Ga naar inhoud

Moderator team opschonen ?


Marvin

Moderator team opschonen ?  

48 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef uw mening over het Moderator Team !

    • Ja ; opschonen !
      23
    • Nee ; is prima zo !
      22
    • Kweetnie; ken ze nie; doen ze !?!
      3


Aanbevolen berichten

Zelf mis ik niet echt iets en heb ook niet het gevoel dat er personen "ongewenst" moderator zijn.

Ik mis ook niets, als dagelijkse bezoeker van dit forum. Maar vergeet niet dat Rob toch wel een flink deel van het "moderaten" voor zijn rekening nam.

En hoewel Rob de de ere-titel "moderator met gouden :thumbup: " niet kwijt raakt en natuurlijk gewoon member blijft op ons forum, moeten we niet vergeten dat hij heeft aangegeven dat ie ophoudt met actief moderaten. Dat an sich zal al een verschuiving richting andere moderators veroorzaken. En dan is het wel goed om het moderator team even op te frissen/te checken of iedere moderator dit ook nog wel wil zijn.

Link naar reactie
  • Reacties 127
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

We kunnen wel een een rondje mailen om te kijken we zich nog actief acht.

We kunnen de poll nog ff laten lopen Ies, en dan inderdaad eens kijken via de mail wie wat wil !? :thumbup:

Let the discussion continu ! <_<

Link naar reactie

Nee, het is prima Zo...Heb ik gestemd, omdat:

De moderators, Zoals aangegeven, gewaardeerde forummembers Zijn die het mede hebben gemaakt tot wat het nu is.

Ik ken Ze allemaal, ook geZien tijdens meetings, en Zou Ze graag als moderator behouden.

(Zeker, Ze moeten wel regelmatig te vinden Zijn hier...)

Er Zijn er een paar weggeweest, of tijdelijk minder actief, hoe je het wilt Zien.

Bijvoorbeeld Chris-ChrisXl (de laatste dagen gelukkig weer regelmatig thuis), Leonard-Napoje, Arno-NotToFast, HuubQP...

Ik Zou alleen van Huub & Rob, twee broertjes notabene, willen weten of Ze er nog mee door willen gaan.

Gelukkig is Huub Zo nu en dan weer actief en Rob heeft te kennen gegeven dat hij héél langZaam wilt afbouwen.

Dat Zou in Zijn geval betekenen dat 'ie nog altijd veel aanweZig Zou moeten Zijn hier... :lol:

Als iemand aangeeft er mee te willen kappen dan is dat natuurlijk geen probleem en kan iemand anders een frisse inbreng geven.

Het meest ideale Zou Zijn dat Ze door deZe pol geprikkelt worden om weer volop mee te doen en er weer veel pleZier aan beleven... :rolleyes:

Ik had eigenlijk wél verwacht dat jullie onderling met de Admin's regelmatig Zouden evalueren omtrent dit vraagstuk.

Link naar reactie
Ik heb nee, prima zo gestemd.

Ben hier nu toch al een tijdje en eigelijk nooit een moderator nodig gehad (of gemist).

Moderators tot nu toe alleen zien optreden in opschonen van een topic, iets verplaatsen, toevoegen, ed.

Maar weinig echt zien ingrijpen, omdat het ook niet nodig is.

En moet je als moderator dan dagelijks op zo'n forum aanwezig zijn, als je ziet dat alles netjes loopt ? Ik vind het niet.

Dat nota bene een Belg de enige is die jullie ongebreidelde jacht naar macht doorziet, geeft een helder beeld van dit forum, waar inmiddels iederéén denkt vrijuit mee te mogen praten over organisatorische aangelegenheden. Erger nog, waar zelfs een enkele newbee losjes hengelt naar de functie van moderator. Het moet toch niet gekker worden! :schater::schater::schater:

@ Frank, ik misbruik je even; je zeer gewaardeerde nationaliteit komt me in deze even van pas. :drank:

@ Allen: mijn moderatorschap lever ik vanzelfsprekend van harte in. Een grondige opschoning van het mod-bestand is IMHO geen verkeerde keuze. :wub:

Link naar reactie

Veranderen mag geen doel op zich zijn.

