Ga naar inhoud

Foto en reactie topic Limborit Special Edition 2008


Aanbevolen berichten

  • Reacties 146
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 3 maanden later...
Wat een leuke en grappige reacties tot nu toe... :m:

De terugweg heeft een hoop goed gemaakt.

Ik Zal later een uitgebreide reactie geven van mijn 'blik' op het week-end maar ben laat thuis na een echte bak Co-Piloot koffie.

Ik heb toch wel flink gelachen dit week-end... :lol: (En nu een koude...)

Onder het motto beter laat dan nooit beter héél erg laat dan hélemaal nooit hier nog een nagalm van mij:

Om te beginnen: Dat er niet één iemand is die om deZe foto gevraagd heeft ?... -_-

Er Zijn toch duidelijk alleen maar smily's te Zien:

groepsfotomx3.jpg

Dit draadje nog eens doorleZend doet het mij natuurlijk goed dat iedereen het erg gaaf vondt, dat Freakend... <_<

Natuurlijk, ik ben niet vergeten dat ik soms een bek trok als een Zuurstok die nog maar net op de kermis was gekocht en na de eerste lik al in de vuilnis was beland.

Maar ó ó ó...wat hadden we toch een mooi weer de dagen voorafgaand aan ons waterballet met mistorkest.

Mijn balen werdt door velen van jullie dan ook niet Zo goed begrepen en ik denk nu ook te weten hoe dit komt:

Op de vele prachtige foto's kun je duidelijk Zien dat 'mijn' groepje het meeste tegen had die dag... :)

Een baancommisaris die onderaan de Cauberg drie van mijn volgelingen tegenhield om vervolgens 1000 wielrenners naar boven te laten klauteren,

tja, daar kun je wel even achteraan tuffen met Eissenmans, schroefsets, SchnitZer bodywork,compressors, 18" enZovoort.

Het uitvallen van de rode Duivel van Martijn, de enorme hoeveelheden regen die Pluvius persé op ons wou hebben...dat vond ik jammer.

De tweede wielerwedstrijd in België, waar we wederom langdurig werden tegengehouden om op het peleton te wachten,

om die maar weer te volgen langs La Gileppe omhoog, om vervolgens muurvast te Zitten op de volgende grote kruising nadat het verkeer weer was vrijgegeven,

en om vervolgens maar wéér achter het peleton aan te sluiten de (anders Zo mooie) lange klim omhoog naar de Hautes Fagnes...

Diegene die mij een beetje kunnen weten dat ik er meteen een schuldcomplex van krijg en er maar niet over uit kon komen "hoe mooi het had kunnen Zijn".

Máár, het was Zoals het was, en Zoals eerder vermeld kunnen we het weer niet vooraf bestellen.

Nadat ik op de foto's had geZien dat de voorgaande medefreaks van alles veel beter hadden begreep ik ook waarom iedereen tóch laaiend enthousiast was, klasse.

En nu HOP...get a life... ... :thumbup:

En nu ga ik in herhaling vallen maar dat is bij positieve herinneringen meestal geen beZwaar:

Bij deZe nog maar eens grote dank aan de medeorganistoren en diens vrouwen, de samenwerking was über-aangenaam... :newblush:

Verder iedereen bedankt voor het komen, geZellig Zijn, scheuren, lachen en opbeuren van mijn humeur indien nodig.

Wat kan ik er verder nog aan toevoegen ?...Misschien nog een...

...Wist je dat:

- Het slechts weinige mensen lukt om Zo'n vochtig Freakend uit te Zoeken voor een Forumtreffen in een uiterst Zomerse periode ?

- De ontvangst en het vertrek vanaf Keram voor lange tijd herinnert blijft door die gave T-Shirts die we daar kregen ?

- Dit de tweede drielanden-tour was georganiseerd via dit forum ?

- Het rijden in vooraf ingedeelde groepjes achteraf een groot succes was ?

- Er na het diner bij Paddock nog een rekening open stond van dik 80 Euro ?

- Die in natura bij de eigenaresse verrekend mocht worden ?

- Zij er toch maar vanaf Zag toen ik Zei dat we met 130 man waren ?

- Dat ik wel twijfelde maar toch in (S) Toploss Zijn super mooie ///M Z4 RR ben ingestapt voor een gewéldig rondje Nordschleife ?

- Zijn ///M dan ook officiëel gedoopt werdt op de ring bij 034818 km. ?

- Dat een rustig rondje Ring voor Emanuel en Zijn Misses voor andere een billenknijpende ervaring Zorgde ?

- Dat dit tot nu toe de forum rit is met de meeste Coupés die meereden ?

- Dat van die Zes Coupés vier bij de organistie hoorden ?

- Dat er tot op heden nóóit bekend is gemaakt wat Martijn met 'De Paal' heeft gedaan ?

