Ga naar inhoud

pj311 --> rox311


pj311

Aanbevolen berichten

eindelijk eindelijk eindelijk binnen 2 dagen rij ik met wat meeval weer e30!!!!

ik weer mega mega content.

hier alvast een teaser:

e30ar2.jpg

uiteraard, als hij echt voor de deur staat, binnenkort meer info

don't worry de z wijkt niet van mijn zijde (voordat ik weer pmmetjes met prijsvoorstellen krijg...) en gaat niet weg :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Een mooie :wave: 3! Toch je jezelf een ringtool gegund! Helemaal top! :thumbup:

En de PJ311 gaat door naar Roxanne? Ze vond het toch geen relaxte auto om in te rijden vertelde ze laatst nog.... Of krijgt de 3-er een "ROX" kenteken?

Als coupe-man zijnde vind ik het wel fijn om te horen dat een van de mooiste (en meest originalo <_< ) :m: coupe's van het forum gewoon bij jou blijft!

Link naar reactie
  • Administrator

Zo te zien is dat geen M3. Zie geen uitgebouwde schermen...

Zie wel M-line accessoires :thumbup:

Zoek de verschillen:

16.jpg

Link naar reactie

Leuk! Ik heb altijd al wel een zwak gehad voor de E30, ihb de facelift. Ik ben benieuwd welke het is geworden, een 325i?

Een vriend van me heeft een 325i 4-deurs. Motor heeft meer dan 300000km gereden en doet het nog steeds bijzonder goed. Roest daarentegen begint wel serieus aandacht te verdienen (binnenkant wielkasten achter).

Link naar reactie

neej neej neej,

allemaal heel leuke gedachten, maar het is de bedoeling met een allerlaagst budget te gaan knallen. dus spijtig genoeg een m3, 320is of ander exotisch spul. het is een plain old 325i 4-deurs :thumbup:

de is lip die je op de foto ziet is fake :schater: maar misstaat mi niet op een e30. voorlopig gaan de eerste stappen vooral niets kostende handelingen zijn. idd dat bestaat nog :wave: dus alles uit dat hok: stoelen, koffer, bekleding... heel de reutemeteut raus!

plannen die wel wat kosten:

1) bbsjes of kroonkurkjes, zal ziet wat budget toelaat

2) sper hopelijk 3.91 of 4.10 met platen

3) kuipzetels (wibra-kwaliteit)

4) eibach + stabis + domstrebe

5) pk's

6) kooi

enz

mss nog in wisselende volgorde, beetje afhankelijk van wat ik tegen kom en hoeveel tijd (en vooral geld) er in kan steken.

@ruud: roxanne rijdt niet (en ook niet graag) met de z, gewoon met haar eigen auto, maar de nr plaat rox311 zou later voor haar zijn, maar dan kunnen we er toch al beslag op leggen!

@frank: het is idd een is-lip, maar dit stukje is dan ook echt het enige coole aan de hele rattenbak, want er is echt niks bijzonder aan hoor. maar ik vond die foto zo op een is of m3 lijken dak de gemoederen een beetje wou opstoken <_<:schater:

morgen rijden we erom , dan volgen echte foto's

Link naar reactie
de nr plaat rox311 zou later voor haar zijn, maar dan kunnen we er toch al beslag op leggen!

Als ik dit zo lees, ben ik toch wel jaloers op jullie vrijheid om je kenteken uit te zoeken! :thumbup:

Ooit een filmpje gezien van een amerikaanse Z3 coupe met het kenteken ZEE SHOE! Dat is toch briljant! <_<

Kan Roxanne nu niet haar eigen auto voorzien van ROX311?

Link naar reactie

Gaaf PJ, ik ben benieuwd wat je gaat krijgen c.q. bouwen... :rolleyes:

Jammer dat die teaser niet de auto is die je gaat krijgen want dat Ziet er top uit.

Ik heb een Zwak voor de E30, mede omdat ik daar mijn rijbewijs in gehaald heb.

Vooral de touring vind ik megamooi.

Op eBay worden met grote regelmaat de mooiste spullen vehandelt voor de E30's.

Dat uitZoeken van het kenteken is netZoals in Duitsland übercool.

Als je veel pech krijgt met je wagen maak je er gewoon 'Shit311' van... :lol:

Link naar reactie
Gaaf PJ, ik ben benieuwd wat je gaat krijgen c.q. bouwen... :rolleyes:

Jammer dat die teaser niet de auto is die je gaat krijgen want dat Ziet er top uit.

Ik heb een Zwak voor de E30, mede omdat ik daar mijn rijbewijs in gehaald heb.

Vooral de touring vind ik megamooi.

Op eBay worden met grote regelmaat de mooiste spullen vehandelt voor de E30's.

Dat uitZoeken van het kenteken is netZoals in Duitsland übercool.

