Ga naar inhoud

Davids Z3 : Mijn nieuwe speeltje


Davids Z3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 82
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Eindelijk weer een échte auto David... :unsure:

Maak je ons blij met een aankoop verslag waarin je al je emoties omschrijft?... :schater:

En wat te denken van een uitgebreide fotoreportage?

Link naar reactie
Eindelijk weer een échte auto David... :thumbup:

Maak je ons blij met een aankoop verslag waarin je al je emoties omschrijft?... :schater:

En wat te denken van een uitgebreide fotoreportage?

Jajaja maak je geen zorgen....ik zal vast een emotioneel verhaal bedenken / verzinnen...speciaal voor jou :unsure:

Die fotosessie komt natuurlijk goed !

Link naar reactie
Jajaja maak je geen zorgen....ik zal vast een emotioneel verhaal bedenken / verzinnen...speciaal voor jou :unsure:

Die fotosessie komt natuurlijk goed !

Kijk, hoe je op een simpele manier een kind blij kan maken... :thumbup:

"En plotseling kwam er een auto voorbij en Zag ik door het schemerende licht achter de schuur, in de hoek, afgedekt door een paar warme dekens een auto staan!

Meteen Zag ik dat het een dikke drie serie betrof, ik meende de geur van Carbon-SchwartZ te ruiken, de verkoper van de Renault Twingo trok mij Zijn kantoortje binnen. Nee, die Twingo wilde ik nu niet meer! Ook al had die Zó'n mooie Nürburgring sticker achter op de klep.

Er waren drie kooivechters voor nodig om mij bij die hoek weg te houden: Van een vlotte dreier krijg ik immers diecke eier!"

Zoiets voor een lekkere winterdag?... :lol:

Link naar reactie
Kijk, hoe je op een simpele manier een kind blij kan maken... :unsure:

"En plotseling kwam er een auto voorbij en Zag ik door het schemerende licht achter de schuur, in de hoek, afgedekt door een paar warme dekens een auto staan!

Meteen Zag ik dat het een dikke drie serie betrof, ik meende de geur van Carbon-Schwartz te ruiken, de verkoper van de Renault Twingo trok mij Zijn kantoortje binnen. Nee, die Twingo wilde ik nu niet meer! Ook al had die Zó'n mooie Nürburgring sticker achter op de klep.

Er waren drie kooivechters voor nodig om mij bij die hoek weg te houden: Van een vlotte dreier krijg ik immers diecke eier!"

Zoiets voor een lekkere winterdag?... :thumbup:

whaaahaaahahahaaaaa :schater:

schitterend Frido!!!

Link naar reactie

Gefeliciteerd met je nieuwe :unsure::angry::muur: David! :wave: Een collega van me heeft een M3 Individual, eentje in de kleur Petrol Mica maar dan met SMG II. I Een schitterende en snelle wagen, en dat zal die van jou ook zeker zijn, al heb ik nog geen picca's gezien... :thumbup:

Enne, welkom terug bij het vertrouwde merk! :D

Oh ja, en je weet dat bij een M3 alles 3 keer zo duur is, he? Vraag maar aan onze ervaringsdeskundige Emanuel. :m::m:

Link naar reactie
Ik begrijp dat je tegenwoordig met van alles en nog wat bij een meeting aanwezig mag zijn :wave:

Ach, zolang het BMW is en dan ook nog van de :unsure: categorie denk ik dat je welkom bent. Het is wel eens erger geweest :thumbup: :

z3qpmeet027oe3.jpg

Link naar reactie

Ah de verloren zoon is weer een (beetje) terug. Gefeliciteerd man, ik heb de keuze voor de Honda nooit begrepen maar iedereen moet zijn ding doen. Gelukkig ben je tijdens de donkere dagen voor kerst tot inkeer gekomen.

Jezus daalde neder en zag dat het niet goed was. Hij sprak tot David "David waarom heeft gij zich tot de Dolle Hond(a) gekeerd?" David antwoordde tot Jezus "Wie zonder zonde is werpe de eerste steen" Jezus pakte een grote kei en wierp deze tegen het hoofd van David. De hemel scheurde open en David zag het licht. Hij nam afstand van de Dolle Hond die terugkeerde naar de donkere krochten van de hel en ging op zoek naar Goliath. In de donkere wouden van Beieren vond hij he :wave: . Goliath zei "Welkom thuis David, ik vergeef u uw dwaling" David betuigde spijt en leefde nog lang en gelukkig.

Link naar reactie
Ah de verloren zoon is weer een (beetje) terug. Gefeliciteerd man, ik heb de keuze voor de Honda nooit begrepen maar iedereen moet zijn ding doen. Gelukkig ben je tijdens de donkere dagen voor kerst tot inkeer gekomen.

