Ga naar inhoud

Nog 2 plaatsen over: BMW Poets demo dag


reinder

Aanbevolen berichten

Op 6 juli 2008 organiseert Carclean.nl een BMW Clinic - Open dag waarbij de leden van bmwzforum.nl (en eventueel bmwforum.nl) speciaal uitgenodigd worden. Deze dag zal speciaal zijn voor de mensen die zelf hun auto wassen en poetsen en willen weten hoe ze hun auto nog meer kunnen laten glanzen. De dagindeling:

-11.00 - ontvangst bij Car Clean (koffie èn ik neem sausijzenbroodjes mee :newblush: )

-11.00-12.00 - uitleg over poetsen

-12.00-13.00 - lunch; broodjes met koffie

-13:00-17:00 - de demo poetsbeurt en de mogelijkheid om zelf aan de slag te gaan

-18.00 dineetje ter afsluiting

  • Je kunt zelf producten uitproberen en zo zelf even lekker aan de slag gaan. Natuurlijk kan iedereen de Super Snow Foam lans uitproberen!
  • De mensen can Car Clean helpen en gegeven advies en kleine demonstraties op de auto's zelf, zowel handmatig als machinaal.
  • Naast uitproberen is het natuurlijk mogelijk om de nodige spullen direct aan te schaffen. Car Clean zal natuurlijk iets leuks doen voor degenen die een set aanschaffen!

De deelname aan deze dag is normaal €. 35,- per deelnemer. Maar voor degenen die zich via dit forum aanmelden is de dag gratis!

Er is in totaal plek voor 20 auto's. Dus meld je alsjeblieft aan. Geef daarbij aan of je met één of twee personen komt en of je 's avonds mee uit eten gaat! Lunch wordt verzorgd!

  1. Reinder - 2 personen - ZZZZ - Incl diner
  2. Maik - 1 persoon - zzz - Incl diner
  3. Andriol - 1 persoon - ZZZ - Incl diner
  4. Z3Midlife - 1 persoon - ZZZ - ???
  5. Speedy - 1 persoon - ZZZZ Alpina - géén diner
  6. Nor - 1 Persoon - zzz - géén diner
  7. Z3 3.0 - 1 Persoon - zzz - géén diner
  8. Dovdmeer - 2 personen - BMW 2002 - Géén diner
  9. Jan Porton - 1 persoon - BMW 2002 - Géén diner
  10. Geforce - 2 personen - BMW 2002 - Géén diner
  11. *Nicole* - 1 Persoon - zzz - Wél diner
  12. Ewout - 1 Persoon - zzz - Wél diner
  13. Vader Maik - 1 persoon - Chevy 5.7 V8 - Wél diner
  14. Timan - 1 persoon - zzz - Wél diner
  15. Loek - 1 persoon - zzz - Géén diner
  16. Bastiaan23 - 1 persoon - E30 - Géén diner
  17. Tja - 1 persoon - zzz - wél diner
  18. Roadie - 1 persoon - zzz - wél diner
  19. RoelZ3 - 1 persoon - zzz - Géén diner

  20. Reserve: Franco Yen - 3 personen - géén diner
    Reserve: Eric - 1 persoon - E46 - géén diner
    Reserve: Gerard - 1 persoon
    Extra: Jacqueline wel op het diner

Voor meer informatie kun je hier je vraag stellen óf in het topic op het Carclean forum. Ten overvloede: ik heb zelf geen commercieel belang in Carclean en deze clinic/topic is niet bedoeld om klandizie te stelen bij anderen. Ik heb persoonlijk goede ervaringen bij Tim (alhoewel hij een R8 rijdt!) en bij Carclean. Het leek mij daarom leuk om ook een dag te organiseren voor de BMW's!

Adres Carclean:

Weg en Land 35a

2661 DC Bergschenhoek

Link naar reactie
  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

heb die ochtend een tentamen

op een zondag? waar studeer je dan?

en zou er dan pas rond +/-12u kunnen zijn... :wave:

Op tijd voor de broodjes toch! :thumbup:

Link naar reactie

Ja joh gewoon komen (RvE jij ook :thumbup:)!

Na 12:00 is er ook nog genoeg tijd. Voor de lunch is het meer uitleg en na de lunch kun je onder begeleiding zelf aan de slag.

Dus ik zou net als RvE zeggen 'precies op tijd voor de broodjes'.

Link naar reactie

verkeerd gekeken, ik las 6 juni :thumbup:

Op 6 juli ben ik erbij en eet gezellig een hapje mee :wave:

1 of 2 personen; 1 of 2 auto's ik laat het allemaal nog weten.

