Ga naar inhoud

bye bye zzz en zzzz's


GVfB

Aanbevolen berichten

@ Reinder: dank voor de verhelderende uitleg. Maar... het blijft in mijn ogen erg fout om een statement te verduidelijken met "deze 3 personages". Maar dat heb je nu ook wel gemerkt geloof ik ;).

Ja dat is wel waar. Mede omdat je elkaar niet kent natuurlijk, dus ook niet echt kan interpreteren hoe iemand dat bedoelt.

Maar volgens mij is dat sowieso de onderliggende reden van een 'escallatie' op een forum. Iedereen zit er op zijn/haar manier in en reageert op zijn/haar interpretatie. Terwijl de ander het misschien absoluut niet zo bedoelt.

Ik heb mij hier dus ook schuldig aan gemaakt en dat was niet handig, nee. Té scherp. :huh:

Maar wat ik dan nog wel ook wil weten: kan ik gewoon mijn meedenken/ideeën posten op dit forum, zonder dat het afgeserveerd wordt als 'onzin'. Want als dat niet mogelijk is, dan heb ik niet zo'n zin om mee te 'brainstormen' over probleempjes.

Kijk jullie kennen elkaar blijkbaar al langer en weten precies wat er allemaal gezegd en gedaan is de afgelopen tijd op het forum. Dan kan het zijn dat een 'nieuweling' iets zegt wat al eerder behandeld is (en dat hij daarover heen gezocht/gelezen heeft). Op dat moment kun je toch verwachten dat medeforummers de persoon daar vriendelijk op wijzen?

P.S.: In de reacties lees ik dat men het heeft over dit openlijk posten. Laat het wel even duidelijk zijn dat mijn scherpe vergelijking in een PM was. De rest van de conversatie (ook de reacties van de andere partij) waren middels PM.

Maar GMFB: Ik had het niet zo scherp neer moeten zetten. Ik hoop dat jij begrijpt dat het (zijnde (té) scherp) een reactie was op jouw pittig bericht?

Link naar reactie
  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Als iemand denkt dat hij persoonlijk wordt aangevallen, doe dan een PB naar de desbetreffende persoon en vraag om opheldering ipv en public vol er tegenin te gaan. Misschien was het helemaal niet zo bedoeld en ontstaat er onvrede door onbegrip en misverstand.

Gr. Rob

Dit deed ik dus, waar absoluut heftig op gereageerd werd. En waar mijn reactie via PM (welke openlijk op het forum tentoongesteld werd) op was. Ik heb het nooit openlijk zelf aangekaard.

Maar nu stop ik met het verantwoorden van mijzelf. Volgens mij heb ik nu meer dan voldoende openheid gegeven in de situatie. Dat is het belangrijkste.

Link naar reactie
  • Administrator
Dit deed ik dus, waar absoluut heftig op gereageerd werd. En waar mijn reactie via PM (welke openlijk op het forum tentoongesteld werd) op was. Ik heb het nooit openlijk zelf aangekaard.

AH! Nou ikke snap... (was nog niet helemaal wakker volgens mij...)

Dan zou Kristof zich dus moeten verontschuldigen voor het feit dat hij een persoonlijk bericht online gooide. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn :nono: .

En mijn excuses dat ik het even niet helemaal meer kon volgen ;) .

Allemaal weer vrede nu? :huh:

Link naar reactie
  • Administrator
De mod-macht gaat gelukkig niet zo ver dat we PM kunnen volgen.

phpMyAdmin

select DB

export DB als .sql

openen in Wordpad/kladblok

voilà... :huh:

(je moet er idd wel admin voor zijn ja...)

Link naar reactie
  • Administrator
lijkt wel de gouden kooi man.

Verschil is dat we hier niemand kunnen wegstemmen of dat iemand vrijwillig met 25.000 euri zakgeld op kan stappen :huh:

Link naar reactie

Het kan niet tot mij doordringen waarom men een andere forummember probeert te koeioneren.

Laat het duidelijk zijn dat eenieder een geheel andere beleving heeft bij zijn/haar Z3/Z4.

Vooral daarom vind ik een 'trap in de rug' via de PM, met eerder genoemde termen, ONACCEPTABEL.

(:huh: Hartge)

Link naar reactie
Vooral daarom vind ik een 'trap in de rug' via de PM, met eerder genoemde termen, ONACCEPTABEL.

Weet je, als het echt de bedoeling is dat iedereen hier zijn/haar mening over gaat geven, dan lijkt het mij veel reëleren en eerlijker als de volledige berichtenwisseling gepost wordt. Zodat iedereen een objectief totaalplaatje krijgt.

Is het nou echt niet genoeg dat ik erop terug kom, aangeef dat mijn vergelijkingen (alhoewel geen directe verwijzing des persoons) te scherp waren en misplaatst?

Nu krijg ik een beetje het idee van: ik kan wel 'door m'n knieën gaan', maar er moet nog even overheen gez*ken worden.

Ik hoop dat dit nu afgesloten wordt. Ik denk dat ik mij voorlopig ook maar uitschrijf. Bah.

Link naar reactie
Lijkt me genoeg plussen en minnen als leesvoer om dit onderwerp af te sluiten. Anders wordt e.e.a. veel groter dan het in werkelijkheidis is.

Dank u.

Volledig mee eens. Niet verder opblazen. De intenties zijn duidelijk.

Link naar reactie

Reinder, je hebt gelijk, Zo is het duidelijk genoeg.

Hulde voor je duidelijke uitleg en bijbehorende excuses, de rest doe je wel met Kristof via P.M.

LetZ have Zom Fun... :huh:

Link naar reactie
Reinder, je hebt gelijk, Zo is het duidelijk genoeg.

Hulde voor je duidelijke uitleg en bijbehorende excuses, de rest doe je wel met Kristof via P.M.

LetZ have Zom Fun... :huh:

En na deze mooie quote gooi ik het slot erop.

Huub

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.