Ga naar inhoud

Vrijwillige Donatie


Roodkapje

Aanbevolen berichten

Helaas moet ik dit topic openen, omdat ik te horen kreeg, dat de kosten lang niet gedekt waren van de uitstekend verzorgde zzzmikkelmeet bij Willy & Diana.

Mensen die vergeten zijn te doneren graag even een Pb naar Willy en Diana zzztje, zodat er nog wat geld overgemaakt kan worden.

Willy & Diana offeren hun vrije dag op en houden dit eens per jaar, wanneer er dik geld bij moet zit de kans er groot in dat er geen vervolg meer in de toekomst komt en dat willen we toch niet !!!

Nogmaals jammer, dat dit zo moet, maar ik vind dat het gewoon niet zo kan.

Link naar reactie
  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Nogmaals jammer, dat dit zo moet, maar ik vind dat het gewoon niet zo kan.
Helemaal mee eens, goed om dit topic te openen. Dit is even een smetje op een perfecte avond. Het mag niet zo zijn dat de organisatie het huishoud geld moet aanbreken om e.e.a. aan te vullen.

Wellicht even goed om te vermelden dat het initiatief van dit topic zeker niet bij Willy en Diana vandaan komt.

Link naar reactie

rustig aan mensen, pek met veren even achterwege laten.. oproep is goed (!) even kijken wat er mee gebeurt en pas over een weekje of wat, oordelen... :blink: een volgende keer gewoon betalen bij aankomst en dan pas aanschuiven :)

Link naar reactie
rustig aan mensen, pek met veren even achterwege laten.. oproep is goed (!) even kijken wat er mee gebeurt en pas over een weekje of wat, oordelen... :
Er word niemand beschuldigd of veroordeeld alleen gemeld dat er geld tekort komt, dus bovenstaande lijkt mij enigszins overtrokken.
Link naar reactie

Misschien vergeten in alle hectiek ofzo maar ik vind het voor Diana en Willy wel heel vervelend.

Ik zie liever dat ze er ruim aan overhouden want het is niet alleen de boodschappen, die meisjes krijgen natuurlijk ook betaald.

Link naar reactie

Daarom: hoe vaak ik het al niet met grote groepen heb meegemaakt. Op één of andere manier lukt het nooit (hoe groter de groep hoe moeilijker) om het bedrag rond te krijgen. Ikke niette snappe waaromme....

Maar nooit twijfelen aan iemands intenties! Sommige mensen kunnen bijvoorbeeld niet goed inschatten hoeveel geld iets kost...

Link naar reactie
Daarom: hoe vaak ik het al niet met grote groepen heb meegemaakt. Op één of andere manier lukt het nooit (hoe groter de groep hoe moeilijker) om het bedrag rond te krijgen. Ikke niette snappe waaromme....

Maar nooit twijfelen aan iemands intenties! Sommige mensen kunnen bijvoorbeeld niet goed inschatten hoeveel geld iets kost...

Bullshit. Die Z3 rijders zijn gewoon niet te vertrouwen :blink: Dikke auto rijden en ondertussen een hardwerkend ondernemerspaar een poot uitdraaien.

(Zo nu zal het wel goedkomen)

Link naar reactie

Da's wel erg vervelend om te horen zeg...

Maar, ik ben wel van mening dat het lastig is... een vrijwillige bijdrage... Wat moet je je daarbij voorstellen...

Als we bij de Mac ga eten zijn we met € 10-15 (met z'n tweëen) klaar... Als ik bij de Meet & Greet in Zevenhuizen eet, zijn we met z'n tweeën vaak al voor € 30-40 klaar...

Hoeveel betaal je dan bij zo'n meeting... Heb een beetje het 7huizen bedrag aangehouden... Is dat reëel of moeten ze daarop bijleggen?

Vond het dus zelf ook beslist lastig. Dus ik denk dat het voor een volgende keer ook handiger is (mits die nog komt) om gewoon een vast bedrag p.p. af te spreken. Dan weet je zeker dat het niet mis gaat... En wel zo eerlijk, dan heeft niet de een voor € 5,- z'n buikje vol gegeten en gezopen en de ander voor € 20,-.

Maar, iets moet er gebeuren, desnoods houden we een inzamelingsactie om in ieder geval de nu geleden schade te verzachten...

@ Diana en Willy: laat (eventueel alleen mij via PB) weten wat het p.p. gekost heeft, dan kan ik (of kunnen wij met z'n allen) bijlappen wat we dan te weinig hebben betaald...

@ Ruud: top dat je dit topic opent!

Link naar reactie

terecht dat je het topic opent Ruud :blink:

Het moet natuurlijk wel zo zijn dat de initiatiefnemers niet met een kater blijven zitten en dit volgend jaar niet meer willen doen.

Laten we hopen dat het op een misverstand berust en het allemaal goed gaat komen :)

Link naar reactie

Ben het wel geheel met ZZZaskia eens. Wist ook niet wat ik moest geven.

Wellicht handig om volgend jaar toch een vaste prijs te doen. Je hebt nu na 2x wellicht ook wat meer inzage in de kosten van zo'n avond.

