Ga naar inhoud

z3 windscherm!!


Aanbevolen berichten

Hey heb eens een vraagske...zelf rij ik met een z3 van '97

Mijn softtop ruitje is helemaal naar de vaantjes...en er is een nieuwe onderweg vanuit nederland.

Maar nu ben ik er juist aan begonne,en kom tot de vaststelling dat ik mijn windscherm niet loskrijg!!!

...deze zit namelijk VERSCHRIKKELIJK in de weg om aan de ritssluiting te gerake van da ruitje.

Heb al enkele boute losgedraaid maar komt geen beweging in,zie ook als er een slotje(contactje) is met waarschijnlijk

een sleutel.....maar natuurlijk die sleutel heb ik niet en de garage waar ik hem 2de hands kocht enkele jaren gelede

hebbe er ook geen sleutel van.

Heb je pérsee die sleutel nodig om da windschermke los te krijge???????

..en naar de garage gaan zou ik wille vermeide...softtop ruitje vervange kwam op 550€.

Weet iemand raat???

grtz

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Giovanni ik weet niet wat type windscherm je hebt maar als het zo eentje is zoals dat van mij wat ik zelfs MET sleutel niet los krijg...

dan is er een eenvoudige oplossing, nml achter die zwarte ronde sticker zit een schroef draai die links en rechts los en je hebt het windscherm in je handen.

http://gizco.be/images/windscherm.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.