Ga naar inhoud

Maandelijkse Meet & Greet Zevenhuizen 08/09


Lotte3Z

Aanbevolen berichten

  • Reacties 604
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb mij überhaupt niet aangemeld L.. en hoef mij dus ook niet af te melden :thumbup: Maar vond het wel zo netje's als 1 van de vaste gasten :lol:

zit dit topic dan niet te vervuilen met je onzin afmelding man, het draait niet om jou hier.

En nu, aan het werk! :schater:

Link naar reactie

Ik hoop wel even langs te kunnen komen als het zonder Z mag (parkeer wel achter een bosje dan ofzo) :thumbup: , ik kan alleen niet mee-eten, moet tot half 9 aerobicsles geven.

Hoop daar morgenavond meer over te weten, mocht ik dan slagen dan vertrekken we vrijdag weer heel vroeg naar DE.

Link naar reactie
D'r zegt er een wat... :thumbup:

Hoe vaak heb jij inmiddels al wel niet gezegt dat je er "volgende maand" bij zou zijn...

:kisstogether:

1 keer.

maar ik begrijp dat je me er graag bij hebt B)

Link naar reactie

Helaas... gaat ons niet lukken donderdag (had Lotte ook al ge-PB-t dat het mogelijk niet ging lukken)...

Volgende maand hebben we al wel weer genoteerd in de agenda :P.

Schrikbarend druk op het werk :unsure:. Baal er verschrikkelijk van, dacht dat je als eigen baas zoveel vrijheid had... :thumbup: .

Link naar reactie

Voor mij gaat het ook niet lukken vrees ik. Wij gaan vrijdagochtend naar DE, afspraak is definitief.

En we moeten extreem vroeg weg, exportkenteken kan tot 1 uur en duurt 1½ tot 2 uur heb ik begrepen.

Voorafgaand nog een uitgebreide keuring dus dat wordt echt vroeg op.

Maar ik wens jullie een hele leuke avond, enne... het gaat niet om de kwantiteit maar de gezelligheid van wie er wel is!

Volgende maand hoop ik ook een keer van de partij te zijn.

Link naar reactie

Misschien wip ik morgen ook nog even aan. Heb tot 18.00 uur een afspraak in Bilthoven. Als er niet teveel files staan dan kom ik langs. Wel in de 325 maar dat mag wel voor een keer he?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.