Ga naar inhoud

S54 Imolarood II


Aanbevolen berichten

Donderdagmorgen op mijn verjaardag was het zover mijn nieuwe verjaardagsaanwinst halen, nerveus , slecht geslapen, trillend reed ik veel te vroeg naar reeuwijk.

Ik was er al om 08.45 ;-) . Gelukkig kwam er na 10 minuten nog een Z3 3.0 zilvergrijs aangereden. Daar moest cruise control ingebouwd worden.

(Naam is me even ontschoten,sorry) gezellig staan praten en we kregen bezoek :

2008052288yt1.th.jpg

Om 09.30 kwam de chef aangereden in een totaal verkeerd merk (VW) . <_<

Lekkere bak koffie gezet en even gepraat , maar ja ik zat met mijn gedachte al in de eifel :gossip:

ik had om 1100 een vergadering staan op mijn werk maar ja die heb ik maar gecancelled was ook niet echt slim van me :m:

2008052298pe3.th.jpg

2008052299pb4.th.jpg

2008052292mf9.th.jpg

Ondertussen even met het rode uhhh imola rode gevaar naar het postkantoor en hem op mijn naam laten zetten.

Gelukkig lukte dat nu wel in 1 keer ;)

Weer lekker een bakkie gedaan en toen op stap met mijn kado, gaaf gaaf gaaf. wat een auto..

ik ben verliefd en heb sávonds in mijn auto geslapen in de garage , het was heerlijk :D

Volgende week is mijn dochter klaar met haar eindexamen en gaan we samen 5 dagen naar schotland.

Daarna lekker naar muinchen

Kortom heerlijk genieten....

Link naar reactie
  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hans gefeliciteerd met je mooie Imola rode droom! :m: Tijdens de Limborit hebben we 'm al kunnen bewonderen, zeer fraaie wagen. BBS'en staat 'm ook top!

Er is toch iets bijzonders met die kleur. Je wordt er helemaal :D van. Geniet ervan!

Link naar reactie

gefeliciteerd Hans.

wees er zuinig op,was zijn vorige baasje ook. :schater:

Pinksteren2008-Rob5.jpg

Link naar reactie

Feli Hans.

Ik hoop dat je velgen nog schoon zijn.

Ik heb er aardig op lopen poetsen.

De naam was Ron.

Of Nor op het forum.

Ik heb het beest in levende lijve mogen aanschouwen.

En de bbs velgjes mogen poetsen. zie bewijs onderste foto

En het is echt een statement dat roode kleurtje.

Hier van hier ben ik en kom maar op.

Voortaan wel tracteren Hans op een gebakje.

Link naar reactie

Van harte met die prachtbak! Goed combi met deze wielen ook.

Volgende week is mijn dochter klaar met haar eindexamen en gaan we samen 5 dagen naar schotland.
Tipje? Ik neem aan dat je de M6 neemt naar boven? Ga even net onder Manchester/Liverpool eraf richting Chester; prachtig stadje om even rond te kijken. Prachtonderbreking.

Google maar even; voor mij tot op heden lelijkste stadion en mooiste stadje.

Link naar reactie
ik ben verliefd en heb sávonds in mijn auto geslapen in de garage , het was heerlijk
That's the spirit!
Volgende week is mijn dochter klaar met haar eindexamen en gaan we samen 5 dagen naar schotland.

Daarna lekker naar muinchen

En dat heet genieten. Zo hoort het! Bravo!

Als ik zoiets lees, is mijn hele dag weer goed. Dankjewel :thumbup:

Link naar reactie

Hé Hans,

Gefeliciteerd..... zo'n beetje het hoogst haalbare voor de Z3 liefhebber wat jij in de garage hebt staan... heb je de motor laten draaien tijdens het slapen ? Ik hoop (nee... ik weet zeker) dat die wagen je nog een hoop plezier gaat geven.

Veel pleizer met je dochter..... enjoy live !!!!!

gr JW

Link naar reactie

Hans, gefeliciteerd, goed aankoop. slapt het nou nog een beetje in in Z4? of heb je geen oog dichtgedaan van de zenuwen?

Link naar reactie

Gefeliciteerd Hans, heb je 'm eindelijk. Je zult er hopelijk veel plezier van hebben.

Paar jaar geleden ook in Schotland getoerd met aantal forummers en als het weer een beetje meezit is het prachtig om daar rond te rijden. Veel plezier.

Link naar reactie
Van harte met die prachtbak! Goed combi met deze wielen ook.

Tipje? Ik neem aan dat je de M6 neemt naar boven? Ga even net onder Manchester/Liverpool eraf richting Chester; prachtig stadje om even rond te kijken. Prachtonderbreking.

Google maar even; voor mij tot op heden lelijkste stadion en mooiste stadje.

Thnx dat ga ik zeker doen.

Hans

Link naar reactie

iedereen bedankt voor de leuke reacties.

ik kan haast niet wachten tot de volgende meeting :thumbup:

Ik ga nu mijn huiskamer omtoveren in een drive in movieroom, daarna maak ik een opening in mijn garage en een breed pad naar de schuifpui,

ik denk aan blauw zoab op de vloer in de woonkamer, beamertje aan het plafond , beamerscherm aan de wand (220x200). Auto naar binnen

en dan lekker genieten, koelkast binnen handbereik. :schater:

Link naar reactie
iedereen bedankt voor de leuke reacties.

ik kan haast niet wachten tot de volgende meeting :thumbup:

Ik ga nu mijn huiskamer omtoveren in een drive in movieroom, daarna maak ik een opening in mijn garage en een breed pad naar de schuifpui,

ik denk aan blauw zoab op de vloer in de woonkamer, beamertje aan het plafond , beamerscherm aan de wand (220x200). Auto naar binnen

en dan lekker genieten, koelkast binnen handbereik. :schater:

Als het dan maar wel "Estoril blauw" is Hans, dan kan ik mijn :wave: tenminste ook nog fatsoenlijk bij je voor de deur zetten! :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.