Ga naar inhoud

van z3 1.9 naar fiat 500


eric z

Aanbevolen berichten

Gezien we onze z3 in 1 dag verkocht hadden op marktplaats is de zoektocht begonnen want vrijdag wordt de z3 opgehaald.

Ik moet zeggen met pijn in me hard want van af mei 1996 toch leuke ritjes gemaakt in de z3.

Echter werdt ie te klein en een te dure optie op dit moment om hem er bij te houden.

Het moest dus een grotere worden ivm boodschappen en onze franse bull die niet mee kon.

de opties waren als vogt:

e46 cabrio niet meer als 80.000 gelopen: nou een stuk of 8 bekeken maar hoe vaker ik ging kijken werdt het steeds minder en vondt ik het niet speciaal genoeg en in somige gevallen het sjonny gehalte erg hoog.

Dit wilde ik niet ik wilde iets leuks bijzonders en style zoals de z3.

Optie 2 wat een mini cooper s works ook hierbij viel binnen mijn budget erg veel autos af en heb er slecht 1 mooi gezien echter lag deze ver buiten het bereik.

Optie 3 een nieuwe swift helemaal dik gemaakt leuke auto maar niet de fun factor die ik zocht.

toen naar een fiat 500 wezen kijken vrouwlief was direct verliefd ik nog niet helemaal.

maar dan ga je na denken verzekering afschrijving bezienen ach de fiat is nog niet eens zo slecht en zeker fun en bijzonder.

Dus het is geworden een fiat 500 lounch

met mistlampen

17 inc

airco

kleur zwart met rood wit groen streep

galzen dak

blue me

helemaal vol dus.

we kunnen hem donderdag halen.

ik zal de z3 missen en zodra het weer kan komt er zeker weer een bij !!!!

dus hoop dat ik wel de verhalen mag volgen ???

gr eric

:holiday:

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

zo ziet ie er id uit.

op de velgen na dan.

ruimte ja een achterbank en een iets grotere kofferbak waar wel de boodschappen volledig in kunnen.

of ik weet wat ik doe tja dubbel gevoel maar soms moet je wel een praktisch denken he.

gr

Link naar reactie

Gefeliciteerd met de 500!

[Coupe lobby mode AAN]

Maareh als ik dit lees...

Het moest dus een grotere worden ivm boodschappen en onze franse bull die niet mee kon.

Is het jammer dat je een voor de hand liggende oplossing niet meegenomen hebt in de afweging:

IMG_6159.JPG

Ruimte voor boodschappen + hond (wel even een uitvoering nemen met bagage-afscheidingsnet!

[Coupe lobby mode UIT]

Link naar reactie

Eric,

Je moet op een gegeven moment kunnen relativeren. Dat heb je gedaan. Nu heeft de Bull weer een eigen plekje. Veel plezier met 500. Zul je best fun mee hebben. en je kunt nu weer eens dromen van een ZZZ...da's weer een voordeel.

Link naar reactie

Uit onderzoek is gebleken dat 0.1% van diegenen die zeggen ooit opnieuw een Z3 aan te schaffen dat ook daadwerkerlijk doet. 95% geeft aan die intentie te hebben. :rolleyes:Denk ik.

Link naar reactie
Uit onderzoek is gebleken dat 0.1% van diegenen die zeggen ooit opnieuw een Z3 aan te schaffen dat ook daadwerkerlijk doet. 95% geeft aan die intentie te hebben. :thumbup:Denk ik.

Gewoon op he forum blijven hangen en ik denk dat je kans dan zeker groter is dan die 0.1% ;)

Leuk karretje trouwens! ;) Ik heb veel FIAT's gehad en de kleinere modellen hebben me nooit teleurgesteld; gefeliciteerd!

Link naar reactie
Gezien we onze z3 in 1 dag verkocht hadden op marktplaats is de zoektocht begonnen want vrijdag wordt de z3 opgehaald.

Ik moet zeggen met pijn in me hard want van af mei 1996 toch leuke ritjes gemaakt in de z3.

Ik leef met je mee, ze komen mijn Peug zaterdag halen :m:

Heel veel sterkte. Overigens is de Fiat 500 wel helemaal hot, ik vind het een leuke wagen! Veel plezier met de nieuwe auto.

En hoop nog veel van je te lezen hier :rolleyes:

Uit onderzoek is gebleken dat 0.1% van diegenen die zeggen ooit opnieuw een Z3 aan te schaffen dat ook daadwerkerlijk doet. 95% geeft aan die intentie te hebben. :rolleyes:Denk ik.

Failliet aan alle gave extra's die er voor Z3's te krijgen zijn natuurlijk. :m:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.