Ga naar inhoud

Dashboardverlichting? Kofferbakverlichting?


Aanbevolen berichten

Hi,

Met mijn 1.9'je uit '98 heb ik geen grote problemen, behalve dat de uitlaat nog STEEDS niet lekker klinkt (probleem bleek niet einddemper te zijn, maar voorpijp, dus deze wordt binnenkort vervangen... -_- )..

Echter, gisteravond reed ik laat in de nacht terug, en er viel mij iets op: Ik heb over het volledige dashboard verlichting wanneer ik mijn avondlichten aan heb, maar bij de verwarmingsknoppen alleen bij de linker knop (de eerste van de drie, dat is volgens mij de keuzeknop voor voet- voorruit of lichaamskoeling :thumbup: ), de middelste en rechter schakelaars zijn dan gewoon niet te zien, deze zijn dus niet 'illuminated'.

Is dat normaal? Of moet ik bij de dealer langs en een en ander laten vervangen...

Nog een vraagje :m: hebben jullie kofferbak verlichting? Viel me ook op dat ik mijn kofferbak opende voor mijn jas, half 4 's nachts, en ik vond het zo vreemd dat ik geen kofferbakverlichting had, kon ook even niet vinden waar dat zou moeten zitten, maar dat leek me eigenlijk wel logisch... Als dat er wel hoort te zijn, kan die ook vervangen worden :nasty:

Nouja, even genoeg gezeikt over verlichting, terug naar de tentamens en minder zorgen maken om m'n black beauty, ik hoor het wel :party:

Link naar reactie
  • Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

k heb over het volledige dashboard verlichting wanneer ik mijn avondlichten aan heb, maar bij de verwarmingsknoppen alleen bij de linker knop (de eerste van de drie, dat is volgens mij de keuzeknop voor voet- voorruit of lichaamskoeling :thumbup: ), de middelste en rechter schakelaars zijn dan gewoon niet te zien, deze zijn dus niet 'illuminated'. Is dat normaal?
Nee, dan zijn de lampjes vermoedelijk kapot.
Of moet ik bij de dealer langs en een en ander laten vervangen...

Nee, alleen om nieuwe lampjes te halen. Zoek op het forum, er is al eerder over geschreven.
Nog een vraagje :m: hebben jullie kofferbak verlichting?
Ja. Heb je een Handleiding bij je auto? Daar staat het ook in.

En nog succes met je studie!

Link naar reactie

je kunt de cover van de kofferbakverlichting zo lostrekken, dan kun je zien of het lampje kapot is of dat er misschien geen in zit.

bij mij zat er geen lampje in.

Doe de dealer een lol en plaats zelf een lampje van een paar euro / cent :wave:

middenconsole verlichting is veel over te vinden in de search. Je kunt de flappen links en/of rechts van de middenconsole los schroeven (2 schroefjes). Dan kun je er met je hand achter. de lampjes zitten in het middenconsole geschoven en kun je zo vervangen. Een lekker prulwerkje voor de zondagmiddag... :blink:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.