Misschien gewoon vooraf betalen ook, opsturen in een envelop of per paypal. Als mensen dan niet afbellen, je koopt toch in.

Heb je dat probleem ook niet.

En voorkomt hoop discussie want dit is best heel jammer na zo'n leuke avond.

Link naar reactie

Spijtig om dit te vernemen :blink:

Beetje :) wordt ik hier van.

Hopelijk zijn er mensen die vergeten waren om af te rekenen.

Zodat dit nog recht getrokken kan worden. :huh:

Link naar reactie
  • Administrator

Ik ben dan zelf niet geweest, maar het lijkt me toch niet zo moeilijk voor de eters om zelf te bepalen hoeveel ze hebben genuttigd? D'r zal ongetwijfeld een bord hebben gehangen met de prijzen erop... Zelf even bijhouden wat en hoeveel je daarvan eet en na afloop dat bijdragen plus een extra voor de moeite/fooi etc. Met behulp van dat bord kun je zelfs vooraf bepalen wat je gaat nuttigen en hoeveel dat gaat kosten. Niet iedereen eet evenveel, de 1 voor 10,00, de ander voor 50,00, dus een vast bedrag vooraf is ook niet voor iedereen reëel, tenzij je zoals bijvoorbeeld bij de tourritten vooraf prijsafspraken maakt met de eet/drinkgelegenheden.

Mocht er nog een gat in de begroting overblijven, dan wil ik ook wel wat bijdragen. 't Mag idd niet zo zijn dat Diana en Willy erbij inschieten doordat bepaalde mensen (al dan niet bewust) goedkoop uit (denken te) zijn geweest.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik had willen komen, maar door allelei sores aan mijn hoofd er niet meer aan heb gedacht. Had ook achteraf pas heel laat kunnen komen. Sterker... rond 20.30u reed ik vlak langs jullie :blink:.

PM me maar als er nog bijgeschoten moet worden.

Link naar reactie

Ik ga mee met het bericht van Saskia.

PB maar na een week wat er nog tekort is pp en dan moeten we dit met z'n allen oplossen. Laten we dan Willy en Diana maar verrassen en laten zien hoe goed en leuk we het hebben gehad.

(Ik heb er die avond even aan zitten denken om met de bus rond te gaan . had ik het maar gedaan maar da's achteraf. :blink: )

Link naar reactie

lieve mensen.

ik heb 't idee dat 't anders word ''gelezen'' als de bedoeling is.

't ging erom dat enkele members vergeten zijn om te betalen.

diegene hebben ook al een p.m naar Diana gestuurd.

het gaat dan ook niet om een mega bedrag wat we te kort komen,maar 't zou mooi zijn als we zelf geen extra kosten hebben.

we zijn uitgegaan van €15,= p.p. om ALLE kosten te dekken,inclusief de dames e.d.

en we zullen de ///M zeker houden Joost,dan maar hagelslag op brood ;)

@Marcel,vertel op,waar heb je 't bestek gelaten? :kisstogether:

@Ruud,bedankt voor je bezorgheid.

op naar de 3de zzzmikkelmeeting!!!

Link naar reactie
  • Administrator
't ging erom dat enkele members vergeten zijn om te betalen.

Heb ik bij het tankstation ook wel eens als ik de Z heb volgegooid, of op het terras 's zomers als ik me tegoed heb gedaan aan de cola... :kisstogether: .

't blijft slordig ;)

Link naar reactie

dan zal ik ook nog ff reageren.

@Rob (BMW-Z-CSi),we hadden een buffet en dat verkopen we normaal niet elke dag :schater:

waarom ben je niet aan komen waaien?

@ivoz3 (en meerdere),we willen NIET dat er achteraf gelapt word door de mensen die al betaald hebben.

volgend jaar gaan we 't iets anders doen,dan komt er gewoon een bedrag te staan van de (geschatte) gemaakte kosten.

't is nu allemaal goed gekomen schatjes :kisstogether:

wat mij betreft mag hier een slotje op ,laten we 't maar over de avond zelf hebben. :thumbup:

Ruud en Marijke ;)

en sas,de 3de zzzmikkelmeeting staat al in de agenda :thumbup:

iedereen bedankt voor de bezorgheid!

Link naar reactie
  • Administrator
dan zal ik ook nog ff reageren.

@Rob (BMW-Z-CSi),we hadden een buffet en dat verkopen we normaal niet elke dag :schater:

waarom ben je niet aan komen waaien?

Waaien deed het inderdaad maandagavond haha. Ik kwam uit Oosterhout en bedacht het me gisteren pas weer dat het maandag was geweest, dus helaas te laat. Maar als ik aan was komen waaien, was het buffet w.s. al op geweest.

Wist overigens niet dat het buffet was :kisstogether: .

Maar blijf er bij dat het slordig is als mensen zoiets vergeten. Als het er nou 1 zou zijn geweest...

Link naar reactie

wat mij betref hebben we 't hier niet meer over. :kisstogether:

laten we terug denken aan een geslaagte en vooral zzzupergezellige avond.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.