Ga naar inhoud

Nog 2 plaatsen over: BMW Poets demo dag


reinder

Aanbevolen berichten

Reinder, helaas moet ik ook afzeggen :thumbup: . Ik baal er wel van, maar hoor al de hele week van het thuisfront dat ik meer tijd besteed aan de auto dan aan het huis. Lijkt me ook de juiste volgorde want ik moet je eerlijk zeggen dat het poetsen van de z me ook meer voldoening geeft dan klussen in huis. Nogmaals sorry voor de late afzegging. Ik hoop dat je nog iemand blij kunt maken met mijn plaats.

Ik ga maar even stoom afblazen en hoe kan ik dat beter doen dan in de z te stappen, dak open, snelweg op en gaan.

Wel jammer hoor, ik had enorm graag je Stahlgraue 3 liter bewonderd! -_-

En heb fantastische tips voor de überglans op Stahlgrau B)

Link naar reactie
  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ach ja, is niet anders. Family comes first! Goed dat je je prioriteiten kent -_- Ik hoop niet dat er een leegloop komt vanuit het forum :thumbup:

Zijn er mensen die de laatste plekken op kunnen vullen?

Link naar reactie
Wel jammer hoor, ik had enorm graag je Stahlgraue 3 liter bewonderd! -_-

En heb fantastische tips voor de überglans op Stahlgrau B)

indrukwekkende topic hijack :thumbup: in no time gaat het weer over Stahlgrau :schater:

Link naar reactie
Wel jammer hoor, ik had enorm graag je Stahlgraue 3 liter bewonderd! :thumbup:

En heb fantastische tips voor de überglans op Stahlgrau :wub:

Jacq, ik was er graag bij geweest. Helemaal omdat ik Stahlgrau wel eens naast Sterlinggrau wil zien. Kwam er laatst achter dat ik deze kleur heb i.p.v. Stahlgrau. Schijnt wel verschil in te zitten. Wie weet rij ik wel even langs als ik in de buurt ben zondag :thumbup:

Link naar reactie

Anders ik wel! Heb 2 Sterlinggraue bezichtigd. Het is iets lichter en minder koel qua tint.

Wat ik zelf erg mooi vind aan Sterlinggrau is dat het bijna een metaalkleur is met somber weer. Een beetje echt zilver (zoals zilveren sieraden, die kleur zilver) lijkt het dan.

Ook wel waanzinnig mooi. Hopelijk zie je even kans om langs te komen!

Link naar reactie
Wt is er nou weer donderdag?

Tjonge jonge, mevrouwtje is echt me topic aan het vervuilen.... :thumbup:

En ze blijft het doen >> daar gaat je topic

Of wordt het grijs poetsen

Link naar reactie
En ze blijft het doen >> daar gaat je topic

Of wordt het grijs poetsen

Het begint nu echt zwaar vermoeiend te worden om in ieder topic terug te lezen hoe geweldig je ZZZ is en hoe mooi Stahlgrau is...pluggen van je eigen ZZZ kan je ook gewoon lekker in je eigen topic doen ipv in andermans topics ! :thumbup:

Link naar reactie

Woh woh woh... Back up y'all...

Ik ga geen sides kiezen, maar kunnen we even terugkomen ontopic: de BMW poets dag? die is a.s. zondag en ik heb nog plek.

Wat betreft Jacq met haar Z3 en de reacties die daarop volgen: jacqeline kennende is zij gewoon verzot op haar auto en die enthousiasme en verliefdheid, tja, die uit ze gewoon graag! Mij maakt het verder niet zoveel uit. Maar goed, wanneer iemand er last van heeft, laat hij/zij dat dan met jacq zelf bespreken via PM, alsjeblieft.

Nogmaals: ik keur niemand af en wil niemand terecht wijzen. Maar zover ik het kan zien zijn we allemaal straalverliefd op onze auto's en zijn wij voor buitenstaanders al helemaal een stelletje malloten die gek zijn 'een' auto. Dus de enthousiasme van jacq kan iedereen begrijpen, toch?

Punt blijft dat iedereen gewoon z'n best moet doen om topics niet te vervuilen met 'onnodige' ballast. Hierdoor is het lastig om informatie te filteren uit een topic. Sorry dat ik het zo direct zeg, maar volgens mij maakt iedereen (ook ik) zich daar weleens 'schuldig' aan.

:thumbup: Thumbs up and enjoy the sweet rides.... :thumbup:

Link naar reactie
Woh woh woh... Back up y'all...

