Ga naar inhoud

Hardtop Z4


(S)toploss

Aanbevolen berichten

Vandaag de zondag gekochte hardtop in de originele BMW beschermhoes geperst. Zit zo strak dat het nog meer werk is dan de HT monteren of demonteren. Wat ik mij nu afvraag is of de automatische kapbediening na montage van de HT is uitgeschakeld. De achterruitverwarming hoef je niet aan te sluiten omdat het contact gemaakt wordt door de twee pennen die in de carrosserie gaan. Ik kan mij zo voorstellen dat de kap ook op die manier wordt uitgeschakeld. Vraag komt feitelijk op omdat ik de module ga installeren waarmee je de kap via de sleutel kan bedienen. Hiermee worden alle veiligheidsvoorzieningen uitgeschakeld dus als de kap bij het sluiten weerstand ondervindt dan duwt ie gewoon door. Beetje lullig met je HT erop. Wie weet hoe dit zit?

Link naar reactie
  • 3 maanden later...
  • Reacties 1
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Wat ik mij nu afvraag is of de automatische kapbediening na montage van de HT is uitgeschakeld.... Wie weet hoe dit zit?

Volgens dit topic worden de kapbediening in de middenconsole en de achterruitverwarming in de softtop uitgeschakeld zodra je de hardtop monteert. Verder wordt de Reinhold module voor de dakbediening met de sleutel uitgeschakeld, maar blijft de raambediening werken :wave:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.