Het is een gezellig en informatief forum. Zo nu en dan vliegen er (meestal nieuwe) mensen uit de bocht en dan merk je dat de Mods er wel degelijk zijn en ingrijpen.

Ik kan niet anders zeggen dat ik het tot nu toe steeds met hen eens ben geweest en dat de sfeer op het forum bijzonder goed is.

Ik kan me wel voorstellen dat er maar een beperkt stel actief is maar dat mogen de mods lekker zelf uitvechten als dat een probleem is.

Verder respect en waardering voor jullie inzet.

Wel jammer dat Rob minder markant aanwezig is. Die zorgde toch regelmatig voor wat extra leven. :wub:

Link naar reactie
Veranderen mag geen doel op zich zijn.

Ik kan me wel voorstellen dat er maar een beperkt stel actief is maar dat mogen de mods lekker zelf uitvechten als dat een probleem is.

Verder respect en waardering voor jullie inzet.

Helemaal mee eens en prima verwoord. :wub: Zo zie ik het ook.

Het is niet aan members om een en ander in vraag te gaan stellen ivm de gang van zaken hier.

Ik heb me vorig jaar uitgeschreven uit een Belgisch autosportforum omwille van één moderator die er blijkbaar niks beter op vond dan voortdurend olie op het vuur te gooien in discussies, kritiek te uiten aan alles en nog wat, info misbruiken, enz.

Hij vond het nodig om met één post van mij een nieuw topic te openen en daarrond een vraag te stellen. Zonder mij vooraf te contacteren. Nadat ik mij daarover bekloeg, kreeg ik een pm waarin hij stelde dat hij het helemaal met mij eens was, maar dat hij als mod dit mocht ondernemen.

Ik heb me meteen afgemeld en naar ik onlangs vernam zijn er een hoop die mijn mening delen en er ook wegblijven.

Dit verhaal met maar één doel : als je je niet kan vinden in de gang van zaken in een forum, laat het dan links liggen.

Er zijn (echt waar :drank: ) nog andere dingen in het leven...

Link naar reactie

Strekking van dit topic is geloof ik wel een beetje hetzelfde; eigenlijk is er niemand die vindt dat moderatoren "weg" moeten en dat het wat modereren betreft o.k. is, maar dat we wel vinden dat moderatoren zich mogen laten zien op het forum en dan voornamelijk als forum-member en er dus ook wat tijd in zullen steken en dat het jammer is wanneer modertoren dat niet zouden doen.

Link naar reactie

Dat laatste stukje van die (hele lange :drank:) zin is denk ik niet helemaal waar.

Je hebt meer aan een moderator die direct actie onderneemt als dat nodig is (en dat kan ongemerkt) en verder niet op het forum "meekletst", dan aan een moderator die heel actief is op het forum maar verder geen mod-actie onderneemt.

Er zijn (echt waar :muur: ) nog andere dingen in het leven...

Er gaat een wereld voor me open :wub::wave:

Link naar reactie

Directe actie, daar heb je wat aan. Dat is zo, maar dan is een moderator toch wel vaak op het forum te vinden. Ik denk dat wanneer je modereert, ook wel het wel en wee op het forum mag kennen. Als je alleen maar reageert wanneer dit vanuit het moderator-oogpunt nodig is, blijf je ook een beetje buiten de lijnen staan.

Maar goed, dat neemt niet weg dat een moderator die veel meekletst net zo goed z'n taak moet doen.

Link naar reactie
Strekking van dit topic is geloof ik wel een beetje hetzelfde; eigenlijk is er niemand die vindt dat moderatoren "weg" moeten en dat het wat modereren betreft o.k. is, maar dat we wel vinden dat moderatoren zich mogen laten zien op het forum en dan voornamelijk als forum-member en er dus ook wat tijd in zullen steken en dat het jammer is wanneer modertoren dat niet zouden doen.

Correct:

Strekking van dit topic is geloof ik wel een beetje hetzelfde; eigenlijk is er niemand die vindt dat moderatoren "weg" moeten en dat het wat modereren betreft o.k. is

Niet mee eens:

maar dat we wel vinden dat moderatoren zich mogen laten zien op het forum en dan voornamelijk als forum-member en er dus ook wat tijd in zullen steken en dat het jammer is wanneer modertoren dat niet zouden doen.

