Ga naar inhoud

even een hallotje na lange tijd!!


patje

Aanbevolen berichten

hoi mannen. ik ben patrick, heb een tijdje op het forum gezeten onder de naam Z3 coupe' freak aangezien ik onder die naam niet meer kon inloggen heb ik een nieuw profiel aangemaakt. ik ben voormalig coupe rijder misschien kennen sommige van jullie hem nog

https://www.bmwzforum.nl/index.php?act=attach...post&id=753 als het goed is staat nu de foto er ik kreeg hem zelf niet geopend!

ondertussen heb ik een 325bauer cabrio gehad maar mn vriendin was er niet zo zuinig op dus hup weer weg gedaan. was 1 van de 6 orgineel nederlandse.

na de z3 heb ik een mercedes c220cdi combi gekocht ivm veel kilometers rijden wat absoluut niet beviel. bij mn nieuwe baas bedrijfswagen dus bijtelling genomen en die ster heel snel weg

ook ben ik aan mn 2e motor bezig. eerste was een buell xbss van 2006 waar ik ontzettend veel pech mee heb gehad. deze is dan ook door de dealer terug genomen ondertussen rij ik al een tijdje met een z1000, die er binnenkort ook uit gaat.

Wou na lange tijd weer is weten hoe het er hier aan toe gaat sledge huub???

gr pat

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het forum is in zware depressie geraakt sinds jou vertrek, gelukkig ben je weer terug! :thumbup: ;)

Ik had nog nooit gehoord van een bauer cabrio, tot er eentje in de werkplaats stond een tijdje terug. Erg "apart" zeg maar. Zelf zag ik het nut niet in van de hele modificatie, een mooie 2 deurs cabriolet heeft veel meer uitstraling imho.

Link naar reactie
Het forum is in zware depressie geraakt sinds jou vertrek, gelukkig ben je weer terug! :thumbup: ;)

Ik had nog nooit gehoord van een bauer cabrio, tot er eentje in de werkplaats stond een tijdje terug. Erg "apart" zeg maar. Zelf zag ik het nut niet in van de hele modificatie, een mooie 2 deurs cabriolet heeft veel meer uitstraling imho.

ja klopt maar kon er voor heel weinig kopen, hij was vol leer elec ramen alarm nieuw dak goed in de lak helemaal orgineel en voor die tijd nog rap ook. zijn er bij jullie nog veranderingen van auto's geweest??

Link naar reactie
ja klopt maar kon er voor heel weinig kopen, hij was vol leer elec ramen alarm nieuw dak goed in de lak helemaal orgineel en voor die tijd nog rap ook. zijn er bij jullie nog veranderingen van auto's geweest??

Nee hoor geen verandering. Iedereen heeft nog steeds dezelfde auto. :schater:

Link naar reactie
ben ik de enige die zo veranderlijk is dan???

Die :schater: wil wat aanduiden, je hebt wel wat 'na' te leZen... :)

Link naar reactie
Ik denk het wel. Iedereen hier blijft bij BMW maar of het dezelfde is :thumbup: Het forum is onderhand wel veranderd, laat ik het zo zeggen wij houden wel van partnerruil :schater:

en waarom kan ik de oude foto;s van mezelf niet meer openen? heb namelijk helemaal geenfotos van toen de z helemaal klaar was... weet iemand waar mijn z gebleven is trouwens??? hij is toen der tijd naar een schadebedrijf in almelo gegaan

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Heeft niets te maken met je instellingen, deze foto's kom je af en toe nog tegen bij de "oude garde", toen je foto's nog via het forum kon uploaden.

Deze functie is inmiddels long gone............. Helaas zijn de foto's o[p deze manier ge-upload niet meer te accessen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.