Ga naar inhoud

voorstellen


Gast Arie.H

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ben al regelmatig op dit forum geweest eindenlijk op zoek naar een mooie Z3,

Ik denk dat ik hem uit Duitsland importeer omdat je daar voor het geld wat ik kan besteden er een koopt met minder Km,s.

Ik hoop nog veel hier te lezen en veel tipds te krijgen.

Heb ong. 17500 te besteden ,

Misschien iemand een goede tip.

B.v.b Dank

Link naar reactie
  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Ik heb nog een mooie 2.8 '97 te koop voor circa 11.000. Houd je nog 6.500 over voor een leuke 1.8/1.9 voor je partner :schater:

Link naar reactie
Hallo,

Ben al regelmatig op dit forum geweest eindenlijk op zoek naar een mooie Z3,

Ik denk dat ik hem uit Duitsland importeer omdat je daar voor het geld wat ik kan besteden er een koopt met minder Km,s.

Ik hoop nog veel hier te lezen en veel tipds te krijgen.

Heb ong. 17500 te besteden ,

Misschien iemand een goede tip.

B.v.b Dank

Liefts een 6 cil nieuw mod maar weet niet of dat haalbaar is.

Heb al op diverse duitse site,s gekeken staat wel het een en ander

Link naar reactie

Welkom! :fiew:

Liefts een 6 cil nieuw mod maar weet niet of dat haalbaar is.

Voor jou budget moet dat zeker haalbaar zijn! (en ik zou het je ook adviseren :discussie:)

Link naar reactie

Hoi, Welkom namens mij ook!

Ik ben 3 maanden geleden begonnen met ongeveer hetzelfde budget. Eisen kwamen uiteindelijk uit op een 3.0i, qua opties had deze alles wat we wilden en een 6 cilinder.

Je moet er wellicht een beetje geluk mee hebben, wij hebben dat wel gehaald inclusief BPM en invoerkosten (verzekering, exportkenteken, keuring).

Wel exclusief alle keren dat we erheen gereden zijn. Maar moet eerlijk zeggen dat ik nog vrijwel dagelijks kijk, m'n zoekopdracht bij Autoscout24.de mailt nog dagelijks en voor die prijs moet je echt een beetje geluk ermee hebben. Zeker nu want ik zie in 3 maanden tijd een prijsstijging.

Wat wij ervoor hadden:

Stahlgraue 3.0i, 2000 met 76.000 km, dealeronderhouden, eerste eigenaar. Uitgebreide uitvoering (fabrieksaf nog 10.000 aan opties erop), nette staat (1 schilfertje lak eraf en steenslagputjes op 1 hand te tellen).

Je moet er echt een beetje geluk en geduld mee hebben heb ik wel ervaren. Maar als je de zoektocht als 1 groot avontuur beschouwd kan het heel leuk zijn.

Heb alles trouwens uit getikt (ook voor later voor onszelf) in een PDFje, het zoeken en vinden/importeren. Het is een lang verhaal van 9 pagina's geworden maar als je het leuk vindt om eens te lezen, stuur me gerust een PM! In ieder geval heel veel succes met jouw zoektocht en mocht je vragen hebben, dan help ik je graag verder.

PS: Mn vriend msnt me net deze link: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bnrcvbfdopfl

Mooie wagen, kan maar 1 minpuntje bedenken en dat is geen sportstoelen. Maar misschien vind jij dat wel een pluspunt.

Link naar reactie
Hoi, Welkom namens mij ook!

Ik ben 3 maanden geleden begonnen met ongeveer hetzelfde budget. Eisen kwamen uiteindelijk uit op een 3.0i, qua opties had deze alles wat we wilden en een 6 cilinder.

Je moet er wellicht een beetje geluk mee hebben, wij hebben dat wel gehaald inclusief BPM en invoerkosten (verzekering, exportkenteken, keuring).

Wel exclusief alle keren dat we erheen gereden zijn. Maar moet eerlijk zeggen dat ik nog vrijwel dagelijks kijk, m'n zoekopdracht bij Autoscout24.de mailt nog dagelijks en voor die prijs moet je echt een beetje geluk ermee hebben. Zeker nu want ik zie in 3 maanden tijd een prijsstijging.

Wat wij ervoor hadden:

Stahlgraue 3.0i, 2000 met 76.000 km, dealeronderhouden, eerste eigenaar. Uitgebreide uitvoering (fabrieksaf nog 10.000 aan opties erop), nette staat (1 schilfertje lak eraf en steenslagputjes op 1 hand te tellen).

Je moet er echt een beetje geluk en geduld mee hebben heb ik wel ervaren. Maar als je de zoektocht als 1 groot avontuur beschouwd kan het heel leuk zijn.

Heb alles trouwens uit getikt (ook voor later voor onszelf) in een PDFje, het zoeken en vinden/importeren. Het is een lang verhaal van 9 pagina's geworden maar als je het leuk vindt om eens te lezen, stuur me gerust een PM! In ieder geval heel veel succes met jouw zoektocht en mocht je vragen hebben, dan help ik je graag verder.

PS: Mn vriend msnt me net deze link: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bnrcvbfdopfl

Mooie wagen, kan maar 1 minpuntje bedenken en dat is geen sportstoelen. Maar misschien vind jij dat wel een pluspunt.

Zou graag dat pdf,je lezen.Als je wilt mail het me maar hokke0 at xs4all punt nl

Link naar reactie
Zou graag dat pdf,je lezen.Als je wilt mail het me maar hokke0 at xs4all punt nl

Arie welkom hier !

Als je geen nare en ongewenste junk mail wilt hebben zou ik als ik jou was even het email adres verwijderen :m:

Veel succes met het vinden naar de voor jou perfecte ZZZ <_<

Link naar reactie

welkom arie uit hoogvliet groeten uit hellevoetsluis

s6 met zoeken zeker wel wat te vinden voor die knaken

als je snel en goed wil slagen lijkt mij ruud inderdaad de snelste optie maar het begeren van de zaak is een groot deel van het vermaak en dat is minstens net zo leuk

bur :wave:

Link naar reactie
welkom arie uit hoogvliet groeten uit hellevoetsluis

s6 met zoeken zeker wel wat te vinden voor die knaken

als je snel en goed wil slagen lijkt mij ruud inderdaad de snelste optie maar het begeren van de zaak is een groot deel van het vermaak en dat is minstens net zo leuk

bur :wave:

Wil ook niet te snel gaan ik hem hem ook wel nodig voor normaal gebruik en niet voor een extra auto.

p.s leuk liefheber in de buurt

Link naar reactie
Arie welkom hier !

Als je geen nare en ongewenste junk mail wilt hebben zou ik als ik jou was even het email adres verwijderen ;)

Veel succes met het vinden naar de voor jou perfecte ZZZ :wave:

Dank je voor de tip maar hoe verwijder ik het weer

Link naar reactie
p.s leuk liefheber in de buurt

die zijn er genoeg hoor. Kom er nog regelmatig. Tegenwoordig een paar dorpen verder.

succes met de zoektocht en welkom.

Link naar reactie
Niet nodig, zoals je het nu hebt staan kan het geen kwaad :thumbup: Of er moeten forummers misbruik van maken :schater:

Kijk eens bij van Veggel in Klazienaveen, heeft hele mooie staan voor redelijke prijzen . Komt de mijne ook weg , en goede service en garantie

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.