Ga naar inhoud

Nog 2 plaatsen over: BMW Poets demo dag


reinder

Aanbevolen berichten

  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja! Je staat op de lijst!

Alleen nog even twee vragen: met hoeveel personen kom je? En ga je 's avonds mee hapje eten (doen...doen...doen...doen...)

Ik kom in eerste instantie alleen en het lijkt me erg gezellig om een hapje mee te eten!

Link naar reactie

Hai Z3 3.0!

Ik ga ook zo. Normaal ben ik van de 3 of 4 uur snachts haha.

Vanavond kwamen ze van Carclean al de tas met speciale spulletjes voor hem brengen.

Alles ruikt weer fantastisch lekker dus verheug me al op zaterdag om hem te poetsen. Vond dat vroeger helemaal niks, "De Auto Wassen".

Tegenwoordig een feest met al die superspullen waar ik mee door ga tot er geen (denkbeeldig) plekje meer te zien is en het resultaat spectaculair is.

Vinden de buren ook altijd, komen altijd paar keer kijken hoe het vordert.

Echt leuk als je ook komt!

Link naar reactie

Lijkt me :thumbup: om de Z eens mooi te laten glimmen onder begeleiding van experts, weet nl niet zo veel van kleien?

We komen met 2 personen kan Richard het gelijk leren krijg ik weer een glimmende Z.

Graag tot de 6e juli

Link naar reactie
Lijkt me :notworthy: om de Z eens mooi te laten glimmen onder begeleiding van experts, weet nl niet zo veel van kleien?

We komen met 2 personen kan Richard het gelijk leren krijg ik weer een glimmende Z.

Graag tot de 6e juli

Als vrouw kun je er echt net zoveel lol aan beleven hoor! Ik had het van mezelf ook niet gedacht maar tis eindeloos leuk om je geliefde Z tot in de puntjes op te poetsen.

Maar leuk dat jullie komen! Het kleien zal dan ook wel uitgelegd worden maar dat is een leuk werkje, en niet moeilijk om te doen.

Link naar reactie

Na een grondige inspectie van mijn agenda (lees: ik heb het aan mijn vrouw gevraagd) blijkt dat ik er ook bij kan zijn. En aangezien ik nu ook wel eens wil weten hoe je een auto moet wassen, meld ik mij bij deze aan.

Ik kom naar alle waarschijnlijkheid alleen, blijf wel graag mee-eten.

Link naar reactie

Kijk dit wordt erg leuk!!

Ik heb in principe nog 2 plaatsen over. Mensen uit dit forum of het 02 forum gaan voor op overige BMW's, de laatste twee staan op de reserve lijst.

Mocht je nog interesse hebben, laat het even weten.

Groetjes

Link naar reactie
Ik zou ook graag met mijn Zzz naar de clinic komen op 6 juli.

Dus als er nog plaats is, dan graag. En een hapje mee eten ook graag dan.

ik hoor het wel

Groetjes

Jan-Willem

Ik zet je op de lijst!

Link naar reactie

Reinder, helaas moet ik ook afzeggen ;) . Ik baal er wel van, maar hoor al de hele week van het thuisfront dat ik meer tijd besteed aan de auto dan aan het huis. Lijkt me ook de juiste volgorde want ik moet je eerlijk zeggen dat het poetsen van de z me ook meer voldoening geeft dan klussen in huis. Nogmaals sorry voor de late afzegging. Ik hoop dat je nog iemand blij kunt maken met mijn plaats.

Ik ga maar even stoom afblazen en hoe kan ik dat beter doen dan in de z te stappen, dak open, snelweg op en gaan.

Link naar reactie
...maar hoor al de hele week van het thuisfront dat ik meer tijd besteed aan de auto dan aan het huis....

Geeft wel aan wie het bij jullie voor het zeggen heeft... -_- Des te meer rede om juist wél te komen dus... :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.