Ik ga geen sides kiezen, maar kunnen we even terugkomen ontopic: de BMW poets dag? die is a.s. zondag en ik heb nog plek.

Wat betreft Jacq met haar Z3 en de reacties die daarop volgen: jacqeline kennende is zij gewoon verzot op haar auto en die enthousiasme en verliefdheid, tja, die uit ze gewoon graag! Mij maakt het verder niet zoveel uit. Maar goed, wanneer iemand er last van heeft, laat hij/zij dat dan met jacq zelf bespreken via PM, alsjeblieft.

Nogmaals: ik keur niemand af en wil niemand terecht wijzen. Maar zover ik het kan zien zijn we allemaal straalverliefd op onze auto's en zijn wij voor buitenstaanders al helemaal een stelletje malloten die gek zijn 'een' auto. Dus de enthousiasme van jacq kan iedereen begrijpen, toch?

Punt blijft dat iedereen gewoon z'n best moet doen om topics niet te vervuilen met 'onnodige' ballast. Hierdoor is het lastig om informatie te filteren uit een topic. Sorry dat ik het zo direct zeg, maar volgens mij maakt iedereen (ook ik) zich daar weleens 'schuldig' aan.

:thumbup: Thumbs up and enjoy the sweet rides.... :)

Er is ook niets mis mee dat je gek bent op je ZZZ of watvoor auto dan ook en dit af en toe eens uit maar soms is het gewoon too much ! Ik blijf verder dan ook gewoon bij mijn eerdere post.

Reinder ik zal je topic niet verder vervuilen ! :thumbup:

Link naar reactie

Tja, ik vind het zelf wel meevallen als je m'n posthistorie bekijkt. Wel al paar waarschuwingen van anderen gekregen dat ik niet op bepaalde personen moet letten, omdat het ze steekt dat mijn voorsteltopic zoveel reacties kreeg. Ik kan alleen maar zeggen: Jammer. Ik ben een redelijk persoon en zulke steekspelletjes wil ik niet in meegaan. Als iemand iets dwars zit, dan kunnen ze me mailen of indien gewenst zelfs bellen. Praten we het uit, als volwassen mensen. De tijd van valse opmerkingen heb ik ook ooit gehad. Maar toen werd ik 9 jaar en lukte het steeds beter om me gewoon te uiten als ik het ergens niet mee eens ben.

Link naar reactie
Wel al paar waarschuwingen van anderen gekregen dat ik niet op bepaalde personen moet letten, omdat het ze steekt dat mijn voorsteltopic zoveel reacties kreeg.

Misschien ben ik daar wat naief in maar ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat daar iemand in geinterreseerd is of gestoken door kan zijn.

Link naar reactie
Misschien ben ik daar wat naief in maar ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat daar iemand in geinterreseerd is of gestoken door kan zijn.

Ik kan me er ook niks bij voorstellen

Link naar reactie
Wel al paar waarschuwingen van anderen gekregen dat ik niet op bepaalde personen moet letten, omdat het ze steekt dat mijn voorsteltopic zoveel reacties kreeg. Praten we het uit, als volwassen mensen. De tijd van valse opmerkingen heb ik ook ooit gehad.
Hele volwassen en valse opmerking :cooltext:
Link naar reactie

Hey Jacq, ik kan niet genoeg benadrukken hoe geweldig ik je ZZZ vind en hoe graag ik je die Stahlgraue kleur zondag a.s. zou willen zien poetsen. Zo!

Verder: let alsjeblieft niet op sommige kleuterzzz. Tot zondag! :cooltext:

Link naar reactie
Hey Jacq, ik kan niet genoeg benadrukken hoe geweldig ik je ZZZ vind en hoe graag ik je die Stahlgraue kleur zondag a.s. zou willen zien poetsen. Zo!

Verder: let alsjeblieft niet op sommige kleuterzzz. Tot zondag! :thumbup:

Je mag altijd mijn auto komen poetsen..... :unsure:

Link naar reactie
Hey Jacq, ik kan niet genoeg benadrukken hoe geweldig ik je ZZZ vind en hoe graag ik je die Stahlgraue kleur zondag a.s. zou willen zien poetsen. Zo!

Verder: let alsjeblieft niet op sommige kleuterzzz. Tot zondag! :thumbup:

Thnx, gaat zeker topdagje worden :unsure: Ik heb alleen niks te poetsen zondag :)

Je mag altijd mijn auto komen poetsen..... ;)

Breng maar langs ;-)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.