Ga naar inhoud

Vraagje zekering koplampen


Fer-e

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb een mooie xenon setjes laten inbouwen bij ruud alleen nu heb ik in een korte tijd al 2x het probleem gehad dat een zekering klapte ..

nu kwam ik erachter dat bij mij rechterkoplamp (degene die klapt) maar een 20a zekering heeft en de linker die het gewoon goed doet een 25a zekering heeft ...

nu vind ik dit een beetje raar .... beetje logisch zou toch zijn dat ze beide dezelfde zekering nodig hebben ?

of zit hier een reden achter laat ff wat weten want kwil zo snel mogelijk af van dit kwaal omdat ik veel snachts moet rijden de komende tijd .

bvd

grtz Ferrie

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

naja ruud heeft me aangeraden het even met een 25a zekering te proberen ipv 20a ..... mocht ie nog steeds klappen dan is er waarschijnlijk iets mis met 1 van de ballasten .....

Als Ruud Xenon plaatst past hij inderdaad altijd netjes de zekering aan naar 20 of 25 ampére.

André

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.