Ga naar inhoud

welke "premium coupe" is exclusiever???


Aanbevolen berichten

  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Laatst bij een tourrit van BMW Vlaanderen geruime tijd achter zo'n nieuwe Coupé gereden en mijn vrouw en ik waren het eens, zo kopen we d'er nog eens eentje.

In haar favoriete kleur blauw en met natuurlijk een leuke motor in (voor mij dan -_- )

Link naar reactie
mijn vrouw en ik waren het eens, zo kopen we d'er nog eens eentje.

Helemaal met je eens Frank! -_-

Zijn jullie het er ook al over eens of de Z3 coupe dan moet verdwijnen? Dat kan ik me namelijk niet voorstellen, dat zou zonde zijn! ;)

Ik zie dat de verkopen van de Z4 coupe met 68% zijn toegenomen, dus er gaat meer keus komen in de komende jaren, wat altijd beter is voor de prijzen en voor de kansen dat je precies de juiste coupe kan vinden!

Link naar reactie
Helemaal met je eens Frank! -_-

Zijn jullie het er ook al over eens of de Z3 coupe dan moet verdwijnen? Dat kan ik me namelijk niet voorstellen, dat zou zonde zijn! ;)

Ik zie dat de verkopen van de Z4 coupe met 68% zijn toegenomen, dus er gaat meer keus komen in de komende jaren, wat altijd beter is voor de prijzen en voor de kansen dat je precies de juiste coupe kan vinden!

eehh dat is natuurlijk niet helemaal zo, als er meer verkocht worden betekent dat vaak dat een auto populair is en dat er juist meer vraag komt naar tweedehands modellen. De golf bijvoorbeeld is gebruikt behoorlijk aan de prijs, en ik kan nu niet zeggen dat er niet veel nieuwe zijn (worden) verkocht...

Link naar reactie
Helemaal met je eens Frank! :thumbup:

Zijn jullie het er ook al over eens of de Z3 coupe dan moet verdwijnen? Dat kan ik me namelijk niet voorstellen, dat zou zonde zijn! :wub:

Ik zie dat de verkopen van de Z4 coupe met 68% zijn toegenomen, dus er gaat meer keus komen in de komende jaren, wat altijd beter is voor de prijzen en voor de kansen dat je precies de juiste coupe kan vinden!

Tja, effe verhelderen : met die Coupé bedoelde ik wel degelijk een E92 3-serie.

mijn vrouw vond idd de ZZZ weg, haar C Max weg en dan een 325i.

ik dacht meer aan : de C Max weg, een 330i erbij en de ZZZ blijft voor de fun :D

Maar zover zijn we nog lang niet...

En indien er ooit een Z4 QP komt, zal het een :lol: worden aan een haalbare prijs, anders blijft de huidige Dikbil...

Het blijft voor mij nog steeds een 3de wagen voor de fun en de Belgische staat wordt maar inhaliger.

Link naar reactie
Even de knuppel in het BMW hoenderhok. Ik ga voor de A5

:thumbup:

[ :thumbup: + fluister mode AAN ] Roger, ik geef je stiekum wel een beetje gelijk [ :thumbup: + fluister mode UIT ]

Ik was twee weken geleden bij de VW/Audi dealer om te kijken of ik mijn oliegestookte Passat nog een beetje voordelig in kon ruilen tegen een ...uh... TT Coupe :ok: Stond daar ook een A5 in de showroom. Dat is echt een fraaie wagen. Zakelijk gezien krijg je zo'n 1.8 TFSI ook nog wel rendabel gerekend (met gebruik van de "Reken je rijk met Ruud" toolkit ;) ).

Maar de inruilprijs van de Passat was zo voordelig (voor de dealer dan :rant: ), dat ik nog een jaartje doornagel in de VW.

Link naar reactie
[ :thumbup: + fluister mode AAN ] Roger, ik geef je stiekum wel een beetje gelijk [ :thumbup: + fluister mode UIT ]

Maar de inruilprijs van de Passat was zo voordelig (voor de dealer dan :ok: ), dat ik nog een jaartje doornagel in de VW.

De eeuwige strijd van geven en nemen :

Hij heeft iets wat jij graag wil, jij hebt iets wat hij NIET graag wil. Gevolg : hij geeft je een lage overnameprijs en als je hapt doet hij toch nog een zaak.

Mss helpt het als je de laatste 3 maanden vh jaar nog eens terug gaat om een overnameprijs. Als hij op dat moment zijn quota bij VW/Audi nog niet binnen heeft, dan gaat hij makkelijker een betere prijs geven.

Ik heb een tijdje geleden gedurende 3 maanden in de autoverkoop gezeten, van november tot eind januari.

In november/december hadden we meer "speelruimte" voor overnames, in januari enkel de vaste premies van de constructeur.

En persoonlijk zou ik dan gaan voor de A5 en de ZZZ coupé lekker houden, een TT vind ik echt niks :thumbup:

Link naar reactie

Heb niks tegen AUDI, er zijn best mooie bij (A6 sedan, A8), al blijft dat dashboard erg druk, maar de A5 vond ik in het eggie heel erg tegen vallen. Niet in proportie. Net als de nieuwe A4 sedan een Kia zou kunnen zijn. Wat een troosteloze grijze muis zeg. De vorige A4 was beter.

Link naar reactie
Mss helpt het als je de laatste 3 maanden vh jaar nog eens terug gaat om een overnameprijs. Als hij op dat moment zijn quota bij VW/Audi nog niet binnen heeft, dan gaat hij makkelijker een betere prijs geven.

En persoonlijk zou ik dan gaan voor de A5 en de ZZZ coupé lekker houden, een TT vind ik echt niks :thumbup:

Dank voor de tips! Ik heb er inderdaad geen haast bij. Ik was gewoon benieuwd wat ik nog moest bijbetalen.

En wees gerust: bij ons mogen alle auto's de deur uit, maar de Z3 coupe die blijft! (en als ik dat al niet zo zou vinden zou mijn Mizzz Coupe me nog wel wat anders vertellen! :thumbup: )

Heb niks tegen AUDI, er zijn best mooie bij (A6 sedan, A8), al blijft dat dashboard erg druk, maar de A5 vond ik in het eggie heel erg tegen vallen.

Klopt, de dashboards van Audi zijn inderdaad wat drukker, met de "monitor" in de midden. Wat betreft vind ik het dash van de Z4 helemaal top. Gewoon minimale poespas, zeker als er geen navi inzit!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.