Ga naar inhoud

een Z4 Coupe CSL ?


navigator

Aanbevolen berichten

Voor wie een combinatie van CSL en Z4 wil, bouw het gewoon zelf.

Zie hier

Z4 QP Carbon roof

Gewoon dak d'eruit en een carbon dak (te bestellen via BMW Motorsport) d'erin.

Een gruppe M air inlet voor de sound en de extra lucht en nog CSL wielen eronder.

Een "custom made" uitlaat en Brembo remmen, lekkere Recaro's in het interieur.

Dan nog in trendy white en de Z4 CSL is af.

En hij gaat d'er nog mee "on tracks" :wacko:

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat ziet er inderdaad erg goed uit!

Je houdt het wel goed in de gaten Frank! Plannen in de richting van een Z4( ;) ) coupe?? :wacko:

Link naar reactie

:wacko: goed gezien

Door het feit dat ik veel races volg, zie ik de silhouette van de Z4QP steeds vaker.

Het zal wel zijn dat het went door de tijd en ik begin 'm steeds leuker te vinden, mits : dieper gelegd, breder, andere velgen, en, en,... Maar het interieur vind ik nog steeds waardeloos. Totaal geen sfeer, mijn microgolf straalt meer uit... :unsure:

En dan nog : indien Z4 QP, dan enkel ;) , omdat dat de laatste BMW is waar die lekkere 6 cylinder in zijn optimaalste vorm insteekt... Laat ons de 2de hands prijzen maar eens rustig observeren...

Link naar reactie
Die gaan in ieder geval hard achteruit. Zeer hard zelfs. Bij de dealer zijn ze hier nieuw 46K GBP, 1 jaar oud met 2500 mijl is hij ook bij de dealer maar zo'n 28K GBP ...

nieuw is Z4 :unsure: coupe hier in NL 88K Euro :wacko: . Hoe staat de GPB tot de Euro op het moment?

De Z4 :wub: van een jaar oud waar ik een tijd terug in gereden heb was nieuw 80K EUR en moest met 12 maanden oud en 21.000km op de klok nog 64K EUR kosten. Dus in de UK schrijven ze harder af zo te zien.

In Duitsland krijg je Z4 :m: coupe's voor rond de 40K, aan BPM komt er dan nog een 14K EUR ;) bij!

Link naar reactie
nieuw is Z4 :m: coupe hier in NL 88K Euro :sick: . Hoe staat de GPB tot de Euro op het moment?

De Z4 :m: van een jaar oud waar ik een tijd terug in gereden heb was nieuw 80K EUR en moest met 12 maanden oud en 21.000km op de klok nog 64K EUR kosten. Dus in de UK schrijven ze harder af zo te zien.

In Duitsland krijg je Z4 :m: coupe's voor rond de 40K, aan BPM komt er dan nog een 14K EUR :sick: bij!

In Belgie vind je Z4 :m: QP's van één jaar oud, voor (vanaf) 43000 tot 48000€

Vergelijken we met een Z4 3.0si (tss 37000 en 41000) dan zijn ze relatief goedkoop. Heeft uiteraard met ons Taxsysteem te maken. Hoe hoger de cc's en het motorvermogen, hoe hoger de belastingen (jaarlijks :muur: )

Vandaar toch nog een heééééééél tijdje wachten zodat ik het financiële plaatje evt. kan verzachten met een haalbare aankoopprijs.

(en uiteraard toch richting Duitsland ga kijken)

Link naar reactie
Vandaar toch nog een heééééééél tijdje wachten zodat ik het financiële plaatje evt. kan verzachten met een haalbare aankoopprijs.

(en uiteraard toch richting Duitsland ga kijken)

Dan doe ik fijn met je mee. Met wachten EN met over zoveel jaar een mooie Z4 coupe uit Duitsland halen.

Rijden we in de tussentijd fijn door in onze Coupe 2.8-en. (wat een straf! :sick: )

Link naar reactie
Dan doe ik fijn met je mee. Met wachten EN met over zoveel jaar een mooie Z4 coupe uit Duitsland halen.

Rijden we in de tussentijd fijn door in onze Coupe 2.8-en. (wat een straf! :thumbup: )

Tja, ik heb er gisteren nog een kort ritje mee gedaan (sinds onze NS-tocht staat ie in de garage :thumbup: ) en is weer goed om vandaag deze regenachtige kl.. dag door te komen.

Stond 'm achteraf op de oprit te bekijken : die welvingen, die brede kont, kortom die apparte look ... Daar is een Z4 QP toch maar een schijntje tegen, veels te alledaags tov de Z3QP ;)

Zal d'er toch nog eens goed over nadenken...

Link naar reactie
Heeft uiteraard met ons Taxsysteem te maken. Hoe hoger de cc's en het motorvermogen, hoe hoger de belastingen (jaarlijks :muur: )

Vandaar toch nog een heééééééél tijdje wachten zodat ik het financiële plaatje evt. kan verzachten met een haalbare aankoopprijs.

(en uiteraard toch richting Duitsland ga kijken)

ik zal u in de juiste richting duwen, frank. het verschil in jaarlijkse rijtaks tss een 3.0si en een m is EXACT € 201,20

dat zal de rekening niet maken zeker :thumbup: ;) :thumbup::thumbup::thumbup:

Link naar reactie
Stond 'm achteraf op de oprit te bekijken : die welvingen, die brede kont, kortom die apparte look ... Daar is een Z4 QP toch maar een schijntje tegen, veels te alledaags tov de Z3QP :thumbup:

het is natuurljk ook niet de bedoeling dat je de Z3 coupe weg doet Frank! Alle Z-coupe's verzamelen is een mooie hobby! ;)

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.