Ga naar inhoud

Nieuwe kentekenserie


Aanbevolen berichten

Quote uit het persbericht "....Minister Eurlings is van mening dat het kenteken voor vrouwen een aanzienlijke bijdrage aan de verkeersveiligheid zal leveren. De afwijkende kleur van de nummerplaten en de vaste vier lettercombinatie zullen volgens onderzoek van RDW en TNO hetzelfde resultaat hebben als verkeersborden zoals ""Paddentrek en Overstekend wild" :kisstogether:

kentekengn7.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator
Hebben we in Franky Stopless nu gewoon DE geenstijl Drs. G. Flater gevonden?

Dat zou toch wat zijn zeg... :schater:

Link naar reactie
vrouwonvriendelijk? mietje!! en ik ben een vrouw dus dat zegt wel wat!

om wille van humor is alles toegestaan sarcasme, sadisme, snobisme whatever

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat dit niet het geval is :thumbup: Maarre.......you're my man :schater:

Link naar reactie
Heb 'm al eens eerder geplaatst, maar past hier ook wel weer.

Eigen foto, genomen in Trier. De chauffeur was (hoe toepasselijk) een dame die me nogal sneed.

trut47sq4.jpg

er rijden dus 99 TRUTTEN in Trier rond!!!!

Link naar reactie
PMSPlate.jpg

Hey wat grappig dat deze hier voorbij komt!

Ik werk op het moment voor Philips Medical Systems, voor de Customer Service groep. Deze mensen leven echt volgens de "24 uur per dag, 7 dagen per week Customer Service" principe. De bovenstaande foto hangt dan ook op het kantoor in Eindhoven.

Eigenlijk nooit aan een andere betekenis voor de letters "PMS" gedacht. Is wel leuk dat er landen zijn waar je zelf je nummerbord uit kunt zoeken. Zou in NL eigenlijk ook wel leuk zijn, maar past niet echt bij het "doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg" gedachtegoed dat toch wel gemeengoed is ons landje. :thumbup:

Link naar reactie
Zou in NL eigenlijk ook wel leuk zijn, maar past niet echt bij het "doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg" gedachtegoed dat toch wel gemeengoed is ons landje. :thumbup:
Normaal gesproken is onze regering niet vies van een extra zakcentje dus een gemiste kans want ik zou er wel knaken voor neer willen tellen.

BM-WZ-03 (of 01, 04, 08)

Z-34-EVR

R-04-STR

En mijn favoriet:

TPL355 of T0PL3S (en tig varianten).

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.