Ga naar inhoud

in de prijzen gevallen met sprinten


Aanbevolen berichten

Gisteren mooie dag om eens wat leuks te gaan doen, en naar Zolder toe te gaan waar zich op dat moment een evenement aan de gang is, Racewars. :thumbup:

Wist alleen nog niet of ik wel zou mee sprinten, maar eenmaal daar aangekomen begonnen mijn engeltje op mijn rechterschouder en het duiveltje op mijn linkerschouder te bekvechten en te kibbelen of ik nu wel of niet mee zal gaan doen met de sprint. Uiteindelijk heeft het engeltje zich erbij neer gelegd en toegegeven aan het duiveltje om in te schrijven voor de sprint :rolleyes:

Heb in totaal 3 keer gesprint, anderen wel de hele dag, maar dat vond ik te veel van het goede :rolleyes:

ben in de klasse van >>2,00 liter 3e geworden met 9,05 seconde.

dus dit is nu de 2e prijs die ik heb gewonnen, eertse keer vorig jaar met show en shine en nu met sprint :thumbup:

snb10784px6.jpg

snb10791du8.jpg

snb10792ee5.jpg

snb10795tb9.jpg

snb10797ji8.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Gefeliciteerd!

Maareh, waar heb je 9,05 seconden over gedaan? Een bepaalde afstand neem ik aan.

Ik ben wel benieuwd welke wagens er 1e en 2e zijn geworden, moet toch wel grof geschut zijn, om van je :rolleyes: te kunnen winnen :rolleyes:

Link naar reactie

gefeliciteerd hoor. Leuk om te zien dat er ook nog iemand met een Imolarode QP is die wèl kan schakelen :schater:

Aan wat voor auto's moet ik denken als concurrentie?

Link naar reactie

concurrentie waren porsche, nissan 350Z, Evo's, ///M5 etc.

de tijden staan helaas nu nog niet vermeld op de site van Federun maar zodra ik het weet laat ik natuurlijk weten wie 1e en 2e zijn geworden. :rolleyes:

en wat betreft het schakelen, lang leve de shortshift :rolleyes: ! ik starte op ongeveer 2000 toeren wilde ik het nog beter zou ik moeten starten op 3,5 duizend toeren denk ik. Maar eigenlijk deed ik gewoon mee voor de fun, om eens ff lekker los te komen :thumbup:

Link naar reactie

Ik kan me die grijns van je wel voorstellen als je daar staat te kijken naar de andere... :rolleyes:

Is niks voor jou om je dan in te houden, en dat duivelinnetje van je, Reggie, Zal je alleen maar stimuleren... :rolleyes:

Altijd mooi om mee naar huis te nemen Zo'n prijs.

Ik ben óók benieuwd naar de afstand die gebruikt is tijdens de sprint.

Link naar reactie

Aha, mijn twee zonen waren ook aanwezig (of niet? :rolleyes: want van jouw aanwezigheid heb ik niks gehoord).

Zij gingen vooral voor het "tuningspul"; zoals zij dat nu kennen.

Vandaar dat ik ver van Zolder wegbleef en een tourtje in Limburg deed met de QP.

Volgende keer iets laten weten, kom ik je moreel (en zo) steunen... :rolleyes:

Link naar reactie

Ik weet niet precies de afstand ik denk 100 of 200 meter :thumbup: ff aan mijn mannetje vragen als ik hem zo zie.

En natuurlijk sta ik hem aan te moedigen, maar Nikita zijn petekind was nog het hardst aan het schreeuwen....Oom is de kampioen en de beste!!! :rolleyes: Heerlijk toch hoe zo'n meisje van bijna 3 zo enthousiast kan zijn :rolleyes:

Link naar reactie

dat zou ik toch ook eens graag doen: knallen tegen de klok.

anderzijds vrees ik toch dat je tijd wat optimistisch is voor 400m te zijn.

ook al gaat die snitzel heel vlug, 9 sec op 1/4 mijl zal toch niet kloppen. een standaard M6 bv gaat niet onder de 12 sec. zou ook betekenen dat je wagen op 400m zowat 5 a 6 seconden vlugger is dan een standaard z3m qp?!

en bv 3 seconden sneller dan een nieuwe porsche 911 gt2 die ook in 12 sec naar 400m gaat. vermoedelijk heb je dan zon 600-700pk manuel?