Elke positieve bijdrage van een ieder is welkom. (leden en Mods) Hoe meer leven hoe beter.

Ik vind niet dat we mogen verwachten dat ze ook nog eens actief moeten gaan participeren. Lijkt me ook niet wenselijk gezien hun onafhankelijke rol die ze als "scheidsrechter" moeten spelen.

Mijn opmerking over Rob betrof niet zozeer zijn rol als Mod alswel de wijze waarop hij als lid (soms onbedoeld :schater: ) leven op het Forum maakte.

Of was het gewoon altijd onbedoeld Rob? En liep het gewoon altijd uit de hand? :schater:

Link naar reactie

Even een reactie van een mod, is er een/zijn er member/s die wil/len gaan modereren.

Heb de functie van mod en verschuif vaak artikelen en haal vaak foto's uit repley's weg zijn dat zaken die opvallen??

Maar als iemand belangstelling heeft en word goedgekeurd door de commissie dan wil ik ook wel mijn plekkie afstaan voor frisse wind.

groet Huub

Link naar reactie
Een moderator is toch geen "scheidsrechter" :wacko:

Zo erg is het hier toch niet?

Neen natuurlijk niet daarom stond het ook tussen ""

Iemand die nu elke dag lekker meekletst op het forum en dan moderator wordt, moet die dan op houden met meekletsen??

Ook hier: neen natuurlijk niet

(Elke positieve bijdrage van een ieder is welkom. (leden en Mods) Hoe meer leven hoe beter.)

Link naar reactie
Even een reactie van een mod, is er een/zijn er member/s die wil/len gaan modereren.

Heb de functie van mod en verschuif vaak artikelen en haal vaak foto's uit repley's weg zijn dat zaken die opvallen??

Maar als iemand belangstelling heeft en word goedgekeurd door de commissie dan wil ik ook wel mijn plekkie afstaan voor frisse wind.

groet Huub

Jij moet gewoon mod blijven!
Link naar reactie
Even een reactie van een mod, is er een/zijn er member/s die wil/len gaan modereren.

Heb de functie van mod en verschuif vaak artikelen en haal vaak foto's uit repley's weg zijn dat zaken die opvallen??

Maar als iemand belangstelling heeft en word goedgekeurd door de commissie dan wil ik ook wel mijn plekkie afstaan voor frisse wind.

groet Huub

Huub, zou het jammer vinden als jij ook vertrekt.

Link naar reactie

Heb ook niet de planning om te vertrekken en vind het modden helemaal niet vervelend maar als er liefhebbers zijn en het graag willen ben ik altijd bereid om mijn plekje a fte staan.

Ben natuurlijk een van de echte B&B QPe freaks op het forum.

De strekking is geef maar aan als iemand wat wil.

Link naar reactie

De übermod / oprichter / eigenaar van dit forum heeft zelfs geen Z3 meer en is ook niet zoveel aanwezig, dus waar praten we eigenlijk over. daarbij is er mijn inziens geen limiet aan het aantal moderators. wie it nodig vind kan zich altijd aanmelden dunkt mij.

Link naar reactie
De übermod / oprichter / eigenaar van dit forum heeft zelfs geen Z3 meer en is ook niet zoveel aanwezig, dus waar praten we eigenlijk over. daarbij is er mijn inziens geen limiet aan het aantal moderators. wie it nodig vind kan zich altijd aanmelden dunkt mij.
Ik vind het allemaal wel best maar ik vind wel dat wanneer iemand Mod is dat hij daar wel mee bezig hoort te zijn. Je ziet toch wel veel dat er actie werd/wordt ondernomen door een kleine groep, ik wist niet eens dat er zoveel mods waren. Wanneer een mod toch weinig tijd en/of energie in het forum steekt dan kan hij imho net zo goed die badge inleveren, het is toch geen penisverlenger ofzo.

Ik kan me ook wel voorstellen dat er om een toevoeging wordt gevraagd nu Rob heeft aangegeven toch steeds minder aanwezig te zullen zijn, wordt misschien toch wat veel op een klein aantal schouders.

