Ga naar inhoud

Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan...


RobC

Aanbevolen berichten

  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Pfffffff, wat een sentimenteel geleuter allemaal B) Het belangrijkste is dat er een vacature voor moderator vrijkomt :schater:

@Rob, van sommigen hier kom je niet meer af :notworthy: :guitar:

Roger zoals ik reeds in Munchen opmerkte is er hier iemand die zich al tijden op een heel slinkse manier kandidaat stelt voor de functie van moddereter. Dit is zijn kans maar laten we :wave:

Link naar reactie
  • Administrator
Pfffffff, wat een sentimenteel geleuter allemaal :guitar: Het belangrijkste is dat er een vacature voor moderator vrijkomt :schater:

@Rob, van sommigen hier kom je niet meer af :notworthy: :party:

Roger zoals ik reeds in Munchen opmerkte is er hier iemand die zich al tijden op een heel slinkse manier kandidaat stelt voor de functie van moddereter. Dit is zijn kans maar laten we :wave:

Nou, zal ik me bij deze dan ook maar beschikbaar stellen? Dan blijft de naam in iedergeval hetzelfde en voorkomt het verwarring :schater: B)

Link naar reactie

Jammer rob,

Maar als je van het forum afgaat hoef je je Z3 toch niet te verkopen? Ik ben hier bijna een jaar niet geweest en heb 'm ook nog.

Link naar reactie
Jammer rob,

Maar als je van het forum afgaat hoef je je Z3 toch niet te verkopen? Ik ben hier bijna een jaar niet geweest en heb 'm ook nog.

He Napoje, ook gij uit den dode herrezen :thumbup:

Rob blijft gezellig mee doen en zeker met de toerritten, ik denk dat Rob de rest van zijn leven verzekert is van een bijrijders stoel!

Link naar reactie

Mij lijkt het "afscheidstopic" van Rob nu niet de juiste plek om meteen naar zijn moderator-plek te solliciteren. :thumbup:

Als er een moderator bij moet, hebben we het daar beter over in een apart topic lijkt me.

Link naar reactie
  • Administrator
He Napoje, ook gij uit den dode herrezen ;)

Rob blijft gezellig mee doen en zeker met de toerritten, ik denk dat Rob de rest van zijn leven verzekert is van een bijrijders stoel!

Misschien dat dat wel de achterliggende gedachten is geweest... zelf geen Z3 meer hoeven rijden (scheelt toch de nodige centen per maand) maar wel de tourritten meerijden. M.a.w. wel de lusten, niet lasten :thumbup::wave: :ok:

:schater:

Link naar reactie

Rob,

Wat jammer ..... ik zal het 'ouderwets'- hard lachen met een bak koffie toch missen ..... :thumbup:

Link naar reactie
Misschien dat dat wel de achterliggende gedachten is geweest... zelf geen Z3 meer hoeven rijden (scheelt toch de nodige centen per maand) maar wel de tourritten meerijden. M.a.w. wel de lusten, niet lasten :blink: :ok: B)

:schater:

Je houdt er een aparte vorm van humor op na, onwetendheid met wat er speelt zal hier mede debet aan zijn denk ik. Terughoudendheid lijkt me meer op z'n plaats.

Link naar reactie

x2

Ik heb geen idee waar dit plotselinge besluit vandaan komt, maar je hebt er vast je redenen voor. Ook al heb ik je niet vaak gesproken (wel gezien), toch heel erg jammer dat we deze vooraantaande "forum-personality" moeten missen! En natuurlijk jammer van die mooie :blink: (voor jou althans, hopelijk/waarschijnlijk vindt ie snel een nieuw baasje die goed voor hem zorgt!)

Het ga je goed!

Link naar reactie
  • Administrator
Je houdt er een aparte vorm van humor op na, onwetendheid met wat er speelt zal hier mede debet aan zijn denk ik. Terughoudendheid lijkt me meer op z'n plaats.

Relativeren misschien ook wel...

Link naar reactie
Relativeren misschien ook wel...
Heeft niets met relativeren te maken maar met de achterliggende gedachte waarom iemand zijn Z weg doet. Ik ben het volledig met MdV eens. Voordat dit topic in een welles nietes spelletje eindigt kunnen wij ook met zijn allen PB'en
Link naar reactie
  • Administrator
Pfffffff, wat een sentimenteel geleuter allemaal :blink: Het belangrijkste is dat er een vacature voor moderator vrijkomt :schater:

't is zeker maar net wie wel of niet een humoristische opmerking mag maken :ok:

Maar goed, de strekking is mij duidelijk B)

Link naar reactie
't is zeker maar net wie wel of niet een humoristische opmerking mag maken :blink:

Maar goed, de strekking is mij duidelijk :ok:

En daar zit ook wat in. Als je (aktief) nog maar kort op het forum bent dan kan je humor verkeerd opgevat worden. Van sommige mensen weet je gewoon dat het niet gemeend is en bij anderen kun je dus een verkeerde conclusie trekken. Dus einde discussie en laten we het erop houden dat BMW-Z-CSi zijn humor verkeerd is opgevat.

(GvD Ik lijk wel een moddereter met dat politieke gezwam)

Link naar reactie
  • Administrator
En daar zit ook wat in. Als je (aktief) nog maar kort op het forum bent dan kan je humor verkeerd opgevat worden. Van sommige mensen weet je gewoon dat het niet gemeend is en bij anderen kun je dus een verkeerde conclusie trekken. Dus einde discussie en laten we het erop houden dat BMW-Z-CSi zijn humor verkeerd is opgevat.

(GvD Ik lijk wel een moddereter met dat politieke gezwam)

Het was absoluut als humor bedoeld, zonder enige achterliggende gedachte.

Daarbij, ik zit hier langer dan menig ander lid die in dit topic heeft gereageerd :blink:

Link naar reactie
Het was absoluut als humor bedoeld, zonder enige achterliggende gedachte.

Daarbij, ik zit hier langer dan menig ander lid die in dit topic heeft gereageerd :blink:

Man ga toch weg met je 300 posts in twee jaar. De :ok: asterzwammer doet dat in een dag. B)

Link naar reactie
  • Administrator
Man ga toch weg met je 300 posts in twee jaar. De :ok: asterzwammer doet dat in een dag. ;)

Ach ja, je houdt altijd mensen die, zodra ze uit de Z zijn gestapt, naar het forum grijpen om hun typvaardigheid op peil te houden B) :blink:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.