Ga naar inhoud

Foto en reactie topic Limborit Special Edition 2008


Aanbevolen berichten

  • Reacties 146
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Da's een heel mooi filmpje !

je kan goed zien dat de wagens ook op de ideale lijn de bochten nemen wat inhalen zeer tricky maakt bij zulke bochtsnelheden.

(te vroeg op het gas en je gaat rond)

Is dat niet een viper die voor de m3 rijdt? Heftig.

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat deze M3 is opgebouwd naar GTR spec en een dikke 8 cilinder onder de kap heeft :D

Greetz! Gman

Link naar reactie
Da's een heel mooi filmpje !

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat deze M3 is opgebouwd naar GTR spec en een dikke 8 cilinder onder de kap heeft :thumbup:

Hey Gman, dat je deze niet kent ?

Dat is Artur Deutgen met de Dolate Motorsport BMW M3 , bijgenaamd de "Diva". Met idd een 4.0L V8 erin in zijn betere jaren.

Artur Deutgen is indertijd (omstreeks 2001 - 2003) haast legendarisch geworden omdat hij meerdere races voor de Langstreckenpockal "solo" reed. Dus niet zoals gebruikelijk met 2 of 3 piloten afwisselen.

Ben nog ooit bij Dolate Motorsport langsgeweest voor onderdelen voor onze 325i rallywagen. Doen ook aan tuning op alle BMW roadcars.

Link naar reactie
Voor de liefhebbers van de Nordschleife hier een film vanuit een GT3 die een oude BMW 3-serie maar niet voorbij komt...........of toch nog wel. Kijk maar . Hoge kwaliteitsfilm met een goed overzicht van al het bochtenwerk.

Nordschleife achtervolging

Fantastisch filmpje! :thumbup: Voorlopig heb ik nog niks op De Ring te zoeken.! :wave:

Link naar reactie
Fantastisch filmpje! :thumbup: Voorlopig heb ik nog niks op De Ring te zoeken.! :thumbup:

Ach Ad, je kunt Frido (aka Zedri) inhuren als Ring-Taxi-Begleitungsdienst. Het hoeft niet allemaal vlammen en raggen te zijn op de ring. Er rijden genoeg mensen gewoon een rondje om een indruk te krijgen. :wave:

Link naar reactie
Tip: Af en toe een vriend mee nemen i.p.v. de vrouw :wave:

DAT is pas vragen om problemen! :thumbup:

Als wij de ring op gaan zullen het waarschijnljik twee rondjes worden: een voor Simone en een voor mij! :ok: :chick:

Link naar reactie
Via een omweg ben ik aan 2 foto's gekomen,

Ik heb de link boven de foto's gezet, zodat iedereen kan zien waar ze vandaan komen.

Ze weten wel wat ze vragen voor een digitale foto. :wave: Je had geld terug moeten vragen om een foto te mogen maken van de glimmende Schnitzer. :thumbup:

Link naar reactie
Het zal ongetwijfeld aan mijn gebrek aan ervaring op het forum liggen :drank: , maar ik zie in de link niet wat je met je subtiele opmerking bedoeld Rob :smart: .

Dat kan wel kloppen, ik had eerder een verkeerde link. Nu is het de goede.

Link naar reactie
Het zal ongetwijfeld aan mijn gebrek aan ervaring op het forum liggen :drank: , maar ik zie in de link niet wat je met je subtiele opmerking bedoeld Rob :smart: .

Ad, Rob doelt op deze regel:

4- Smilie posts zijn uit den boze. Zie ook punt 3. Probeer ook in ABN te schrijven, niet iedereen kent de vele afkortingen en termen die op het internet gebruikt worden.

Link naar reactie
Voor Frido, Sabine met de Ford Transit, net niet onder de 10 minuten trouwens:

Mooi filmpje Danny. :drank:

Hoe doe je dat trouwens, zo'n Youtube filmpje "embedden"?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.