Ga naar inhoud

Handleiding en how-to

reinder

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mocht iemand op zoek naar handleidingen, how-to's o.i.d.:

Mijn vader beschikt over de laatste versies van ETKA, EBA, TIS, Autodata etc. Hierdoor kan ik bijna alle beschrijvingen/handleidingen in het nederlands geven. Zullen vast wel meer mensen op het forum zijn die dit kunnen, maar ik dacht ik biedt het alvast aan :(

Als je iets zoekt, stuur dan een mailtje naar: peter758 AT planet PUNT nl

Dat wat gevraagd is, zal ik dan gelijk ook even online zetten en de links in deze post.

EDIT Rob: emailadres aangepast in het kader anti-spamrobots.

• Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• 14 jaren later...
Geplaatst:

Goede dag Henk hier zal wel graag de handleiding Z4 3,0 i bj 2003 in het Nederlands willen hebben , mail adres henkwithaar apenstaart home punt nl

• Administrator
Geplaatst:

@Henk Withaar: vragen staat vrij natuurlijk, maar @reinder was hier voor het laatst actief in 2016.  Het kan dus maar zo dat je geen reactie krijgt.

Onverknipte emailadressen posten op een forum zou ik je sowieso  afraden; ik heb jouw post hierboven daarom even aangepast.

Geplaatst:

je zou de bmw klantenservice eens kunnen mailen ,misschien kunnen zij je eraan helpen.

Geplaatst:

Volgens mij kun je de papieren versie nog gewoon bestellen bij de dealer.

• 3 jaren later...
Geplaatst: (aangepast)

Inmiddels 4 jaar verder, maar ook ik zoek een nederlandstalige handleiding voor de E85 2.5-3.0. Wellicht nog via de dealer en op Martkplaats circuleren ze voor 60,-, maar heeft iemand nog een exemplaar/adres hiervoor? 

Ik hoor het graag, bedankt!

Groeten,

Mark

aangepast door MarkV
  • 1 maand later...
Geplaatst:
Op 20/02/2026 om 17:45, MarkV zei:

Inmiddels 4 jaar verder, maar ook ik zoek een nederlandstalige handleiding voor de E85 2.5-3.0. Wellicht nog via de dealer en op Martkplaats circuleren ze voor 60,-, maar heeft iemand nog een exemplaar/adres hiervoor? 

Ik hoor het graag, bedankt!

Groeten,

Mark

Mark,

Als het ook in het engels mag kun je me een PM sturen. Ik heb ook nog een uitgebreide repair manual

Geplaatst:
Op 27/03/2026 om 20:39, biker72 zei:

Mark,

Als het ook in het engels mag kun je me een PM sturen. Ik heb ook nog een uitgebreide repair manual

Hoi biker, bedankt voor je bericht! De NL handleiding heb ik toch zelf aangeschaft. Ik heb wel interesse in die repairhandleiding. Staan daar ook alle interieurdelen in etc.?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen