Ga naar inhoud

Er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan...


RobC

Aanbevolen berichten

Nu mijn ///M in de verkoop staat en er geen Z3/Z4 voor terugkomt, ik me anno 2008 meer en meer ga ergeren aan de vragen die worden gesteld over zaken die hier vanaf 2003 al talloze malen aan de orde zijn geweest en er zelfs topics uit 2005 opnieuw gaan lopen, vind ik het de hoogste tijd om echt afscheid te nemen van het forum.

Natuurlijk zal me dat niet meevallen, ik ben immers vanaf april 2004 hier dagelijks te vinden (het was toen nog een forum met maar weinig members en er was nog van alles te ontdekken), heb vanaf de allereerste meeting in Raamsdonkveer vrijwel alle toerritten en de meetings die daarna kwamen meegemaakt, heb een aantal zinnige en vooral onzinnige posts geplaatst en heb hier een aantal aanvarinkjes gehad die met goede wil van twee kanten en PM gelukkig altijd weer zijn goedgekomen.

Daarnaast heb ik hier een groot aantal onmisbare vriendschappen opgedaan, hetgeen voor mij tevens de grootste winst is van dit forum. Er is echter een tijd van komen en er is een tijd van gaan. Die tijd is nu gekomen.

Natuurlijk zal ik hier nog wel eens kijken. Het reactietopic van Munchen dat over een paar uur gaat vollopen, de reacties op de komende toerritten en de meetings die nog volgen, ik zal ze allemaal lezen, al zal dat uiteindelijk minder en minder worden. De logische weg, totdat ik het forum helemaal niet meer volg.

Ik bedank jullie allemaal voor prachtige dagen, geweldige weekenden en veel leesplezier. Namen noemen doe ik niet, ik zou iemand kunnen vergeten. Het forum zal langzaam uit mijn gedachten verdwijnen, de mensen zeker niet. Een aantal van jullie zal ik beslist blijven zien, anderen niet meer. Moge het jullie allen goed gaan!

Rob

Link naar reactie
  • Reacties 64
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

OuwGurk Rob...Was ist loos ?!?

Als ik Zedri gekeurd had was ik met een paar Limbogenoten langs gekomen om je op te beuren... :thumbup:

Ik hoop tenZeerste dat dit weer even Zo'n 'dip' van je is en dat je binnenkort weer meld dat je weer bij de familie blijft.

Hoe dan ook, wat ever er aan de hand is, welke beslissing je nu en in de toekomst ook neemt,

bij een van de volgende ritten houd ik de bijrijders-pleZierstoel voor je vrij en ga je gewoon met ons mee... :thumbup:

Je hebt nu gewoon téveel status opgebouwd en was er al vroeg bij, we laten je niet Zomaar gaan... :thumbup::blink: :D

Link naar reactie

ik ben 't helemaal met Frido eens.

we zullen je missen Rob.

hopelijk bedenk je je nog :thumbup:

Link naar reactie

Als relatieve laatkomer zal ik wel een een bijdrage geleverd hebben aan de herhaling van zetten die je hekelt...

Toch wil ik hier dank zeggen voor je enorme bijdrage aan dit forum waar ik dagelijks van geniet: dankjewel en respect :thumbup: !

Dat je in een volgende rol van bezige bij maar minstens zoveel vriendschappen mag opdoen :thumbup:.

Link naar reactie

Dag Rob,

Wat een mooie en waardige afsluiting! Het zal je zeker moeite gekost hebben om zoiets te schrijven, maar ik vermoed dat je ook opgelucht bent, dat je nu een knoop doorgehakt hebt. Ik heb je niet persoonlijk leren kennen, maar wel als "alomtegenwoordige" moderator. Het leek wel alsof je 24/7 op het forum zat. En zo iemand heeft een forum nodig. Bedankt daarvoor! Als je merkt dat je je gaat ergeren - en dat ook niet meer voor je kunt houden - is het tijd om te stoppen, toch? That's life, sommige dingen doe je een tijd en dan is het gewoon mooi geweest. Tijd voor weer andere dingen!