Link naar reactie

Hier een overzicht van quarter mile tijden op dragtimes

Voor de Z3:

1) 14.427*+ 95.100 9.291 76.050 2.100 BMW Z3 2.8 Roadster 1998 Gibber

2) 14.520 93.050 9.310 76.080 2.170 BMW Z3 Roadster 3.0 2001 tom

3) 15.410 89.650 9.910 72.680 2.270 BMW Z3 2.8 1997 Mr. J

4) 16.000 84.600 BMW Z3 1.9 1997

En Z4M coupe ;) :

1) 13.257# 105.080 8.605 83.360 1.996 BMW Z4 M-Coupe 2007 NA

2) 13.410*# 105.020 BMW Z4 M-Coupe 2006 NA

3) 13.630*# 102.700 BMW Z4 M-Coupe 2006 AW

4) 13.700*# 105.000 BMW Z4 M-Coupe 2007 mw

Dan ziet een tijd van 9 seconden inderdaad wat rooskleurig uit voor een quater mile.

Link naar reactie

9.05 seconde over een kwartmile is niet mogelijk met een Z3, we spreken dan ook een (ten-second car) en dat zou wel heel erg leuk worden.

Afstand is 1/8 mile oftewel 201 meter.

De tijd is dat erg netjes, maar kan inderdaad nog beter. Belangrijkste is je 60ft. tijd. Zelf red ik de 1/8 mile in 8.69, dus er kan nog wat van af. Neemt niet weg dat je een mooie tijd hebt neergezet.

Link naar reactie
9.05 seconde over een kwartmile is niet mogelijk met een Z3, we spreken dan ook een (ten-second car) en dat zou wel heel erg leuk worden.

Afstand is 1/8 mile oftewel 201 meter.

De tijd is dat erg netjes, maar kan inderdaad nog beter. Belangrijkste is je 60ft. tijd. Zelf red ik de 1/8 mile in 8.69, dus er kan nog wat van af. Neemt niet weg dat je een mooie tijd hebt neergezet.

Nou ;) excuse me, dan heb ik het verkeerd begrepen, die organisatoren spraken bijna alleen maar Frans en ik ken geen Frans :D <_<

in ieder geval bedankt voor de Nederlandse uitleg :thumbup:

aangepast door m coupe for life
Link naar reactie

Maakt toch allemaal niet uit. Als jij je voor de gein inschrijft en 3e wordt is dat een hele goede prestatie. Zeker als de anderen de hele dag aan het strijden zijn en mogelijk veel meer ervaring hebben.

Link naar reactie
die organisatoren spraken bijna alleen maar Frans en ik ken geen Frans :blink: ;)

Dat lijkt me juist wel wat hebben Emanuel, gewoon puur gebarentaal: jij daar staan. lichten zijn rood. lichten uit. jij gas. jij gaan als banaan. finish. derde!

Respect! <_<

Dat van die shortshift moet je me toch nog eens uitleggen tijdens de Limborit. Ik snap het principe wel (denk ik.. :unsure: ..althans ooit een stukje over gelezen hier), maar zou de schakelweg van een shortshift pook wel eens willen voelen in vergelijk met mijn standaard (2.8 coupe) schakelweg.

Oh ja: laat je die "racewars 233" op je zijraam zitten, ziet er wel :rambo: uit!

Link naar reactie
maar zou de schakelweg van een shortshift pook wel eens willen voelen in vergelijk met mijn standaard (2.8 coupe) schakelweg.

Da's een wereld van verschil Ruud... :unsure:

Emanuel voelt het héél erg goed maar Reggie Zegt dat Emanuel áltijd al een Short-Shiftje heeft gehad... :schater::blink:<_<

Link naar reactie

Nou is dit een sportieve prestatie maar Zo is 'ie niet altijd... <_<

Nu ligt die hier een T-Fordje uit te dagen en de oldtimer Zover te krijgen dat 'ie met hem de kwart-mijl gaat sprinten.

Als dat niet vlug genoeg gaat Zend hij Zijn geleide projectiel af die voor de T-Ford gaat rijden om deZe Zodoende alsnog tot 'scheuren' te dwingen...

mqpflqn8.jpg

De foto is gemaakt boven op La Baraque Michel, België, op Zondag 20-04 jl. tijdens een testrit voor de Limborit as.

We hebben wel 500 Harley's en de meest exotische oldtimers geZien.

Link naar reactie
Da's een wereld van verschil Ruud... :(

Emanuel voelt het héél erg goed maar Reggie Zegt dat Emanuel áltijd al een Short-Shiftje heeft gehad... :schater::nono::thumbup:

Dan toch maar eens het pookje van Emanuel's :ph34r: coupe proberen! :m:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.