Link naar reactie

Huub, Marvin (beiden dagelijks aanwezig en e.e.a. volgend!) en de laatste tijd hele dagen Chris zijn toch meer dan voldoende mods om een klein cluppie ongeregeld :wave: in toom te houden?

Wat ik nu zie is, dat er mensen opstaan die een duidelijke vinger in de pap willen hebben, om welke reden dan ook. ;) Niet goed. Het is geen statusfunctie, nee (!), het is bereid zijn om e.e.a. hier in goede banen te leiden. Da's toch een andere instelling.

Ik zei het al eerder: bezem door de huidige mods (met alle respect, maar je moet wel dagelijks ALLES doorlezen en bereid zijn actie te ondernemen) en dan zijn IMO 2, 3, 4 mods meer dan voldoende. Laten we welwezen: de werkzaamheden hier stellen (met dank aan alle leden!) geen ene reet voor.

En waar bemoei ik me eigenlijk mee? Zoek het maar mooi uit met z'n allen. :newblush:

Link naar reactie

Is er onvrede dan over de huidige mods of over het algemeen op het forum dat lees ik nergens tussen de regels.

:newblush:

Link naar reactie
Huub, Marvin (beiden dagelijks aanwezig en e.e.a. volgend!) en de laatste tijd hele dagen Chris zijn toch meer dan voldoende mods om een klein cluppie ongeregeld :) in toom te houden?

Wat ik nu zie is, dat er mensen opstaan die een duidelijke vinger in de pap willen hebben, om welke reden dan ook. ;) Niet goed. Het is geen statusfunctie, nee (!), het is bereid zijn om e.e.a. hier in goede banen te leiden. Da's toch een andere instelling.

Ik zei het al eerder: bezem door de huidige mods (met alle respect, maar je moet wel dagelijks ALLES doorlezen en bereid zijn actie te ondernemen) en dan zijn IMO 2, 3, 4 mods meer dan voldoende. Laten we welwezen: de werkzaamheden hier stellen (met dank aan alle leden!) geen ene reet voor.

En waar bemoei ik me eigenlijk mee? Zoek het maar mooi uit met z'n allen. :newblush:

Nou je toch bezig bent met namen. Huub en Marvin volledig mee eens, maar als ik dan zie dat Chris na bijna een jaar afwezigheid terug komt en vervolgens een slotje op topics gooit en vooral dan de manier waarop schiet mij dat in het verkeerde keelgat. Dat je een slotje plaatst prima, maar onthoud je dan ook verder van commentaar waarop niemand meer kan reageren. Mijn mening een moderator hoeft niet dagelijks aanwezig te zijn maar hij moet zich wel kunnen inleven in de dergelijke topics. Geeft i.i.g. aan dat hij/zij nog bij het forum betrokken is. En nee ik solliciteer niet ik wil het niet worden en zal het nooit worden. En wat de rest betreft. Waar bemoei ik me eigenlijk mee? Zoek het maar mooi uit met z'n allen :wave:

@Rob, mooie slotzin :)

Link naar reactie
Is er onvrede dan over de huidige mods of over het algemeen op het forum dat lees ik nergens tussen de regels.

:newblush:

Er wordt een poll gestart, waarom weet ik ook niet, nota bene door een mod.. . ;)

Ik zie bij de meeste stemmen dat de bezem er door moet. En daar reageer ik op. That's all.

Link naar reactie
als ik dan zie dat Chris na bijna een jaar afwezigheid terug komt en vervolgens een slotje op topics gooit en vooral dan de manier waarop schiet mij dat in het verkeerde keelgat. Dat je een slotje plaatst prima, maar onthoud je dan ook verder van commentaar waarop niemand meer kan reageren.

Die slag is toch duidelijk de uwe. De macht van de mod: iets sluiten, maar toch nog even iets zeggen.

't Is niet eerlijk. Ook dat moest verboden worden. :newblush:

@#&^%$#, je zou zowat een heel nieuw forum met dito mods in de lucht gooien. Roger, jij en ik? En Huub, natuurlijk.

Link naar reactie

Tis hier weer gezellig en gelukkig mag het hier.Als ik op mijn naam google kom ik op deze pagina terecht. :newblush:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.