Ga naar inhoud

le mans 2008 nieuwe poging


Aanbevolen berichten

andere topic is gesloten ...kreeg toen ik de post plaatste een wit scherm...foutje

dus bij deze een nieuwe poging....iig een z3 coupe gespot die ff de bandjes opwarmde....

Foto-NLN4DXNP.jpg

Foto-KRD8AP6B.jpg

iemand van hier...??

en de rest van de 430 foto's van een gweldig weekend zijn te zien op www.autopics.mijnalbums.nl

voorproefje:

Foto-6GP76KVJ.jpg

Foto-LC44I3UR.jpg

Foto-4MZEHLOH.jpg

Foto-G7VAZDXM.jpg

Foto-3S8AX3QM.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Marcos (de nieuwe) als ik me niet vergis

Je bent er precies wanneer de "auto-wiki" nodig is! Thanks.

Die Marcos heeft wel een lelijke achterkant zeg! Maar is vast erg snel!

Link naar reactie

Huub is dan weer de "über-Wiki". Het is inderdaad een TVR:

2003_TVR_T350T3.jpg

En dan moet ik van collega's op de parkeerplaats horen dat mijn Z3 coupe een lelijk hok is van achteren gezien...! :thumbup: Wacht maar tot ze dit zien!

EDIT: ik zie nu wel een "double bubble roof", ongeveer zoals op de Z4 coupe. Da's dan weer wel fraai :thumbup:

EDIT na de EDIT:

Wat er overblijft als je de twee bubbles weghaalt is dan weer minder:

2003_TVR_T350T2.jpg

Link naar reactie

t350voor.jpg

Imposant achterwerk

De achterkant lijkt op een achtersteven van een snelle zeilboot. De daarin geplaatste uitlaten en de vele ronde luchtgaten geven een uniek beeld. De totale vormgeving draagt sterk bij aan de wegligging bij hoge snelheid. Het design zorgt voor een aanzienlijke neerwaartse druk, waarbij de schuin afgesneden achterzijde werkt als spoiler. De vorm zorgt voor een zo laag mogelijke luchtweerstand. De vele gaten aan de onderzijde voeren daarbij de luchtstroom onder de auto snel af wat het neerwaartse effect versterkt.

Link naar reactie

Dan is het zo te lezen een "form follows function" design. En niet zomaar iets heftigs om te shockeren! Dat is dan wel weer :thumbup:

Link naar reactie
t350voor.jpg

Imposant achterwerk

De achterkant lijkt op een achtersteven van een snelle zeilboot. De daarin geplaatste uitlaten en de vele ronde luchtgaten geven een uniek beeld. De totale vormgeving draagt sterk bij aan de wegligging bij hoge snelheid. Het design zorgt voor een aanzienlijke neerwaartse druk, waarbij de schuin afgesneden achterzijde werkt als spoiler. De vorm zorgt voor een zo laag mogelijke luchtweerstand. De vele gaten aan de onderzijde voeren daarbij de luchtstroom onder de auto snel af wat het neerwaartse effect versterkt.

blij dat je terug bent Huub! :thumbup:

Link naar reactie

5b782c5c19059b918e44786dd2bc9416.jpg

cf33329ee58d39cdd8be1ba3a4f5e618.jpg

t is idd een tvr en wel de sagaris...quote van autoweek:

De zes-in-lijn 4,0-liter motor is goed voor een maximum vermogen van 400 pk bij 7.000 tpm en een maximum koppel van 420 Nm bij 5.250 tpm. In combinatie met het wagengewicht van slechts 1.078 kg is de Sagaris tot sensationele prestaties in staat. Zo accelereert de auto in slechts 3,7 seconden vanuit stilstand naar 100 km/h, terwijl er 8,1 seconden nodig zijn om 160 km/h te bereiken. De topsnelheid ligt volgens de fabriek dicht tegen de 300 km/h.

De Nederlandse importeur heeft ook meteen de prijs vrijgegeven. De TVR Sagaris kost € 113.500.

en het filmpje:

http://www.rtl.nl/(vm=/automotor/rtlautowe...r.avi_plain.xml

Link naar reactie
t is idd een tvr en wel de sagaris...

De auto die op de foto voor de <_< coupe rijdt heeft zijn uitlaten naar achteren, en niet naar de zijkant, zoals de Sagaris op de foto hierboven.

Zijn wel stuk voor stuk heftig vormgegeven wagens die TVR-en! :thumbup:

Link naar reactie

Anyway, likt me heerlijk om eens mee te maken.

Nog nooit geweest, maar moet er nog eens van komen. (Intussen troost ik me met de 24 uren op Francorchamps. :wub: )

Zal wel een leuke sfeer zijn daar. Komt jaarlijks een hoop volk naartoe.

Alleen jammer dat ze nu met diesels beginnen te racen, heeft nml geen "racegeluid".

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.