Neem aan dat het deze dag alleen is toegestaan om met een BMW te komen? Niet voor mijzelf, maar de auto van m'n vader is laatst bij een poetsbedrijf geweest. Lijkt dus helemaal nergens op, overal poetsbanen.

Anders doe ik hem gewoon een dagje in de 2.0 kado en mag hij deze gelijk poetsen :schater:

Dan staan beiden Z'tjes er mooi gepoetst bij.

Link naar reactie
Ja joh gewoon komen (RvE jij ook ;))!

Reinder, je initiatief is helemaal top :smart:

Maar de coupe is al helemaal "geëmanueld" in december, dus ziet er (helemaal top uit). Dan is voor mij de lokatie net een brug te ver, het is voor mij 340 km retour en die besteed ik liever voor een lekkere toerrit!

Ben wel heel benieuwd wat een Super Snow Foam Lans is:

newpromo_img5.jpg

Ik had me er iets meer Luke Skywalkeriaans bij voorgesteld. Resultaat is wel impressive:

newpromo_img2.jpg

Dus wel foto's schieten van gesupersnowfoamlanste Z3tjes he! :drank:

Grts, Ruud

Link naar reactie

Goed resultaat (zoals op de foto) bereik je alleen met een hoge drukreiniger icm foamlans en SuperSnowFoam. Met de super spray en gilmour (die via de tuinslang werken) kun je dat vergeten.

Ziet er wel aardig uit, maar het is een vrij duur geintje, en een beetje overkill.

Link naar reactie
Goed resultaat (zoals op de foto) bereik je alleen met een hoge drukreiniger icm foamlans en SuperSnowFoam. Met de super spray en gilmour (die via de tuinslang werken) kun je dat vergeten.

Ziet er wel aardig uit, maar het is een vrij duur geintje, en een beetje overkill.

Danny, is er iets op gebied van auto's waar je geen verstand van hebt. Respect :drank:

Link naar reactie

Super zo'n dag. Of ik überhaubt dan al wat te poetsen heb, geen idee (ik hoop HEM dan al gevonden te hebben).

Maar sta tot uur of 7 te dansen op Sensation White dus kom die ochtend pas 8.00 uur thuis. Denk dat de grootste vogeldrol op de motorkap me dan niet meer boeit voor 13.00 uur smiddags, laat staan poetsen.

Ik ga gewoon beetje slapen en dan kom ik al jullie Z3's bewonderen en helpen met poetsen. :rolleyes:

Link naar reactie
Goed resultaat (zoals op de foto) bereik je alleen met een hoge drukreiniger icm foamlans en SuperSnowFoam. Met de super spray en gilmour (die via de tuinslang werken) kun je dat vergeten.

Ziet er wel aardig uit, maar het is een vrij duur geintje, en een beetje overkill.

Dat is waar. Op het forum zijn er ook mensen die de foam lans met tuinslang gebruiken. Als je daar de foto's van ziet, dan zie je dat de dichtheid van de foam veel minder is en veel minder effectief werkt. Altijd in combo met een HD doen. Ik heb m niet gekocht. Ik vind het niet nodig: ik woon op 500m van een wasbox met alle programma's waaronder actief schuim :kisstogether:

Link naar reactie

En ik ben heeeeel benieuwd naar de opkomst van het Z3forum.

In de poll hadden we 18x "ja lijkt mij interessant/leuk"

Ik ben wat ongeduldig natuurlijk, maar vooralsnog 7 mensen van de 18 :thumbup:

Link naar reactie
het zou zo maar kunnen dat iemand die Nee gestemd heeft, uit nieuwsgierigheid even langsrijdt <_<

:thumbup: dat zou leuk zijn! Altijd goed

Maar als je van plan ben te komen: graag even aanmelden. Dan weet Tim hoeveel broodjes er moeten komen enz. En hoeveel was/poets plaatsen er nodig gaan zijn enz. enz. enz.

Link naar reactie

Hopelijk melden zich er nog een paar aan of stuur desnoods je vrouw want het is echt de moeite waard.

En Tim's enthousiasme werkt erg aanstekelijk (zelfs voor wasstraataddicted vrouwen). Echt iemand die je eens ontmoet moet hebben. Ik vind het altijd geweldig hoe passioneel mensen met een hobby kunnen zijn en hoe boeiend ze daar over kunnen vertellen.

Ik kom zeker even langs, ongeacht hoe gaar ik ben van Sensation. De club op zich is al een hele leuke groep mensen.

Net zo tof als hier eigenlijk :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.