Kortom: Bedankt, blijf welkom en het ga je goed!

Groetjes, Harold :thumbup:

Link naar reactie

Nou Rob, da's jammer maar uiteindelijk zal iedereen een keer het forum verlaten en de één wordt dan zwaarder gemist dan de ander. Iemand met een gouden :thumbup: status zal zeker gemist worden. Het ga je goed en hopelijk zien we elkaar nog eens.

Link naar reactie
  • Administrator
Nu mijn ///M in de verkoop staat en er geen Z3/Z4 voor terugkomt, ik me anno 2008 meer en meer ga ergeren aan de vragen die worden gesteld over zaken die hier vanaf 2003 al talloze malen aan de orde zijn geweest en er zelfs topics uit 2005 opnieuw gaan lopen, vind ik het de hoogste tijd om echt afscheid te nemen van het forum.

Dat er telkens nieuwe topics worden geopend met items die al tig keer zijn behandeld, heeft te maken met het feit dat, ondanks het zoeken naar, er teveel topics in de zoeklijst zichtbaar worden, waar geen touw aan vast te knopen valt, behoudens die waaruit de titel al blijkt wat het onderwerp is. Topics die uit meerdere pagina's bestaan, zijn al helemaal een drama om door te spitten, mede door het vaak off-topic en weer on-topic gaan, om maar niet te spreken over de resultaten die de zoekfunctie soms wel of niet geeft (dat is een manco van de meeste forasoftware).

Mensen, met name nieuwkomers, willen graag zo snel mogelijk een antwoord op hun vraag/probleem en als er toevallig een oudgediende op de hoogte is van een ouder topic, dan zal die er sneller mee komen/het sneller vinden dan een ander die wel een poging waagt maar strandt door de wijze waarop je dan weer de tags moet invoeren. Overigens kunnen nieuwe vragen weer leiden tot nieuwe oplossingen, die in een ouder topic misschien niet ter sprake zijn geweest.

Voorbeeld:

er is een verschil in uitkomsten van

"corrosie spiegelvoetjes"

"corrosie spiegelvoeten"

"corrosie spiegels"

"corrosie spiegel"

etc.

En die topic uit 2005... tsja, ik had ook een nieuwe kunnen starten :thumbup:.

Desalniettemin wens ik je veel succes (en sterkte indien van toepassing) toe en misschien komen we elkaar nog eens tegen tijdens een rit als je als pleZierbijrijder mee mocht gaan.

Gr. je naamgenoot :)

Link naar reactie

Het zal zeker niet makkelijk zijn om te stoppen, met zo'n gouden :thumbup: status kan het forum natuurlijk ook een vorm van (gezonde) verslaving zijn.

Ik zal jouw bijdragen aan het forum zeker missen. Veel succes en plezier met de nieuwe en andere dingen die je gaat ondernemen.

Maar we zullen je bij deze en gene meeting vast nog wel eens zien.

Link naar reactie

Beetje kinderachtig om de afwezigheid van de "harde kern" te benutten om er tussenuit te knijpen Rob. :) Maar goed het is je vergeven. Ook ik zal je missen want ik ben bang dat je het deze keer wel kunt volhouden om weg te blijven. All the best en onthoud dat er altijd een stoel voor je vrij is in een ZZZ of ZZZZ :thumbup:

Link naar reactie

Tja, kan me er iets bij voorstellen Rob. Alles wend, alles gaat vervelen. Je zat er diep in en dan heb je het op een geven ogenblik wel gezien.