Als je veel pech krijgt met je wagen maak je er gewoon 'Shit311' van... :lol:

die teaser foto is wel degelijk van de wagen die ik ga ophalen!!!!! het is alleen het enige deftige stukje ervan, dus de rest valt in verhouding tegen...

mijn laatste e30 was ook een touring, in dezelfde kleur, maar voor circuit zou de 4 deurs de beste keuze zijn. ze hebben ook minder last van water in de koffer enz... was een practische overweging geen touring te nemen, spijtig maar je kan niet alles hebben

Link naar reactie
:schater: ,dit vraagt om een plaatje van de picture king, lijkt me een leuke uitdaging.

PS zo'n sleepoog werkt zo te zien niet bij parkeerschades (in ieder geval bij parkeren tegen een vangrail)

Effe verduidelijken : die touring was een kadootje van een BMW dealer aan het bestuur van BMW AC Vlaanderen. Over de 200K km, 325i, goed onderhouden, was een "service mobil". Dus snel-snel een rolkooi d'erin, interieur eruit, 7de hands Corbeau stoelen, 4p gordels en de remmen van een oude 5-serie.

Volgens hun klaar om een aantal leden rond Francorchamps te "chauffeuren". Heb ook 3 rondjes meegereden, wel ik ben met de bibber terug uitgestapt. (en als rally navigator toch wat gewoon).

Trillingen op het stuur, trillingen bij 't remmen, versleten banden, ik vond het maar niks. Wel brak de achterkant uit bij iedere bocht, fun verzekerd dus.

Zondag is 'm dan bij 't aanremmen van de Busstop chicane "ineens" keihard naar links uitgebroken en in de vangrail geknald.

Einde oefening...

Link naar reactie

hier is tie dan! tadaaaaaaaaaaaa: de rattenbak van pierre populair!

e30 325i van 1988, zogezegd met 174000km erop (weinig realistisch...)

enige optie die ik waar neem is een open dak. voorlopig nog met weinig flatterende stalen velgen, maar de bbsjes zijn al besteld :wacko:

de bedoeling is dus om deze wagen voor alle circuit-drift-en andere idiote uitspattingen te gebruiken.

dsc03823webft6.jpg

dsc03826webia4.jpg

0136993184005webiv4.jpg

Link naar reactie

Dat ziet er goed uit PJ! (op een gekke manier ;) )

enige optie die ik waar neem is een open dak. voorlopig nog met weinig flatterende stalen velgen, maar de bbsjes zijn al besteld :wacko:

Vergeet niet dat dit de tijden waren dat je "rechter buitenspiegel" nog als optie aan moest vinken! En de metallic lak! Full options bak dus! :ok:

Link naar reactie
neej neej neej,

allemaal heel leuke gedachten, maar het is de bedoeling met een allerlaagst budget te gaan knallen. dus spijtig genoeg een m3, 320is of ander exotisch spul. het is een plain old 325i 4-deurs :rolleyes:

de is lip die je op de foto ziet is fake :schater: maar misstaat mi niet op een e30. voorlopig gaan de eerste stappen vooral niets kostende handelingen zijn. idd dat bestaat nog :thumbup: dus alles uit dat hok: stoelen, koffer, bekleding... heel de reutemeteut raus!

plannen die wel wat kosten:

1) bbsjes of kroonkurkjes, zal ziet wat budget toelaat

2) sper hopelijk 3.91 of 4.10 met platen

3) kuipzetels (wibra-kwaliteit)

4) eibach + stabis + domstrebe

5) pk's

6) kooi

enz

....en het open dak dichtlassen..............

Link naar reactie
....en het open dak dichtlassen..............

Niet nodig, wij hebben zelfs een paar jaren rally's gereden met een 325i met een schuifdak.

We mochten het wel niet openen tijdens de competitie :schater:

Was wel handig, want bij warm weer kon je altijd het dak openen op de verbindingsritten tussen de snelheidsproeven.

Op een keer hadden we dan toch bijna prijs : we staan aan de start van een proef, helm op, men begint af te tellen, tot één van ons zich afvroeg waarom het zo helder in de cockpit was... Vlug het dak dicht gedraaid en met 5 sec vertraging gestart. :rolleyes:

Link naar reactie
hier is tie dan! tadaaaaaaaaaaaa: de rattenbak van pierre populair!

e30 325i van 1988, ...............................de bedoeling is dus om deze wagen voor alle circuit-drift-en andere idiote uitspattingen te gebruiken.

Veel plezier gewenst :rolleyes:

Link naar reactie
Niet nodig, wij hebben zelfs een paar jaren rally's gereden met een 325i met een schuifdak.

We mochten het wel niet openen tijdens de competitie :schater:

Was wel handig, want bij warm weer kon je altijd het dak openen op de verbindingsritten tussen de snelheidsproeven.

Op een keer hadden we dan toch bijna prijs : we staan aan de start van een proef, helm op, men begint af te tellen, tot één van ons zich afvroeg waarom het zo helder in de cockpit was... Vlug het dak dicht gedraaid en met 5 sec vertraging gestart. :rolleyes:

Kun je hem niet achterste voren plaatsen en een filtertje inbouwen om een overdruk te creeren in de cockpit, zodat verdere meuk buiten blijft (zoals bij Parijs-Dakar)?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.