Jezus daalde neder en zag dat het niet goed was. Hij sprak tot David "David waarom heeft gij zich tot de Dolle Hond(a) gekeerd?" David antwoordde tot Jezus "Wie zonder zonde is werpe de eerste steen" Jezus pakte een grote kei en wierp deze tegen het hoofd van David. De hemel scheurde open en David zag het licht. Hij nam afstand van de Dolle Hond die terugkeerde naar de donkere krochten van de hel en ging op zoek naar Goliath. In de donkere wouden van Beieren vond hij he :wave: . Goliath zei "Welkom thuis David, ik vergeef u uw dwaling" David betuigde spijt en leefde nog lang en gelukkig.

Oh "wijze"Frank dank voor de mooie woorden ! :schater:

De Honda is wel degelijk een bewuste keuze geweest toendertijd denk ook dat je er mee moet rijden om dat te begrijpen.Heb hem ook altijd met veel plezier bereden maar eerlijk is eerlijk ik ben gewoon een BMW rijder en dat heeft uiteindelijk tot deze keuze geleid.

Link naar reactie
Oh "wijze"Frank dank voor de mooie woorden ! :schater:

De Honda is wel degelijk een bewuste keuze geweest toendertijd denk ook dat je er mee moet rijden om dat te begrijpen.Heb hem ook altijd met veel plezier bereden maar eerlijk is eerlijk ik ben gewoon een BMW rijder en dat heeft uiteindelijk tot deze keuze geleid.

@Stoploss: Dit was weer een stukje ouderwets proza :wave:

De Honda is wel degelijk een bewuste keuze geweest: Gelukkig zijn ze hier zeer vergevingsgezind en zien we dat als een tijdelijke vorm van ontoerekeningsvatbaarheid. Komt dus niet op je strafblad. :schater:

denk ook dat je er mee moet rijden om dat te begrijpen: Neen dat willen we niet. :muur:

@Tom: BMW's gaan echt nooit stuk, kan ik je verzekeren.:schater::thumbup::unsure::angry:

Link naar reactie
@Stoploss: Dit was weer een stukje ouderwets proza

De Honda is wel degelijk een bewuste keuze geweest: Gelukkig zijn ze hier zeer vergevingsgezind en zien we dat als een tijdelijke vorm van ontoerekeningsvatbaarheid. Komt dus niet op je strafblad.

denk ook dat je er mee moet rijden om dat te begrijpen: Neen dat willen we niet.

@Tom: BMW's gaan echt nooit stuk, kan ik je verzekeren.

1: dat is maar goed ook want die was al lang genoeg :schater:

2: zegt deze Honda CB rijder van het eerste uur ...lekker geloofwaardig maak je jezelf weer :thumbup::schater:

3: laten we daar maar niet over beginnen... :wave:

Link naar reactie
Oh "wijze"Frank dank voor de mooie woorden ! :schater:

De Honda is wel degelijk een bewuste keuze geweest toendertijd denk ook dat je er mee moet rijden om dat te begrijpen.

Mee moet rijden is nou juist datgene wat Frank en ik niet met zo'n hok moeten doen. Wij zijn daar veel te teer voor gebouwt. Eerst dat stuur eruit slopen om te kunnen instappen. Vervolgens de stoel eruit slopen om te kunnen zitten. Waarna je de heggeschaar erdoor heen kan halen om dat hoogpolige tapijtje te korten omdat je anders de versnellingspook niet kan vinden. Laten wij het maar houden op een handels foutje David. Ik denk dat je meer plezier hebt van de :thumbup: hoewel je het cabrio gevoel wel zal missen.

PS, mooi stukje proza Fr(e)(a)nk heb je tijd over ofzo :wave:

Link naar reactie
Mee moet rijden is nou juist datgene wat Frank en ik niet met zo'n hok moeten doen. Wij zijn daar veel te teer voor gebouwt. Eerst dat stuur eruit slopen om te kunnen instappen. Vervolgens de stoel eruit slopen om te kunnen zitten. Waarna je de heggeschaar erdoor heen kan halen om dat hoogpolige tapijtje te korten omdat je anders de versnellingspook niet kan vinden. Laten wij het maar houden op een handels foutje David. Ik denk dat je meer plezier hebt van de :thumbup: hoewel je het cabrio gevoel wel zal missen.

PS, mooi stukje proza Fr(e)(a)nk heb je tijd over ofzo :wave:

Jullie zijn idd hele tere mennekes, vooral jij lange met die kolenscheppen van je :schater: .

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.