Ga naar inhoud

Moderator team opschonen ?


Marvin

Moderator team opschonen ?  

48 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef uw mening over het Moderator Team !

    • Ja ; opschonen !
      23
    • Nee ; is prima zo !
      22
    • Kweetnie; ken ze nie; doen ze !?!
      3


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • Reacties 127
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kom wekelijks wel op het forum en de laatste tijd probeer ik wat actiever te zijn. Dat moderaten stelt echt niet zoveel voor, zo af en toe eens een aanpassing dus ik denk dat het hele omzetten van accounts meer tijd kost dan het bijhouden van de topics.

imho :blink:

Link naar reactie
Kom wekelijks wel op het forum en de laatste tijd probeer ik wat actiever te zijn. Dat moderaten stelt echt niet zoveel voor, zo af en toe eens een aanpassing dus ik denk dat het hele omzetten van accounts meer tijd kost dan het bijhouden van de topics.

imho :blink:

Of course..... waar was je gisteren :unsure:

Link naar reactie
Dat moderaten stelt echt niet zoveel voor, zo af en toe eens een aanpassing

Volgens is het juist belangrijk dat Zoveel mogelijk door mod's wordt geleZen.

Alleen hiermee ben je al de nodige tijd kwijt, want je moet dan ook de draadjes leZen die je anders Zou overslaan.

Bovendien kun je dan niet Zonder onderling overleg Zomaar een paar weken wegblijven, lijkt mij tenminste.

Verder denk ik dat wanneer Zich een draadje voordoet waar het flink mis gaat het Zeker de nodige tijd kost om de juiste beslissingen te nemen.

Vergeet niet het PeeEmmen wat in veel situaties meer werk met Zich meebrengt dan het aanpassen van een draadje.

Kortom: Het is niet veel werk maar je moet het wel even doen... :blink:

Link naar reactie
Kom wekelijks wel op het forum en de laatste tijd probeer ik wat actiever te zijn. Dat moderaten stelt echt niet zoveel voor, zo af en toe eens een aanpassing dus ik denk dat het hele omzetten van accounts meer tijd kost dan het bijhouden van de topics.

imho :kisstogether:

Beste, dit zou ik juist wel als reden zien om de mod-schoenen aan de spreekwoordelijke wilgen te hangen. Van de mods/admins bij ons verlang ik nl. wel betrokkenheid en buiten vakanties om dus ook een dagelikse aanwezigheid.

Wanneer je 1-2 x per week hier bent dan ga je niet alles nalezen en daarmee zadel je andere mods op met extra écht werk terwijl dat toch liefdewerk-oudpapier hoort te zijn.

Link naar reactie

Die betrokkenheid met het forum is er bij mij al geruime tijd niet meer en daarbij heb ik in de loop der jaren andere prioriteiten gekregen waardoor het hele auto gebeuren op een laag pitje is gekomen (heb de Z'tjes wel gezien van binnen en van buiten zeg maar).

Ik ben het ook wel eens met je stelling, het punt is alleen dat nog nooit iemand mij ooit heeft aangesproken over het wel of niet goed bijhouden van de posts, simpelweg omdat modden in de begin jaren van dit forum (toen ik dus nog wel actief aanwezig was) niet nodig was.

Ik heb deze rol jaren terug 'gekregen' en toen hield het veel minder in dan wat het nu doet. Wil iemand de rol overnemen? Dan moet er een leuke stemronde komen met alle toeters en bellen ook! Campagne voeren, balonnen uitdelen op markten, debatten voeren, meedoen aan spelprogramma's enz enz :kisstogether:

Link naar reactie
  • Administrator

Guys, het kan allemaal zoveel gemakkelijker...

Waarom niet per forum 1 of 2 mods, die dan tevens de subfora in de gaten houden. Zo verspreid je controle op topics mooi en hoeft niet iedere mod elk stuk te lezen, maar uitsluitend datgene wat binnen zijn fora valt.

Daarnaast 1 of 2 admins, die de algehele controle houden.

Easy as 1-2-Z3 :kisstogether:

En bij deze stel ik mij beschikbaar om te helpen indien nodig.

Link naar reactie
  • Administrator
Lekker democratisch :nono:.

Ja, je moet je toch eerst beschikbaar stellen om democratisch gekozen te kunnen worden? :smart:

Link naar reactie
  • Administrator
Hij heeft dan ook niet de mods laten kiezen, maar enkelen onder ons gesommeerd dit te worden :notworthy:

En welke sanctie(s) volgde(n) er als hier geen gehoor aan werd gegeven?

