Ga naar inhoud

Foto en reactie topic Limborit Special Edition 2008


Aanbevolen berichten

limborit08041ef1.jpg

Hallo "limbo" rijders,ik was van plan om jullie vandaag te bezoeken op de Ring!

ik ben alleen een beetje laat vertrokken richting de NS. :rolleyes:

De eiffel in rijdend had ik al zo'n mistig vermoeden dat de baan niet open zou zijn.

Daar aangekomen stond ik even te tanken toen jullie als een treintje voorbij flitsten richting.....( ik dacht ,die gaan lunchen of gaan ze naar huis?)

Ik ben blijven hangen en heb de moto GP wedstrijd gekeken in het snackbarretje bij ingang Breitscheid.

Toen de wedstrijd afgelopen was ging de NS open.(timing is everything) :thumbup: :thumbup: :blink:

Ik heb eerst alle snelle mannen en vrouwen de baan zien opgaan, daarna een 4 ritten kaart gekocht en lekker gereden.

Door de mist was er een grote groep rijders naar huis vertrokken waardoor de drukte meeviel.

Desondanks zijn er toch wel een paar aspirant Schumi's en Hamiltons de fout ingegaan.Dus na 2 ronden werd de baan 45 min. gesloten.

Daarna weer open en weer 2 ronden gereden, bij het opdraaien van de parkeerplaats nog even een zilvergrijze z3 cpe met luxemburgse platen gegroet.

De NS word wel es stilgelegd vanwege ongelukken,vandaag heeft de groene hel twee GT3's opgegeten :fiew:

In ieder geval: jammer dat ik jullie net gemist heb, en navigator ik hou me aanbevolen voor die rondjes NS.

Greetz! Gman

Link naar reactie
  • Reacties 146
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wat een leuke en grappige reacties tot nu toe... :rolleyes:

De terugweg heeft een hoop goed gemaakt.

Ik Zal later een uitgebreide reactie geven van mijn 'blik' op het week-end maar ben laat thuis na een echte bak Co-Piloot koffie.

Ik heb toch wel flink gelachen dit week-end... :thumbup: (En nu een koude...)

Link naar reactie
Achter Emanuel aan, die het rustig aan moest doen omdat wij (S) toploss niet mochten kwijt raken

Heel subtiel, bijna on-Roger's! :thumbup:

Jammer dat jullie niet hebben kunnen rijden op de ring op dag 2. Maar zoals hier en daar al genoemd: nu is er een goed excuus om nog een keer terug te gaan! :rolleyes:

Link naar reactie

Hallo iedereen,

ik was ook op nurburgring dit week-end met vrienden voor onze "rallye des légendes".

Begin aan Spa-francorchamps en richting nurburg zaterdag morgen.

Na een nacht aan hotel, richting nurburging zondag morgen.

En ik heb jullien gezien !!!!!!

Ik was met mijn zwart coupé en ik heb zondag op middag ongeveer, veel z3 gezien.

De eerste was de rode Schnitzer M.

Ik was met een andere z3 (blauwe roadster), een 2002, en een 528i E12.

Maar omdat de weer was slecht, we hebben niet op circuit geredden.

En we zijn naar huis gegaan.

Als ik wist dat jullie ook in nurburg waren, ik zou hebben contact nemen, sorry.

Het is voor een volgende keer.

Met vriendelijke groeten,

Piccolo.

Link naar reactie

Het was echt fantastisch, alles was goed geregeld !

Van de attente ontvangst bij Keram, het up-tempo rijden in de kleine groepjes (speciale dank aan PJ, onze ReiseFuehrer) tot de laatste meters richting Baneheide, Super.

Compliment aan de organisatie !

Frido, Al met al viel die vierdaagse voettocht wel mee :schater:

Link naar reactie

Beste mensen van de organisatie: Bedankt !!! :) ;)

En voor ons aller Frido :newblush:; zonneschijn kan ik je niet aan helpen maar bijgaand alsnog een postzegel (ps: de dame in de gadgetshop is vandaag bijgekomen en het eerste wat ze kon zeggen is dat het haar enorm spijt dat ze je heeft moeten teleurstellen)

postzegelsqx8.jpg

Tot de volgende keer allemaal !! ;) ;)

Link naar reactie

héérlijk weekend; kort samengevat:

kap open en gaaaaas! 1 van mijn blije volgelingen:

ralfnu0.jpg

spijtig genoeg werd er ook vreemdgegaan ;) :

regom4.jpg

en scheefgegaan :) :

rsqi5.jpg

dan besloten we in groepstherapie te gaan:

signalil0.jpg

gevolg: iedereen weer in het rijtje :newblush: :

lintcx5.jpg

daar word een mens toch vrolijk van:

vrolec4.jpg

Link naar reactie
spijtig genoeg werd er ook vreemdgegaan ;) :

regom4.jpg

Eigenlijk wilde ik een rondje mee kunnen rijden in een echte racewagen en naast een echte doorgewinterde coureur, maar helaas was dat niet mogelijk ;)

Maar heb toch lekker de rest van de middag naast mijn eigen coureur mogen zitten :newblush::)

Link naar reactie

WOW!