- Dat we Zaterdag een smurf in een rode ///M-Roadster in onZe gelederen hadden ? (Smurf = blauw - van de alcohol... :schater: )

- Dat ik Rogér niet heb kunnen lossen op de terugweg via de 258, ondanks het toepassen van de meest geoefende 'wegmisbruikers' trucjes ?

- Dat ik bij deZe een speciale dank uitbreng naar ZaZZkia en dAh Bob voor het telefoontje achteraf of het met de Paddock rekening nog was goedgekomen ?

- Ik in Baneheide iedereen aan het raam heb uitgeZwaaid ?

- We bij toeval een weggetje hebben ontdekt van slechts één Z smal, 6 kilometer lang, tig bochtjes links/rechts en die tijdens de volgende rit bereden wordt ?

- Ik weinig foto's heb gemaakt maar dadelijk een enkele ga posten na een koud biertje ? (Tot Zóóó... ;) )

Link naar reactie

Verdampter Mist...Typisch Duitse uitdrukking...

picture3tv9.png

Maar we bleven lachen...

picture2hm4.png

En als Ze Zigaretten heten Zmaken Ze nóg beter... :newblush:

Link naar reactie

Leuk verslag, wrijf het er nog maar eens is <_<:thumbup: Ik baal nou helemaal dat het niet gaat lukken zondag. Niet zo zeer het rondje ring (ook wel aardig) maar vooral de rit daar na toe. Dat was voor mij het hoogtepunt, nou ja eigenlijk de terugrit. Frido je bent een super courreur ik ga zeker nog een keer met je mee naar de ring. Mag je een keer rijden in die P :newblush:

Link naar reactie

Sledgehammer, goed geslapen maar lachend van de nerven, die mist...Zou de Ring open gaan ?

picture10lb2.png

De Co-Piloot in dAh bOnD dit Freakend met uitZicht vanaf onZe kamer:

picture11qu0.png

Link naar reactie

Ondanks het feit dat ik meer dan 'aangeschoten' naar bed ging had ik een miserabele nachtrust... :newblush:

S'morgens voelde Co-Piloot Zich als herboren en kon Zijn Smoel maar niet ontZien van een megabrede grijns.

Later werd duidelijk hoe dat kwam, ik trof het volgende aan onder Zijn dekens:

picture9qb8.png

Link naar reactie

En de laatste twee:

(Ik heb nog een leuke anekdote over kikkers en Zweet maar die schrijf ik wel over Zes weken een andere keer.)

picture12as3.png

picture13wq1.png

Link naar reactie
Diegene die mij een beetje kunnen weten dat ik er meteen een schuldcomplex van krijg en er maar niet over uit kon komen "hoe mooi het had kunnen Zijn".

Máár, het was Zoals het was, en Zoals eerder vermeld kunnen we het weer niet vooraf bestellen.

Nadat ik op de foto's had geZien dat de voorgaande medefreaks van alles veel beter hadden begreep ik ook waarom iedereen tóch laaiend enthousiast was, klasse.

Ik ken je inderdaad een beetje. Maar relax, het was een top rit op de zaterdag. Super goed geregeld, gezellig en na de lunch was het heerlijk droog en was gelukkig het lekkerste deel (lees "fietser-vrij"). Natuurlijk is het jammer dat jullie niet konden rijden op zondag, maar het is alleen al top om met zoveel Z-tjes bij elkaar te zijn!

Zondag aanstaande gaan we er weer een heerlijke dag van maken! Gisteren stond de KNMi vijf-daagse verwachting voor zondag nog op 50% kans op zon, 10% kans op regen. Inmiddels staat het op 70% kans op zon :m: , 10% kans op regen!! :nono: :kicking: Nu is de Eifel natuurlijk wel een notoriously wet place, maar het gaat goed komen! ;) :angry: :ok:

Link naar reactie
Leuk verslag Frido <_< ! Ben nu echter wel een beetje :muur: dat ik morgen niet mee kan op herhaling..

Wel Ad, dan hebben we goed nieuws voor je en al die anderen die ooit eens graag mee willen gaan:

Er Zullen beslist nog meer Nürburgring-tochten worden gehouden door het Limbodepartment, én, het wordt alleen maar mooier... :thumbup:

We weten steeds beter de weg in de Eifel en we knopen de lekkerste bochtjes aan elkaar, dus: Tot Láááááterrrrrrrrrrr...

Link naar reactie
Er Zullen beslist nog meer Nürburgring-tochten worden gehouden door het Limbodepartment, én, het wordt alleen maar mooier... :thumbup:

We weten steeds beter de weg in de Eifel en we knopen de lekkerste bochtjes aan elkaar, dus: Tot Láááááterrrrrrrrrrr...

Ik stel de eerste zondag van november voor <_<
Link naar reactie
Ik stel de eerste zondag van november voor :angry:

Roger, ik heb nog een strippenkaart voor wat rondjes op de ring. Interesse? ;)

(Dus het kaartje is goed aangekomen, dankjewel :ok: )

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.