Link naar reactie
  • Administrator
Niets wat anderen aangaat :notworthy:

Da's misschien toch wel handig om te weten voor het geval iemand mogelijkerwijs benaderd gaat worden. Kan hij/zij voor die tijd nog afzwaaien :schater:

Link naar reactie
Guys, het kan allemaal zoveel gemakkelijker...
....we laten het gewoon zoals het nu is. De uitkomst van de poll geeft duidelijk aan dat er geen echte meerderheid voor of tegen de stelling is.

Ik heb zelf ervaren dat het vertrek van Rob als moderator tot op de dag van vandaag niet heeft geresulteerd in veel "schendingen van de forumregels" die ongemerkt voorbij zijn gegaan. Het gaat best goed met "ons" forum zo, laten we dat zo houden.

Link naar reactie
  • Administrator
....we laten het gewoon zoals het nu is. De uitkomst van de poll geeft duidelijk aan dat er geen echte meerderheid voor of tegen de stelling is.

Je weet zeker dat je initialen niet JPB moeten zijn :notworthy:

Link naar reactie
en hop, weer een stem minder :schater:

In order to lose the vote, you have to have it first :notworthy:

Link naar reactie
  • Administrator
In order to lose the vote, you have to have it first :notworthy:

Was jij niet op zoek naar Bostongroene auto's? Kssst, scheer je weg vlegel! :schater:

Link naar reactie
@ Shayman: volgens mij doet iedere mod wat ie kan... zo ook Ivodl...
Dat geloof ik direct maar doordat mensen iets op een lager pitje zetten worden anderen dubbel belast en dat lijkt me niet de bedoeling.

Ik heb overigens geen enkel belang hier om te modden oid want ik heb het druk zat met ons eigen forum maar ik weet wel uit ervaring dat het mod zijn een hondebaan is wanneer je je dagelijks inzet.

Een goede mod is onzichtbaar zichtbaar, leest dagelijks alles door (incl. de troep) en past aan, verplaatst en verwijdert wanneer dat nodig is. Hij/zij denkt in teamverband en is er niet voor eigen glorie.

Rob is een mooi voorbeeld: Hij was gestopt en leest nog wat mee, door wat klachten en opmerkingen sluit hij een topic na het denken. De overige mods lieten zich niet zien...

Een forum heeft Robs nodig!

Link naar reactie

Ach hou nou toch op met dit soort BS :thumbup:flaming.gif

Er gebeurt nog wel meer hier dan alle know-all figuren hier wel denken en door mods die wat minder dan anderen op de voorgrond treden.

Wat betreft de zg dubbele belasting, wat een flauwekul!

Geen enkele van de meer actieve mods heeft ooit zijn beklag gedaan over het minder aanwezig zijn van een collega mod.

Stuk voor stuk respecteren we elkaar en onze hobby, iets wat de laatste tijd niet veel hier te zien is.

De algemene teneur is zeer onbeschoft, gedirigeerd door een aantal loudmouths met hun clubje aanhangers.

De houding en manier van communiceren van deze personen draagt zeker niet bij aan de sfeer die hier al geruime tijd heerst.

Ik kan en wil niet voor de andere mods spreken, en wil slechts mijn persoonlijke gevoel uiten.

Op het moment kots ik van de gang van zaken hier, dit is slechts door een handjevol leden tot stand gekomen.

Allemaal gaan we wel eens te ver in onze uitlatingen, zolang je dit kunt erkennen en ook gemeende moeite toont dit in te tomen is er ook niets aan de hand.

Als enkelen het nodig vinden om op een meer achterbakse wijze bepaalde insinuaties en gedrag voort te zetten heb ik er wat meer moeite mee.

Het maakt het voor mij als mod daardoor steeds minder aantrekkelijk om op het forum aanwezig te zijn.

En ik kan het mis hebben, maar met mij een heel aantal anderen.

Loudmouths............. doe ermee wat je wilt, maar zolang de huidige mods zitten waar ze zitten en doen waar ze voor gekozen hebben zullen posts gedelete en ge-edit worden indien dit nodig geacht wordt.

Wij hebben er niet voor gekozen om tussen vaak heel vervelende discussie te moeten zitten, maar het hoort erbij. Als we dan een beslissing moeten nemen doen we het ook, niet altijd de juiste maar so be it.

Live with it and grow up <_<

Als je kwetsend en denigrerend wilt zijn doe het lekker in je thuis omgeving, daar zijn mensen die er tenminste voor kiezen om dat gedrag te toleren.

Of als je het thuis niet kunt of mag zijn, wees het dan zeker niet hier.

Ik zal hier ook wel weer heel wat commentaar op krijgen, maar so be it. Als je het beter weet, geef het aan ik kan zo al een aantal plekken voor shit opruimer van het forum opnoemen en je kunt direct de positie overnemen.

censored.gif

Succes

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.