Ga naar inhoud

Belgen/Brabo/Bimbo's meet & greet?


RvE

Aanbevolen berichten

De Limborit afgelopen weekend was heel erg gezellig. Natuurlijk heeft de perfecte organistatie ( :drank: ) en het samen met Z-tjes toeren daar aan bijgedragen. Maar mij is het vooral heel erg opgevallen dat het met Z-rijders onderling gewoon leuk kletsen is. Dat merkte ik vrijdagavond in een cafeetje in Schin-op-Geul, zaterdagmorgen bij aankomst bij Keram en tijdens de lunch en daarna op de parkeerplaats.

En zie ik weer het topic voor die maandelijkse meeting in Zevenhuizen, dan denk ik: zou ook leuk zijn om dat ergens te doen waar het meer bereikbaar is voor het zuidelijke deel van het forum: de Belgische vrienden, Limbo's en Brabo's.

Dat andere zuiderlingen daar ook zo over dachten bleek in het reactietopic van de Limborit (hier, hier en hier.). Dus de initiële animo schijnt er te zijn! :P

Hoe zou dat dan uit moeten zien? En waar?

Voor mij persoonlijk zou eens per maand niet haalbaar zijn, maar een maal per twee of drie maanden lijkt me leuk. Lokatie? Ergens net onder Eindhoven, Valkenswaard, Heeze of Weert, zou voor iedereen bereikbaar zijn (tuurlijk afhankelijk van beschikbare lokatie). En dan verder volgens concept-Zevenhuizen: hapje eten, wat drinken. Geen rit, gewoon gezellig bij elkaar komen met wat Z-tjes

Wie A zegt, zegt ook B: Dus als er voldoende animo is, organiseer ik de eerste Z3/4 meet & greet Zuid!

Ik hoor graag wat jullie er van vinden! Groet! Ruud :fiew:

Link naar reactie
  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zoals eerder gezegd ben ik hier zeker een voorstander van . :P

Wat betreft de locatie zou het leuk zijn als er een ruime parkeerplaats bij is, om al onze Z'tjes kwijt te kunnen.

Link naar reactie

leuk idee, draag graag bij aan verdere organisatie.

ga ook al even zoeken naar goede locaties.

Link naar reactie

als het niet in het Verre Zuiden doet maar iets onder Eindhoven, hou je de deur voor de randstedelingen en boertjes uit het Oosten die de kolder in hun kop krijgen even langs te rijden, in ieder geval open. :kisstogether:

Tja en als je die er niet bij wil hebben is dit je kans, gewoon wat dieper afzakken naar het Zuiden :schater:

Link naar reactie
als het niet in het Verre Zuiden doet maar iets onder Eindhoven, hou je de deur voor de randstedelingen en boertjes uit het Oosten die de kolder in hun kop krijgen even langs te rijden, in ieder geval open. :kisstogether:

Tja en als je die er niet bij wil hebben is dit je kans, gewoon wat dieper afzakken naar het Zuiden :schater:

Ja, dat klopt. Ik heb ergens gelezen dat sommige van die Westerse mannen 10.000 km in vier maanden tijd rijden, dus effe naar Eindhoven knallen zou zomaar even kunnen! :smart:

Lijkt me overigens wel leuk als er ook af en toe die-hard Z-rijders komen!

Onder Leenderheide gaat wel het licht uit op de snelweg. Geeft mij altijd een gevoel dat daar de Autobahn begint! ;) (alleen niet met 200 onder bruggen doorknallen met VW transporters met Blitzanlagen! (die je niet kan zien door donker en de tunnelvision)!

Link naar reactie
ga ook al even zoeken naar goede locaties.

Ralf, ik dacht zelf aan het restaurant/hotel bij afslag Valkenswaard. Meteen ten westen van de A2. Heb alleen geen idee hoe het happen is daar (heb er ooit een zakenlunch gehad, maar daar heb ik geen "culinaire" herrineringen aan). Ze hebben in ieder geval een grote parkeerplaats.

Ik ben ik ieder geval benieuwd aan welke locatie(s) jij denkt.

Link naar reactie
Ja, dat klopt. Ik heb ergens gelezen dat sommige van die Westerse mannen 10.000 km in vier maanden tijd rijden, dus effe naar Eindhoven knallen zou zomaar even kunnen! ;)

:schater: Hij heeft zelfs altijd een smoes om niet naar 7huizen te hoeven... laat staan E'hoven :m:.

Ralf, ik dacht zelf aan het restaurant/hotel bij afslag Valkenswaard. Meteen ten westen van de A2.

:smart: Je bedoeld toch hoop ik niet het van der Valk hotel... :kisstogether: .

Link naar reactie
:smart: Je bedoeld toch hoop ik niet het van der Valk hotel... :kisstogether: .

Nee Sas, dat is volgens mij geen vd Valk. (je bedoelt waarschijnlijk die vd Valk frikadellekeet net binnen de ring van Eindhoven, ten Noorden van A2/net boven afslag Waalre.)

