken naar 270, dan heb je het over krap 10 % extra. Het wordt gekker als je 5 seconde extra tijd nodig hebt voor de accelaratie van 150 naar 250 !!! En Roger nou niet zeggen dat je ingehouden hebt !

Link naar reactie
En Roger nou niet zeggen dat je ingehouden hebt !
Die forum naam past je goed vooral dat dream :thumbup::schater: Nou vooruit ik heb gisteren een nogal impulsieve reactie gegeven op alle afzeggingen op het laatste moment. Ik ben nogal opvliegerig van aard (ram) kan ik niets aan doen. Het was vandaag gewoon weer fantastisch en ja weer voor herhaling vatbaar. Joost prachtig dat geluid in de tunnel van die Z4 :newblush:

@ Jan Willem, wanneer kom je het monster halen voor of na de interieur configuratie :m:

Link naar reactie

ooooh, er wordt al weer volop met handschoenen gegooid:

mijn handtekening zegt verder genoeg :thumbup:
Frank was er niet bij..... durfde niet ???

Zo ken ik jullie weer! :newblush:

Link naar reactie

Allen zeer bedankt voor de geweldige dag :thumbup:,

in het bijzonder Roger voor het organiseren.

Mooi om te zien dat iedereen z'n auto gebruikt waar die voor gemaakt is,

was nog behoorlijk aanpoten ook. Had mezelf voorgenomen ooit een keer aan

de Gumball race mee te doen, maar volgensmij is dat absoluut niet meer nodig ;).

@Z dream

Die donkerblauwe was een Cayman, kon 't goed zien, want ik zat er achter :m:.

Die witte was een 997 turbo, daar was idd geen houden aan.

Hier een paar foto's...

shield006hm4.jpg

shield010ky3.jpg

shield019wy6.jpg

shield020gj0.jpg

shield025yc1.jpg

shield028xk1.jpg

Tip: Laat bij deze rit je stoneguards thuis want er zou er nog wel eens

een af kunnen waaien :newblush:.

Cheers!

Link naar reactie
Ik zie het al, saai als altijd. Ik heb weer niks gemist. :schater: (behalve een pizza dan)

Inderdaad. Ben blij dat ik er niet bij was.

En dan ook eerst beloven dat ie het niet meer gaat organiseren maar daarna toch weer gewoon organiseren.

Moet ik volgende keer toch weer helemaal naar Dedemsvaart rijden. :schater:

Link naar reactie
shield025yc1.jpg

Tip: Laat bij deze rit je stoneguards thuis want er zou er nog wel eens

een af kunnen waaien :thumbup: .

Cheers!

Goh waar heb ik dat eerder gezien zo'n mooie rode startknop :newblush: .... ik mag toch wel hopen dat hij ook echt werkt?

Ziet er in ieder geval weer goed uit jongens...zo te zien zat het weer mee en hebben jullie weer veel lol gehad !

Frank....waarom zie ik nog geen posts van jou of ben jij je wonden aan het likken ???? :schater::schater::m:

Link naar reactie
En dan ook eerst beloven dat ie het niet meer gaat organiseren maar daarna toch weer gewoon organiseren.

Joh, dat soort dingen zijn helemaal hip:

- zeggen dat je het nooit meer organiseerd en dan de dag erna "fantastisch, doen we gauw nog een keer!". ;)

- Of "er is een tijd van komen en een tijd van gaan" - en dan maar blijven komen! ;)

Misschien kunnen we www.heintjesforum.nl ook doorlinken naar Z3forum.nl :ok:

Link naar reactie

Ondanks de vele afmeldingen toch nog een leuke groep ;)

Goed weer dus lekker open knallen :D

Wat zijn die piza's lekker in Westerstede.

De :m: Qpe van Arno is niet bij te houden, loopt stationair als een V8 :schater:

Cfcoupe,Frank het blijft leuk dat geluid, net een F16 ;)

Kortom weer een topdag gehad en 's avonds heerlijk bij Roger en Nicole Spanje - Duitsland gekeken in bioscoopformaat :ok:

Link naar reactie
Kortom weer een topdag gehad en 's avonds heerlijk bij Roger en Nicole Italie - Duitsland gekeken in bioscoopformaat :ok:
Een echte voetbal liefhebber die Ruud, wij hebben naar Spanje Duitsland gekeken en Ruud naar de voetbal vrouwen finale op veronica :schater: Vandaar zijn verwarring ;)
Link naar reactie
Kortom weer een topdag gehad en 's avonds heerlijk bij Roger en Nicole Italie - Duitsland gekeken in bioscoopformaat :ok:

Goh had jij in 2006 al Knalritten met Roger ;) Italie Duitsland was toen de 1/2 finale op het WK. Of was je gisteren zo dronken dat je het verschil niet zag?

Link naar reactie
Hier een paar foto's...

shield006hm4.jpg

vrijvertaald: ziet er uit en klinkt als...

BHS%2075.jpg

CIRKELZAAG Frank! ;)

total madness ;) heerlijk om met 3 compressoren, 3 :m: 's een een hardlopende 3.0, die tunnel door te jakkeren. Radio uit, leek wel de tunnel in Monaco gedurende de F1... filmpje van joostvdl spreekt voor zich, puur genieten :ok:

Link naar reactie

En weer een geslaagd forum-evenement... :ok:

Oh grote grutjes, wat Zou ik toch eens graag in Frank's compressor-automaatje willen rijden... ;)

Maar ik weet op voorhand al wat dan mijn conclusie Zal Zijn: wilikookhebbenwilikookhebbenwilikookhebben... :schater:

Link naar reactie
@Z dream

Die donkerblauwe was een Cayman, kon 't goed zien, want ik zat er achter :ok: .

Die witte was een 997 turbo, daar was idd geen houden aan.

Kijk Roger... dan ben ik ook weer niet te beroerd om toe te geven dat die 997 simpelweg niet bij te houden is..... ;) (ahum... een paar rookwolkjes uit de uitlaat en even daarna had ik het idee dat ik stil stond ;) )

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.