Ga naar inhoud

Moderator team opschonen ?


Marvin

Moderator team opschonen ?  

48 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef uw mening over het Moderator Team !

    • Ja ; opschonen !
      23
    • Nee ; is prima zo !
      22
    • Kweetnie; ken ze nie; doen ze !?!
      3


Aanbevolen berichten

Gaan we nu ruzien in een topic over wie er een ruzietje moet voorkomen? Dan wordt een eventueel kandidaten lijstje vanzelf weer korter. :schater:

Ik vind dat we hier tegenover nieuwe leden uitermate geschikt doen. :wave: Tenzij ze een aantal basis (sociale- en forum) vaardigheden 'vergeten' te gebruiken. Zoals zonder enige introductie iets neerknallen, zelf niet even iets proberen op te zoeken of snel een agressieve post neerzetten. Dan wordt er terecht flink op de rem getrapt, en dan mogen dingen best duidelijk gezegd worden.

Ik heb wel eens vaker gezegd dat het voor sommige mensen geen kwaad kan om hun eigen post voor versturen nog eens door te lezen. Daarmee voorkom je de meeste impulsieve reacties die nogal eens verkeerd uitgelegd kunnen worden.

Ten derde: een grap onder de bumper kan best, maar het is dan wel aan te raden dat je de persoon in kwestie al eens ontmoet hebt en een beetje kan inschatten hoe je grap zal vallen. NIet altijd mogelijk, maar knal er dan geen snoeiharde opmerking in. We kunnen best wat hebben, maar er zijn ook gewoon grenzen.

Ik denk dat dit topic ook laat zien dat de meeste moderators het forum gewoon volgen en dat er adequaat gemodereerd wordt. Ik zie zelf dus geen directe reden om wijzigingen in het panel te maken. Ook heb ik geen doorslaggevend argument (behalve dat Ivo de baas is) zie langskomen. Ik ga niet stemmen, maar van mij mag het zo blijven.

Op topic verder? :rolleyes:

Link naar reactie
  • Reacties 127
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beetje eindeloze, in herhaling vallende discussie hier. Kan dit topic niet beter gewoon gesloten worden (sorry Marvin :rolleyes: ). Het gaat een beetje in rondjes nergens naar toe.

Mizzz Coupe heeft IMHO de meest verstandige post hier. Iedereen doet zijn best iets zinnigs in te brengen, maar uiteindelijk leidt het tot helemaal nix. Dan kunnen we er toch beter mee stoppen?

Weet je wat ik doe? Ik sluit de handel hier. Bij bezwaren/problemen/noodgevallen/onvoorzien: PM een admin, die kan de boel net zo gemakkelijk weer openen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.