Ga naar inhoud

Koplamp kapot


MKR

Aanbevolen berichten

Omdat de compressor van de airco lekte heb ik er door een airco bedrijf een nieuwe compressor onder laten zetten en het geheel weer laten vullen, kost wat maar dan zit je weer koel met een dichte kap. De airco doet het weer goed. Maar wat zien we nu, het dimlichtlampje zit los in de reflector, omdat ze ook het droogfilter hebben vervangen hebben ze de rechter koplamp moeten uit bouwen en heeft een niet BMW kenner de lampfitting er uit getrokken en de lipjes van de inzet van de koplamp afgebroken. Deze schijf zit met 3 schroefjes vast aan de reflector dus ik naar de BMW dealer om een nieuwe te bestellen. Wat schetst mijn verbazing, het schijfje, ook nog in een oranje kleurtje is niet te bestellen en kan alleen vervangen worden door een nieuwe koplamp van 354,00 Euro. Soms geloof je je oren niet. Heeft ooit iemand dit schijfje van het dimlicht vervangen of heeft iemand nog een koplamp met zo een schijfje liggen die hij kwijt wil? Ik hoor het graag.

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Lipjes, schijfje, reflector??? :unsure:

Begrijp niet echt wat er kapot is.

Heb wel een koplamp te koop.

Als op die koplamp een oranjekleurig rondje zit die met 3 tork boutjes vast zit dan wil ik die wel heeel graag hebben

Link naar reactie

ik weet welk onderdeel je bedoelt. Ben ik ook ooit naar op zoek geweest en niet gevonden. Je moet er echter ook nog op letten dat je de goede hebt want er is verschil tussen de pre-facelift koplamp en de facelift koplamp (HB4 of H7 geloof ik).

Maar even iets anders, wanneer jij een bedrijf inhuurt en zij maken iets kapot dat zijn ze als het goed is ook gewoon verzekerd om het weer te laten repareren.

Link naar reactie

Ze erkennen dat ze de boel hebben afgebroken en willen het wel herstellen maar ze hebben nog al pijn aan de prijs van een nieuwe koplamp omdat het alleen maar gaat om een kunststof plaatje van mischien 10-12 euro. Ik heb inmiddels een koplamp in de verkoop gezien en ga morgen kijken of daar het goede plaatje op zit.

Link naar reactie
Probleem is opgelost, ik heb op marktplaats een koplamp gevonden en het plaatje waar de lamphouder in gaat overgezet. e.e.a. op kosten van het aircobedrijf.

Dat is toch wel héél erg netjes van je MKR... :thumbup:

Ook al is het aircobedrijf aansprakelijk was het inderdaad voor hun een flinke financiële tegenvaller geweest als je perse via de dealer een nieuwe lamp wilde hebben. Ze hebben het beslist niet moedwillig stuk gemaakt.

Als we allemaal Zouden gaan denken in termen van 'jouw probleem, sop het lekker op' dan verloedert de maatschappij alleen maar sneller, en het gaat al Zo hard.

Het aircobedrijf mag als dank een kratje pils in je kofferruimte achterlaten... :thumbup:

Link naar reactie

Bedankt voor het compliment maar ik kon het zelf ook moeilijk uitstaan dat je, omdat een lipje afbreekt van een vervangbaar plaatje, een nieuwe koplamp moet kopen van bijna 360,00 Euro. Het plaatje zit met 3 schroefjes vast maar omdat hij niet in de computer staat niet leverbaar. Maar goed z'n Z3 blijft wel leuk!!!!! Nu de zaak maar snel vergeten.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.