Ga naar inhoud

Europrojectz Z3


Eryen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Die wou ik wel eens in het echt Zien.

Bij die eerste foto Zei ik toch WOW in meZelf.

Er Zijn toch wel mooie details te Zien, Zoals de in het Zwart gespoten pijl in de kieuwen.

En die wielen met die enorme, geperforeerde schijven... :m:

Ik vraag me alleen af waarom Ze bij die heftig getuunde audiokits altijd de subwoofers verkeerd om plaatsen.

Zal wel puur uit estetisch oogpunt worden gedaan.

Heb je een linkje voor ons Eryen ?

Link naar reactie
Worden deze topics alleen maar aangemaakt om de desbetreffende auto vervolgens af te zeiken?? :m:

Is natuurlijk lekker makelijk om iets af te zeiken, en eerlijk is eerlijk, ik zou dit ook niet doen met mijn zzz, maar er zijn mensen die dit fantastisch mooi vinden, er ongelooflijk veel energie en geld in steken, apetrots zijn op wat zij voor zichzelf hebben gepresteerd.

Ben dus van mening dat het niet aan ons is om van allerlei andere sites datgene te gaan afhalen wat "wij"niet mooi vinden.

Laat ieder in zijn waarde en zoek op dit forum geen bevestiging voor wat je zelf niet mooi vind, alhoewel je deze bevestiging ongetwijfeld van meerderen zult krijgen.

Ik vind dit niet sjiek.

Link naar reactie

Niet mijn smaak maar wel fantastisch gedaan. Een aantal zaken vind ik zelfs wel het overwegen waard maar waar ik me wel bijzonder aan erger is het toevoegen van M-kieuwen op een niet-M.

Die wielen/remmen zijn prachtig en de audio is giga mooi ingebouwd. Kleurtjes maken het vooral fout, doe dit met Stahlgrau en zwart en het is heel anders.

Link naar reactie
maar waar ik me wel bijzonder aan erger is het toevoegen van M-kieuwen op een niet-M.

Tja, die ///M kieuwen...

Ik kan niets maar dan ook niets bedenken wat een mooier detail kan Zijn aan een Z3.

Waare kunstwerkjes Zijn het, vandaar dat het ook een van mijn eerste upgrade's aan Zedri was, ook een niet M.

Mijn motto blijft nog altijd dat een ieder Zijn of haar Z tuned naar eigen wens en smaak.

Een keutel op de bijrijdersstoel Zal wel helemaal niemand mooi en sportief vinden, (Zelfs niet als die door AC-SchnitZer, Alpina of Haman is gescheten)

over de rest kun je van mening verschillen, maar om je er bijZonder aan te ergeren ?!?

Willen we niet allemáál het mooiste, breedste, laagste, snelste, geilste etc.etc.... B)

Link naar reactie
Die heb ik al B) en ja, je mag een keer proefrijden ;)

Hoe is het met je beest Rogér ?

Ik lees verontrustende berichten... B)

(Of heb je het over Collie... ;) ...In dat geval moet ik snel eens komen 'proefrijden'... :schater: )

Link naar reactie
Tja, die ///M kieuwen...

Ik kan niets maar dan ook niets bedenken wat een mooier detail kan Zijn aan een Z3.

Waare kunstwerkjes Zijn het, vandaar dat het ook een van mijn eerste upgrade's aan Zedri was, ook een niet M.

Mijn motto blijft nog altijd dat een ieder Zijn of haar Z tuned naar eigen wens en smaak.

Is ook geen aanval maar die M-dingen horen imho gewoon op een M dus ik hoop ooit nog eens zulke kieuwen te krijgen maar niet op deze auto.

Mijn Z is - volgens velen - te veel chrome en smaak verschilt dus maar ik wimpel zelf altijd M-onderdelen af, zelfs een collega die in z'n vrije tijd een beetje loopt te leuren met z'n BMW-handel en poetsbedrijf kreeg 0 op z'n request toen hij mij een setje 17" M6-velgen aanreikte tegen handelsprijs.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.