Ga naar inhoud

zwart of carbon


Aanbevolen berichten

  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Carbon nieren zijn fout

Elke holbewoner ziet vanaf 4km dat het plakfolie-wannabe-carbon is ....

Bovendien is carbon iets voor hypermoderne-bolides cq racewagens.

Zwarte dus (en niet alleen omdat ik ze ook heb).

Link naar reactie
he, is dat niet die afgeragde .. ?

:)

Nee joh, dat is die van die drie liter olie. Of was dat weer een andere zwarte? ;)

Roger, koop eens wat anders dan alleen maar zwart (je had heel kort een rode, dat was wel een mooie volgens mij, vrij originalo :thumbup:)

Link naar reactie
En te koop, niets voor jou :wub:

Nee joh, dat Imolarode bommetje daar moet eerst iemand anders eens lekker van gaan genieten. :huh: Dat verdient de wagen, maar ook de bestuurder!

Ik geniet intussen van mijn bostongrüne Turnschuh. Ook heel erg B) . Morgen gaat de Coupe weer mee naar mijn werk, lekker toeren!!! Ik zou bijna hopen dat er ergens even file staat zodat ik door het brabantse land kan rijden langs de snelweg!)

Link naar reactie
Dit vind ik wel een lekkere foto:

Navigator's Coupé snuit:

navigatorxb9.jpg

Dat mag jij wel zeggen, het was één van jouw knappe foto's tijdens onze QP meeting.

Staat al een tijdje op mijn bureaublad, zeer bijzonder :huh:

Ivm met zwart of carbon : ik heb zoveel mogelijk het chroom weggewerkt op mijn QP, omdat ik vind dat matzwart het mooist contrasteert met arktis silber.

Het nep (plak) carbon is heel even een optie geweest, maar was me toch te veel Golf tuning effect.

Zodoende : indien carbon, dan echte, stinkdure carbon...

Link naar reactie
Zodoende : indien carbon, dan echte, stinkdure carbon...

Ben ik met je eens. Maak dan ook dingen die ook van carbon te maken zijn. Zo'n grille zou waarschijnlijk niet gauw uit Carbon gemaakt worden (misschien technisch wel mogelijk, daar niet van).

Een middenconsole van carbon of de dashboardbekleding in een Z4 :wub: van carbon, dat is mooi. Die BMW logo's waar het blauw vervangen is door carbon zijn dan weer wel mooi (maar niet originalo :huh: ). Het carbon package op een Audi R8 is ook helemaal top:

IMG_0708.JPG

B)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.