Ga naar inhoud

Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan...


RobC

Aanbevolen berichten

Mag ik je bij deze bedanken Rob voor je geweldige inzet :ok:

Ik begrijp je punt maar hoop zeker nog eens wat van je te horen of te lezen,kon er altijd smakelijk om lachen.

Als je ooit nog eens weten over je Ex :blink: hoor ik het graag.

Het ga je goed Rob.

Groetjes Marcel

Link naar reactie
  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

jammer Rob,

je vertrek zal een gemis voor het forum zijn. Je was hier vrijwel altijd te vinden en dit zullen er weinig kunnen evenaren.

Je kritiek was vaak direct, maar (meestal) terecht.

In je laatste posts waren steeds meer irritaties te vinden en het was duidelijk dat er iets zou gebeuren. Een afscheid van het forum had ik niet zien aankomen.. :unsure: Maar heb hier alle begrip voor, wat de achterlichtende gedachte ook moge zijn.

Succes met alles wat op je pad komt....

Link naar reactie
Als er een moderator bij moet, hebben we het daar beter over in een apart topic lijkt me.

Ruud toch. Op het forum is het woord "democratie" onbekend. Er zijn hier 3 Regenten en die bepalen, nooit de leden. Zoals JP ooit zei: neem een voorbeeld aan de VOC. Denk je nu werkelijk dat die groot is geworden met inspraak en ander democratisch geleuter?

En jammer voor jullie, maar ik ben benoemd tot ere-moderator. Verheven in de adelstand, zogezegd. Dus niet meer weg te krijgen. Gewoon wachten op de volgende mod die verdwijnt en het dan opnieuw proberen. :thumbup:

Link naar reactie
En jammer voor jullie, maar ik ben benoemd tot ere-moderator. Verheven in de adelstand, zogezegd. Dus niet meer weg te krijgen. Gewoon wachten op de volgende mod die verdwijnt en het dan opnieuw proberen. :unsure:

Kijk, zo mag ik het graag horen. Rob is niet weg te slaan hier :thumbup: .

Link naar reactie
En jammer voor jullie, maar ik ben benoemd tot ere-moderator. Verheven in de adelstand, zogezegd. Dus niet meer weg te krijgen. Gewoon wachten op de volgende mod die verdwijnt en het dan opnieuw proberen. :lol:
En terecht Rob, maar als ik naar het lijstje met huidige mods kijk wordt het tijd de bezem er eens doorheen te gooien. Tijd voor een nieuwe lichting die frequent op het forum aanwezig zijn. En geen mensen die een lange tijd niets van zich laten horen en vervolgens terug komen en maar te pas en te onpas een slotje ergens op gooien. EN even voor de duidelijkheid ik ben niet aan het solliciteren, ik ben zoals Frank zegt absoluut ongeschikt als mod zijnde :blink: Edwin daarin tegen zal ik een aanwinst vinden :wave:
Link naar reactie
.... als ik naar het lijstje met huidige mods kijk wordt het tijd de bezem er eens doorheen te gooien......

Edwin daarin tegen zal ik een aanwinst vinden :blink:

Kan ik me ook wel in vinden ! :wave:

Link naar reactie
En terecht Rob, maar als ik naar het lijstje met huidige mods kijk wordt het tijd de bezem er eens doorheen te gooien. Tijd voor een nieuwe lichting die frequent op het forum aanwezig zijn. En geen mensen die een lange tijd niets van zich laten horen en vervolgens terug komen en maar te pas en te onpas een slotje ergens op gooien. EN even voor de duidelijkheid ik ben niet aan het solliciteren, ik ben zoals Frank zegt absoluut ongeschikt als mod zijnde :blink: Edwin daarin tegen zal ik een aanwinst vinden :wave:

Hiermee ben ik het volledig eens. En wie het wordt is niet zo belangrijk als Roger en ik het maar niet zijn :lol:

Link naar reactie
Ruud toch. Op het forum is het woord "democratie" onbekend. Er zijn hier 3 Regenten en die bepalen, nooit de leden. Zoals JP ooit zei: neem een voorbeeld aan de VOC. Denk je nu werkelijk dat die groot is geworden met inspraak en ander democratisch geleuter?

En jammer voor jullie, maar ik ben benoemd tot ere-moderator. Verheven in de adelstand, zogezegd. Dus niet meer weg te krijgen. Gewoon wachten op de volgende mod die verdwijnt en het dan opnieuw proberen. :lol:

Rob, leuk dat je toch nog surprise visits doet. :drank:

Dat dit forum conform VOC managementstijl gerund wordt, kan zijn. Ik zou er ook geen moeite mee hebben als er een nieuwe moderator "aangewezen" wordt. Het ging mij er alleen om dat er in je afscheidstopic al naar "je baan" gedongen wordt. That's all.

Voor dit topic dan wel :blink: maar nu schijnbaar toch het topic :wave: :

Ik ben het eens met Roger...

.. als ik naar het lijstje met huidige mods kijk wordt het tijd de bezem er eens doorheen te gooien. Tijd voor een nieuwe lichting die frequent op het forum aanwezig zijn.

En dan weer terug naar mijn originele punt: Die discussie is goed om te voeren, maar laten we dat nu niet in Rob's "afscheidstopic" doen. Wat een moderator zou kunnen doen, is dat signaleren, een apart draadje daarvoor openen en members vriendelijk verzoeken daar verder te discussieren. (maar zo zie ik een moderator).

Link naar reactie
En dan weer terug naar mijn originele punt: Die discussie is goed om te voeren, maar laten we dat nu niet in Rob's "afscheidstopic" doen. Wat een moderator zou kunnen doen, is dat signaleren, een apart draadje daarvoor openen en members vriendelijk verzoeken daar verder te discussieren. (maar zo zie ik een moderator).

Hier sluit ik me helemaal bij aan Ruud!! :cooltext:

Link naar reactie
Wat een moderator zou kunnen doen, is dat signaleren, een apart draadje daarvoor openen en members vriendelijk verzoeken daar verder te discussieren.

zo'n topic heeft Marvin gisteren aangemaakt! :cooltext:

Link naar reactie

Door alle :cooltext: items hier vergeet ik helemaal om jou te bedanken voor je inzet (ook al heb ik daar maar kort van kunnen profiteren..) en je alle goeds te wensen Rob! Ik ben wel benieuwd of het ZZZ-virus helemaal is uitgebannen of toch nog onderhuids sluimert en later weer ontwaakt. De tijd zal het leren..

Het ga je goed! :cooltext:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.