Ga naar inhoud

Vrijwillige Donatie


Roodkapje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

:schater: :schater: jij bent de eerste tegen die tijd
Link naar reactie

Gelukkig is het goed gekomen!!! Fijn om te horen dat jullie niet zo erg geschrokken zijn en dat iedereen het beste met elkaar voorheeft. Kan gebeuren dat mensen vergeten te betalen, gelukkig is het opgelost!

Ivo en ik gaan gewoon volgend jaar ieder met een collectebus rond ok? Maken we er een wedstrijdje van wie het meeste binnenhaalt :schater:

Top dat we nog welkom zijn!!! Willy en Diana, jullie zijn supersportief! :kisstogether:

Link naar reactie
Ivo en ik gaan gewoon volgend jaar ieder met een collectebus rond ok? Maken we er een wedstrijdje van wie het meeste binnenhaalt :schater:

Dan collecteer ik bij de dames.........(dan win ik nl..) :kisstogether:

Link naar reactie

we gaan zo nog naast onze schoenen lopen.. :thumbup:

jullie collecteren volgend jaar maar,maar de opbrengst gaat dan in een potje voor een meeting of iets dergelijks. :kisstogether: ;)

Link naar reactie
Kan ik me al opgeven?? :kisstogether:

neem jij dan de rest van het bestek weer mee terug of hebben jij en Marcel de buit niet verdeeld?

Link naar reactie
en sas,de 3de zzzmikkelmeeting staat al in de agenda ;)

:thumbup::kisstogether:

Ben erg druk, dus als je de datum vast doorgeeft kan ik 'm nu al reserveren.

Loop in 'm niet mis (zoals ik nu de najaarsrit wel mis loop... Rob!!!! Regel iets!!!)

Link naar reactie
wat mij betref hebben we 't hier niet meer over. :kisstogether:

laten we terug denken aan een geslaagte en vooral zzzupergezellige avond.

En voor ons een hele goedkope avond, ik heb nog nooit ergens zoveel :thumbup: en gegeten als bij jullie voor die 5 euri :thumbup::schater:

@marcel, wanneer breng je mijn memory stoelen terug ;)

Link naar reactie

Op verzoek van Diana en Willy (met veel dank voor de leuke en lieve reacties) gaat hier een slot op.

Genoeg gezegd, dik in orde en vooruit kijkend.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.