Dat restaurant/hotel wat ik bedoel ligt mooi tegen het bos aan, stukje de A2 naar het zuiden (vanaf de ring van Einhoven/Leenderheide gezien).

Maar ik zou zowiezo eerst moeten gaan scouten of het wat is en of het hun wat lijkt.

Link naar reactie
Dat restaurant/hotel wat ik bedoel ligt mooi tegen het bos aan, stukje de A2 naar het zuiden (vanaf de ring van Einhoven/Leenderheide gezien).

Je bedoelt dat dingetje bij afslag Valkenswaard. Daar hebben ze in het afgelopen jaar e.e.a. aangebouwd. (Jagerhorst). Nu is het niet alleen een restaurant, maar heeft tevens iets weg van conferentie-oord en hotel.

Wel mooi hoor; het ligt aan de rand van het bos.

Link naar reactie

Het Zuiden blijft een beetje ver van mn bed, maar na afloop van de QP meeting 's avonds gegeten bij het Hof van Liempde, zeker een aanbeveling waard. Parkeren voor de deur, makkelijk te bereiken, prima eten, goede value for money.

Link naar reactie
Je bedoelt dat dingetje bij afslag Valkenswaard. Daar hebben ze in het afgelopen jaar e.e.a. aangebouwd. (Jagerhorst). Nu is het niet alleen een restaurant, maar heeft tevens iets weg van conferentie-oord en hotel.

Wel mooi hoor; het ligt aan de rand van het bos.

Dat is 'm! Kom er vijf dagen per week twee keer per dag langs, maar weet niet hoe het heet :kisstogether: . Er is inderdaad een hotel bijgebouwd recent. Bos is goed te zien op het kaartje op de site.

Link naar reactie
Dat is 'm! Kom er vijf dagen per week twee keer per dag langs, maar weet niet hoe het heet :kisstogether: .

Begrijpelijk hoor! 's Ochtends in de file en opletten dat die zigzaggende medeweggebruikres je bolide niet aan gort rijden. En 's Avonds lekker voorbij scheuren met je blik op oneindig .....

Link naar reactie

wat ook een leuke ontmoetingspllats zou kunnen zijn ,is een soort wegrestaurant bij heythuizen.

deze ligt langs de doorgaande weg van de a2 richting roermond.

kunnen er genoeg van 18meter staan dus een stuk of 20zzz of zzzz is zeker geen probleem

makkelijk te bereiken via a2 en a73

m vr gr marco

Link naar reactie
Begrijpelijk hoor! 's Ochtends in de file en opletten dat die zigzaggende medeweggebruikres je bolide niet aan gort rijden. En 's Avonds lekker voorbij scheuren met je blik op oneindig .....

Afhankelijk van welke auto ik onder mijn kont heb, ben ik degene die zigzagt... :D

Link naar reactie
wat ook een leuke ontmoetingspllats zou kunnen zijn ,is een soort wegrestaurant bij heythuizen.

deze ligt langs de doorgaande weg van de a2 richting roermond.

kunnen er genoeg van 18meter staan dus een stuk of 20zzz of zzzz is zeker geen probleem

makkelijk te bereiken via a2 en a73

m vr gr marco

Dat zou voor mij ons een thuiswedstrijd worden :D . Het restaurant wat je bedoelt ligt 5 km van Beegden.

Ik bedacht me ook nog dat Landhotel Cox een leuke lokatie zou zijn. Het ligt aan de grens met Duitsland, drie minuten vanaf de A73 (stuk tussen de befaamde tunnels). Vijf kilometer rijden Duitsland in begint Autobahn 52. Met een hele mooie start: stoplicht...groen...GAAAAN! Check het hier op de kaart. Deze lokatie ligt wel minder handig voor onze Brabantse vrienden.

Link naar reactie

Voor mij (ons) zou de vrijdagavond niet slecht zijn.

Einde van de werkweek, vaak niet veel om handen (tenzij eentje naar en van de training brengen/halen).

Zaterdag -en zondagavond is vaak bezet.

Ik zie het verder wel, maar iig een prima initiatief. :thumbup:

Link naar reactie
Voor mij (ons) zou de vrijdagavond niet slecht zijn.

Einde van de werkweek, vaak niet veel om handen (tenzij eentje naar en van de training brengen/halen).

Zaterdag -en zondagavond is vaak bezet.

Ik zie het verder wel, maar iig een prima initiatief. :thumbup:

Hier meld zoch nog iemand van boven de grote rivieren. Ik vond het zo gezellig :wave: tijdens de Limborit dat ik bereid ben een heel eind te rijden in mijn :chick: om weer een aantal van die prettig gestoorde zuiderlingen te ontmoeten!

Wat mij betreft kan alleen de datum nog roet in het eten gooien..

Link naar reactie

Ik vind het een goed idee om zoiets op te starten voor de Brabandedrs Limburgers en mogelijk ook Gelderlanders.

Wat lokatie betreft denk ik dat de omgeving van Eindhoven Boxtel/liempde 's Hertogenbosch een goede lokatie is t.o.v. Zevenhuizen

Succes met de organisatie

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.