Ga naar inhoud

Clinic/Meeting Detailing/Poetsen


reinder

Carclean.nl BMW Clinic  

27 leden hebben gestemd

  1. 1. Zou je komen?

    • Ja, lijkt mij interessant/leuk!
      18
    • Nee kan al goed detailen
      9


Aanbevolen berichten

Naar aanleiding van mijn goede ervaringen met Carclean.nl qua advies, aanbod en prijs dacht ik: laat ik eens polsen of er ook behoefte is bij anderen om een grootschalige clinic te houden.

Op deze clinic kun je zelf producten testen, zal Carclean.nl uitleggen hoe het beste te cleanen, kleien, polishen, sealen, coaten, waxen etc etc.

De dag zal geheel verzorgd worden door Carclean.nl. Tevens zullen er leuke aanbiedingen zijn :P

Mocht er animo zijn, volgt er meer info.

Groetjes

Reinder, BMW Prikbord en Carclean.nl

Link naar reactie
  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ok. Maar rond blijven kijken kan geen kwaad natuurlijk :P

En zoals je kunt zien op CARCLEAN BV gaat het hier niet om autopoetser, maar om een bedrijf wat detailproducten verkoopt en zich erop toelegt alle producten vanuit de wereld te importeren teneinde de beste producten voor een goede prijs te leveren. Dit voor de huis-tuin-en-keuken detailers :fiew:

Link naar reactie
Ok. Maar rond blijven kijken kan geen kwaad natuurlijk :P

dat kan idd geen kwaad :fiew:

ik ben niet zo'n poetser,mag Willy altijd doen.

of we gaan weer naar Hoensbroek :schater:

Link naar reactie

Ik poets de auto graag zelf, heb je tenminste eer van je werk. :fiew:

maar meestal kom ik niet verder dan goed schoonmaken, een waslaagje erover en het leder schoonmaken/invetten.

Op internet word veel geschreven, maar hoe het nou precies moet is me niet altijd duidelijk, clinic lijkt me daarvoor een mooie oplossing :P

Link naar reactie

Uh...Reinder, misschien/zeer waarschijnlijk ben ik een poets-nit-wit, maar ik begrijp de zin "Nee kan al goed detailen" nog niet eens :P (het probleem zit vooral in het werkwoord "detailen").

Uitleg? :fiew:

Link naar reactie

Ach een open vraag, heb dus nee gestemd totaal geen interresse. Ik heb een strippenkaart bij Reggie ( en Emanuel doet ook af en toe wat :schater: ) en voor mij minder vermoeiend. Daar komt nog bij dat ik zelf nooit een dergelijk resulaat zal hebben wanneer ik zelf zal detailen geen idee waar het over gaat :P Desalnietemin wel een leuk initiatief :fiew:

Link naar reactie
Uh...Reinder, misschien/zeer waarschijnlijk ben ik een poets-nit-wit, maar ik begrijp de zin "Nee kan al goed detailen" nog niet eens :P (het probleem zit vooral in het werkwoord "detailen").

Uitleg? :fiew:

Detailen is eigenlijk alles bij elkaar: cleanen, kleien, polishen, sealen, coaten, waxen etc. Maar voornamelijk de techniek mbt je lak weer tiptop in orde krijgen. Het is een beetje een ruim begrip.

Detailen gaat eigenlijk verder dan het standaard was en poets werk. Net even wat meer detail :drank:

Niet normaal hoeveel middelen er zijn en hoeveel je zelf dus kunt bereiken met een beetje kennis en moeite.

Link naar reactie

Wij hebben onze Z vorig jaar ge-detailed :smart: met Mequiars-producten. En, moet gezegt... babyhuidje kreeg de Z ervan :kisstogether: .

Voor diegenen die het niet kennen zeker de moeite waard, echt alle troep/hars,etc krijg je van je auto af! En glanzen... deed gewoon pijn aan je ogen ;) .

Maar, het is wel een rotklus...

Top in ieder geval dat je dit initiatief neemt.

Link naar reactie

Hey Reinder

Leuk initiatief . Ik ben niet te lui om het zelf te doen.

Vind het zelfs leuk om te doen (op zijn tijd) als het resultaat er mag zijn.

en nooit te oud om te leren.

Zeker met de producten die op de markt zijn.

Ik zal het topic blijven volgen

groeten Peet

Link naar reactie

Ja, lijkt mij interessant/leuk!

(als het een beetje in de buurt is)

EDIT; ik zag een 010 nummer op de site, dus BINGO!

(en natuurlijk gaan we voor het echte werk naar onze eigen forum poetsfriends)

Link naar reactie
Maar 't moet geen reclamespot worden.

Oh, ik snap dat misschien dat mijn enthousiasme kan lijken op reclame, dus: ik heb geen commercieel belang in Carclean :kisstogether:

Dit is puur een persoonlijk initiatief! Ik merk gewoon zelf hoe voldoening schenkend (en hoe bereikbaar) het is om zelf je auto te doen. Dat wil ik ten eerste delen en ten tweede anderen helpen die dat ook leuk vinden.

@degenen die hun auto laten poetsen: vooral blijven doen, hoor!

Link naar reactie

Dit is inderdaad een leuk initiatief voor de doe het zelfer, op zo'n dag leer je waar je op moet letten, maar vaak heb je thuis niet alle middelen om het te doen, en kom je niet op alle plaatsen, en daarom zijn er poetsbedrijfjes, oftewel auto reconditioners die de auto voor je in topstaat brengen :kisstogether: zoals wij.

Link naar reactie

Heej Reinder, jij hier? Had het kunnen weten :holiday:

Ik poets ook m'n auto's zelf. Detailen doe je niet wekelijks, dat doe je 1x goed en als je hem dan in een goede wax zet ben je er weer voor maanden mee klaar.

Dan volstaat regelmatig wassen.

Reinder heeft trouwens geen belang bij Carclean, we zijn alleen allemaal bevlogen met het autopoetsvirus. Want dat is met de juiste spullen en de juiste technieken een geweldige hobby. Helemaal als je een mooie auto hebt zoals een Z3. Die wil je toch zelf lekker pamperen?

@ Andriol: Ik ben ook Carcleanklant. Ik zal je maandag wel 1 en ander laten zien!

Link naar reactie

@ andriol

Het is inderdaad "om de hoek"

nl Bergschenhoek (bezoek alleen op afspraak)

Ze verkopen ook alle soorten wax

met name Meguiars is in vlaardingen en omgeving niet te vinden.

(sommigen zweren hierbij , ik heb het zelf nooit geprobeerd maar wilde de Z3 hiermee verrassen)

Peet

Link naar reactie

5 juli hebben ze detailingdag. Vanaf 11.00 uur. Kun je gaan kijken, meepoetsen etc. Ik kan helaas niet ('s-avonds Sensation White) maar ga wel even kijken.

Meguiars is erg goed ja, maar er zijn meer hele goede merken. Ik ben ook erg enthousiast over alles wat ik van Poorboys World heb.

Maar ze geven je graag advies en uitleg wat voor jouw auto de beste aanpak en middelen zijn.

Link naar reactie
5 juli hebben ze detailingdag. Vanaf 11.00 uur. Kun je gaan kijken, meepoetsen etc.

Hey, dit lijkt mij niet handig. Er komen namelijk op die dag al een hoop mensen van mequiars forum. Boven de 15 auto's wordt denk ik té druk.

Ik ga het even met TIm overleggen, want er zijn er hier toch een hoop die willen komen.

De we gaan een datumpje prikken. Misschien 6 juli? Dan hebben mensen de optie voor zaterdag/zondag! Ik kom erop terug!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.