Dat ziet er uit als iets wat ik echt gemist heb :)

Complimenten voor de organisatie. Het blijft mooi om te zien hoe dit forum leeft :newblush:

Link naar reactie

Dit gaan we over doen, daar waren we het gisteren al over eens... :)

We babbelen er alleen nog eens over wanneer we dat het beste kunnen gaan doen, dit najaar of volgend voorjaar.

De meute die we nu bij elkaar hadden was gewoonweg Zoepah geZellig en als we Zouden weten in welk weekend we jullie weer bij elkaar konden krijgen Zouden we nu al gaan reserveren in Balkhausen, Paddock en Baneheide, daar waar we perfect behandeld en verZorgd Zijn... :newblush:

Ik ben mijn stem een beetje kwijt van het kletsen en het vele lachen, en dat is een teken van een gaaf weekend... ;)

Link naar reactie

Geweldige perfect georganiseerde rit :)

Jammer dat zondag het rijden op de ring leterlijk en figuurlijk de mist inging :D

Gelukkig gaf op de terugweg ( op het verlengde gedeelte vanaf de ring ) genoeg pret om achter Frido aan te scheuren. man wat gaat die zuidelijke mafketel snel door de bochten met z,n 2.8 zelfs met een M niet bij te houden :newblush:

Het was een heerlijk weekend ;) ;) ;)

Link naar reactie

Een super weekend met super mensen, :thumbup:

zowel de organisatie als hun volgelingen. :hypocritesmiley:

Allemaal bedankt, en het was een eer om als bezemwagen te fungeren van deze mooie bende. :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan:

Ps,

die rode ZZZ op de terugrit met witte nummerplaten en zwarte belettering heb ik echt niet opgepikt. :oops:

Hij was zomaar kwamen aanwaaien......... <_<

Link naar reactie

de volgende keer zijn wij er ook bij.

we hebben een hoop gemist..... :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Sledgehammer- Yellowrider - Pierrez101 - PJ311 –Zedri - Navigator,

M-Optic - ///M Coupe for life - Reggie en m@rc

Ondanks het slechte weer een weekend om aan terug te denken,

Ook namens Guido welke zijn ogen heeft verstuikt op al die vertroetelde

Z-tjes, ook opde NB was heel wat moois te zien

Beste mensen, dit is voor herhaling vatbaar (met mooi weer)

Zijn van de Limbo’s leden genegen om eens om de zoveel tijd een Zuidelijke

Praatavond te organiseren?

NOGMAALS iedereen hartstikke bedankt voor een mooi weekend en

Groeten aan iedereen die al dan niet gesproken heb

Gaarne reactie

Fer

Link naar reactie
Zijn van de Limbo’s leden genegen om eens om de zoveel tijd een Zuidelijke Praatavond te organiseren?

Denk ik al een tijd aan, een soort van zuid-hollandse avond (bij de soekiejakie-toko als ik het goed begrijp), maar dan zuidelijker, zodat het bereikbaar is voor limbo's en brabo's (maar natuurlijk ook voor iedereen die wil komen met zijn Ztje <_< ). Alleen een keer per maand lijkt mij wat veel van het goede.

Gedachten van andere Limbo's/Brabo's/leden? :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Jammer van de weersomstandigheden, maar gelukkig hebben jullier er met z'n allen toch een geweldig weekend van kunnen maken!

Had er graag bij geweest, maar helaas.

Volgende keer (die er hopelijk komt) weer!

Mooie :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Dit was een superweekend!!!! <_<:thumbup: :banaan:

Iedereen van de organisatie bedankt voor het vele werk wat jullie er in gestoken hebben, maar het was dan ook zeer de moeite waard!!!

Wat mij betreft mag de volgende rit gepland gaan worden, zal zeker mijn best doen om er weer bij te zijn, dit keer dan met Saskia. Ook mijn zusje (de vervanger van Saskia) heeft er enorm van genoten :hypocritesmiley: .

Tot gauw op een volgende meeting!

Robert Jan

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.