Ik had hetzelfde in de kattensport. Ben 4x wereldkampioen geworden, honderde keren Best of the Best, verkocht ze als broodjes naar alle uithoeken van de wereld en op gegeven moment........ TRILL WAS GONE, FIRE HAS GONE OUT ETC ETC

Over en uit en dan zoek je wat anders maar je past op dat je niet weer er te diep induikt, je houd je op de vlakke, alles lekker vrijblijvend, lekker oppervlakkig. Heerlijk!

Live is joy so enjoy live!

Cheers

Link naar reactie

:) huh <_< Rob, ik zit nog niet zo lang als jou op dit forum, en heb ook nog niet het aantal post bereikt, wat jij wel hebt bereikt. Heb met plezier naar je antwoorden, stribbelingen, en grapjes gelezen, zal het zeer zeker gaan missen, natuurlijk zullen we jou persoonlijk en Veerle ook gaan missen.

Rob het ga je goed, zal zeker nog aan je wijze woorden denken!!

groet van Emanuel en Reggie

p.s. ook aan Veerle :thumbup:

Link naar reactie

ja hoor Rob, en weer een herhaling van 2 eerdere topics (van jezelf notabene). Kun je die newbees iets verwijten maar jij komt zelf ook steeds met dezelfde posts ..... nee ik ga ze ook niet voor je zoeken ;)

Maar zonder gekheid, ik hoop dat je, zij het iets minder, nog wel een beetje betrokken blijft bij ons. Wie moet anders, Hepie en Hepie, Knabbel en Babbel, Statler en Waldorf een beetje in toom houden.

Hopelijk gaan we elkaar nog met regelmaat zien.

Link naar reactie

Als nieuwkomer heb ik je nog niet mogen leren kennen, vind ik oprecht jammer.

Maar toch enorm bedankt voor alle goede content die ik via de Robknop wel heb kunnen vinden, en waar jij menigmaal je steen aan had bijgedragen.

En wellicht ontmoeten we elkaar nog eens. In deze of een geheel andere passie. Heel veel geluk in goede gezondheid!

Link naar reactie

Alle begrip voor, op een bepaald moment verdwijnt de passie als sneeuw voor de zon. Auto en forum zijn nauw verbonden, voor mij beinvloedt het forum het feit dat ik inmiddels in Z nummer 3 rijd (het is een 4), dus ik kan me het tegenovergestelde goed voorstellen. Ik hoop je nog eens te treffen bij een van de 'die hard' /'incrowd' borrels of meetings. Je bijdragen over de jaren zijn scherp, diepzinnig, oprecht direct en bovenal heerlijk leesvoer.

Wie ergert zich met mij nou nog aan het misbruik van -d's en -t's (ook weer in dit topic :schater: ) zelfs van DTP-ers en drukkerij-eigenaren? ;)

Dit is waarschijnlijk de zoveelste bijrijdersstoel die je aangeboden krijgt, maar toch: het aanbod staat.

Rob, het ga je goed. Ik zal je missen hier.

Link naar reactie

Rob, bedankt.

Heb je leren kennen als een integere aimabele persoonlijkheid en hoop je nog vaker tegen te komen in de toekomst.

Wens je nog veel fun toe met al je andere en nieuwe interesses. ;)

Link naar reactie

Rob ik wens je het allerbeste ! Kan me goed voorstellen dat je die $*%## ZZZ-tjes een keer zat wordt :schater:

Maar alle gekheid op een stokje....heb altijd genoten van je scherpe ,zinnige soms minder zinnige posts !

Het ga je goed ouwe rocker ;)

Link naar reactie

Rob, als relatieve newbie zeg ik toch: dankjewel voor van het forum maken wat het nu geworden is. Het forum voegt voor mij een extra dimensie toe aan de auto die ik zo prachtig vind.

Ik kan begrijpen dat die "extra dimensie" voor jou na 4 jaar en 10.000+ posts enigzins versleten is. Veel plezier met alle vrije tijd die je nu gaat krijgen bij het vrijkomen van de "broswen op het forumtijd"!

Groet! Ruud ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.