Ga naar inhoud

Nog 2 plaatsen over: BMW Poets demo dag


reinder

Aanbevolen berichten

  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Staat erop, kerels.

De lijst is nu echt definitief gesloten. Alle broodjes zijn besteld :smart:

  1. Reinder - 2 personen - ZZZZ - Incl diner
  2. Maik - 1 persoon - zzz - Incl diner
  3. Andriol - 1 persoon - ZZZ - Incl diner
  4. Z3Midlife - 1 persoon - ZZZ - ???
  5. Speedy - 1 persoon - ZZZZ Alpina - géén diner
  6. Nor - 1 Persoon - zzz - Incl diner
  7. Z3 3.0 - 1 Persoon - zzz - géén diner
  8. Dovdmeer - 2 personen - BMW 2002 - Géén diner
  9. Jan Porton - 1 persoon - BMW 2002 - Géén diner
  10. Geforce - 2 personen - BMW 2002 - Wél diner
  11. *Nicole* - 1 Persoon - zzz - Wél diner
  12. Ewout - 1 Persoon - zzz - Wél diner
  13. Vader Maik - 1 persoon - Chevy 5.7 V8 - Wél diner
  14. Timan - 1 persoon - zzz - Wél diner
  15. Loek - 1 persoon - zzz - Géén diner
  16. Bastiaan23 - 1 persoon - E30 - Géén diner
  17. Tja - 1 persoon - zzz - wél diner
  18. Roadie - 1 persoon - zzz - wél diner
  19. RoelZ3 - 1 persoon - zzz - Géén diner

Link naar reactie

Beste mensen van CarClean en ook Reinder, bedankt voor deze leuke en zeer leerrijke dag. Het was vooral leuk om de mede Z rijders weer eens te zien. M'n Z zag er weer top uit na al dat schoonmaken. Heb alleen de wax niet kunnen gebruiken, maar die had ik thuis nog liggen. Dus dat doe ik morgen. Thanks!

Link naar reactie

Allen bedankt voor de tips en hulp aan mijn demo-Z. Ik zag pas in wat voor slechte staat hij verkeerde toen ik het vergeleek met de rest. Ook dacht ik dat wasstraten met katoenen lappen wel mochten, NIET DUS! Dus..... het was niet alleen de vorige eigenaar die die krassen veroorzaakt heeft, maar ook ik. Gelukkig is het nu al een stuk minder.

oh en Tim? De groeten terug!

Link naar reactie
Allen bedankt voor de tips en hulp aan mijn demo-Z. Ik zag pas in wat voor slechte staat hij verkeerde toen ik het vergeleek met de rest. Ook dacht ik dat wasstraten met katoenen lappen wel mochten, NIET DUS! Dus..... het was niet alleen de vorige eigenaar die die krassen veroorzaakt heeft, maar ook ik. Ik waste hem altijd met de hand, totdat ik in Amsterdam kwam wonen, dat praktisch onmogelijk werd en ik zo'n nieuwe hypermoderne 'je wordt er doorheen gereden' wasstraat ontdekte. Daar ga ik dus echt nooit meer heen.. Terug naar de 2-emmer techniek en op zoek naar een plek om hem te kunnen wassen

oh en Tim? De groeten terug!

Ehm.. dat had een edit moeten zijn :thumbup:

Link naar reactie

Wat gaat zo'n dag snel zeg .

Het was lekker weer om buiten bezig te zijn.

Kijken , lullen eh praten, poetsen

En dan het resultaat :thumbup:

Ik vond het gezellig en leuk om een aantal leden van het forum te ontmoeten.

Tim > thanks voor de gastvrijheid

Dames / heren tot ziens

Peet

Link naar reactie

En ook ik ben weer veilig thuis.

@Reinder: goed initiatief.

@Tim en kornuiten: dank voor jullie uitleg (zelfs voor deze verstokte scepticus geloofwaardig), demonstraties en vooral voor de inzet!

@Alle deelnemers: ik heb genoten van jullie z-tjes (de 2002's waren trouwens ook leuk) maar nog meer van jullie verhalen :thumbup:.

Link naar reactie

Nou, graag gedaan hoor! Ben blij dat het zo goed uitgepakt heeft. Volgens mij was er 1 auto minder dan verwacht, maar wie dat was, weet ik niet. Er waren maar 2 2002-tjes, terwijl er 3 zouden komen, volgens mij. Maar goed, ik vond het leuk om te zien dat iedereen zo lekker zelf aan de slag ging en er iets aan had!

Zelf had ik niet zoveel te doen natuurlijk, dus beetje met jullie kletsen en rondlopen was erg ontspannend. Chelly krijgt natuurlijk de prijs voor haar inzet: oase van lezende rust in de poetsdrukte. Haha, ze heeft lang niet middag gelezen :thumbup:

Groetjes

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.