Ga naar inhoud

Z3 M


Gast Dekloen

Aanbevolen berichten

Ja hoor, ik ken al die sites wel maar kopen via officiële bmw garage vind ik net even geruster kopen dan elders.

Daar betaal je dan ook weer voor.. :wave: Je kunt hem natuurlijk ook kopen onder voorbehoud van een keuring.

Ik heb de mijne voor het zelfde budget gekocht van een forumlid (92000km / in prima staat :thumbup: ). Was eerst van plan in Duitsland te gaan kijken maar de prijzen daar vielen mij tegen in verhouding tot NL.

Succes en ik zou als ik jou was inderdaad eerst even bij 'Roodkapje' gaan kijken.

Link naar reactie
  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Op de Duitse officiele bmw site kan je zoeken naar 2dehandse bmw's, alle modellen staan erop behalve de Z3M! :thumbup:

Dat heb ik ook heel lang gedacht. Maar je kunt ze wel vinden hoor, als ze er zijn!

In het scherm van de Suchkriterien selecteer je als volgt (en ook alleen deze selecties):

Marke: BMW

Modellreihe: M Modelle

Modell: Z3M Roadster (is er nu dus niet)

Die laatste optie verschijnt alleen als er ergens een "Z3M Roadster" staat in de database. Dat is nu niet het geval, dus staat ie niet in de lijst. Maar ik heb ze in het verleden wel gezien. Van de Z3M modellen zijn nu alleen twee coupe's beschikbaar (waarvan een met vleugeldeuren!!! op de foto ligt er sneeuw! gek dat die al lang staat... :wave: .)

Is inderdaad een beetje gek opgezet in de database. Van de Z4 staan wel allebei de :chick: modellen in de lijst bij de "Z-Modelle" ipv "M-modelle"

Link naar reactie
Is inderdaad een beetje gek opgezet in de database. Van de Z4 staan wel allebei de :drank: modellen in de lijst bij de "Z-Modelle" ipv "M-modelle"

Dat komt omdat een Z3 in :smart: uitvoering, geen Z3 is ... staat als ;) Coupe of als ;) Roadster op kenteken.

De Z4 in :D uitvoering staat wel als Z4 :m: Coupe of Z4 :m: Roadster op kenteken.. :)

Link naar reactie

that makes sense, maar is evengoed verwarrend als je op zoek gaat naar een Z3 :drank: (die dus officieel niet zo heet) en je die niet kan vinden bij de Z3tjes.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.