Ga naar inhoud

Martin neemt afscheid!


martinvh

Aanbevolen berichten

Beste liefhebbers,

Na heel veel plezier te hebben gehad van mijn tweede Z3 Coupe is het nu zo ver dat dit (voorlopig) de laatste was. Hij is verkocht.

Door een nieuwe baan, met leaseauto, bestaat er nu de mogelijkheid iets echt 'heftigs' te kopen wat absoluut niet geschikt is voor dagelijks gebruik.

Via dit belachelijk gezellige forum heb ik heel veel leuke mensen leren kennen, natuurlijk zal ik altijd koffie blijven drinken bij Ruud en nog eens langs komen in Zevenhuizen tijdens de gezellige etentjes.

Voor mensen die nog even mee willen huilen om het afscheid van deze mooie coupe :m: :

Foto-VZXLGUCR.jpgFoto-RDUUAERA.jpg

Foto-OZD6O74E.jpgFoto-3RYGXR3W.jpg

Natuurlijk blijf ik 'slap' mee-ouwehoeren op het forum. Er is tenslotte nog steeds een Z3 in de familie!

Link naar reactie
  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

*zzznotter* Zo'n mooie QP. Ik hoop dat je nieuwe auto je net zoveel plezier gunt als je Z3 dat altijd deed.

Enne... achter de bosjes parkeren he op meetings met een niet-Z :m:

Heb je al iets op het oog qua merk/type?

Link naar reactie

Je mag de naam van je topic wel aanpassen :unsure: Martin neemt afscheid, het gaat alleen om die k.. QPe van je. Ik was al helemaal in hoezanna stemming te denken dat jij afscheid nam :m:

Martin, gefeliciteerd met de verkoop dat heb je snel gedaan en wat betreft die etentje's je mag altijd tussen Ruud en mij in blijven zitten <_<

PS, wat voor leasebak heb je of wil je het niet zeggen...

Link naar reactie
verdomme, dus het is alleen maar een afscheid van je auto?

hè,jammer.. :m::schater:

gefeliciteerd met de verkoop Martin.

Link naar reactie

Martin, wie moet er nu nog de echte, onvervalste, ongezouten, vanuit-de-tenen, ongenuanceerde "MartinvH" opmerkingen maken hier? Zoals...

Daar gaat het natuurlijk niet om :m: . We proberen een punt te maken: :schater:

Rover is troep

veel plezier met je Hajabuscha! <_<

Link naar reactie

Martin,

Gefeliciflapstaart met de verkoop van je QP <_< . Ik neem aan dat ik je vast nog wel eens bij Ruud zie.

Kan me goed voorstellen dat je een keer iets anders wilt....had ik immers ook na 3 Ztjes gehad te hebben .. :m:

Link naar reactie
Door een nieuwe baan, met leaseauto, bestaat er nu de mogelijkheid iets echt 'heftigs' te kopen wat absoluut niet geschikt is voor dagelijks gebruik.

Martin, Gefeliciteerd met de verkoop.

Iets heftigs en niet geschikt voor dagelijks gebruik moet haast een Ferrari zijn, maar in de meeste modellen pas jij niet in dus dan wordt het een..........Wiesmann. :wave:

Link naar reactie

ah, ik dacht al, ik heb gelezen wat het wordt maar dat is dus niet is dit topic. Overigens uiteraard nog gefeliciteerd met de verkoop Martin. Ben wel benieuwd naar het nieuwe speeltje. Nog nooit gezien.

Link naar reactie

Geen Z en wel Zevenhuizen langskomen? Jij durft... Het is maar goed dat ik het niet meer organiseer!!

:thumbup:

Nou tot binnenkort dan, vrees ik. -_-

We kunnen natuurlijk NOG harder proberen om je weg te pesten :m::nasty:

Link naar reactie

Martin lacht zich een bult als ie al deze reacties ziet. Precies zoals ie is........mensen uit de tent lokken....en op het verkeerde been zetten. Als ik hem was zou ik Zevenhuizen een jaartje overslaan :schater::thumbup:

Link naar reactie

Jammer Martin, maar je verlaat het forum om goede redenen: nieuwe baan, leaseauto. Bij mij was de leaseauto juist de aanleiding om een Z3 te kopen. Leasebak als werkpaard en Z3 voor de fun.

Ben wel benieuwd wat je gaat kopen als opvolger van de ZZZ. Maar dat horen we nog wel!

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik dacht dat we alleen afscheid van je QP namen. Waar ben je ineens gebleven? :cooltext:

Slappe excuses als: serieuze baan, ik werk van 9 tot 5 of ik zit op kantoor worden uiteraard niet geaccepteerd. -_- Juist dan zou je zee-en van tijd moeten hebben.... :ok:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.