Ga naar inhoud

Nieuwprijs bagagerek z3


Aanbevolen berichten

Dat tweede dus :D

Ik snap ook niet waarom mensen in godsnaam zo'n rek op hun auto willen planten. Ok, het is wel stijlvol, maar de wat sportievere z-rijders slopen het al gauw eraf (look @ me).

De dopjes vallen niet eens zozeer op, en is een mooie tussenoplossing.

Als iemand het is eens aandurft om mijn achterkant in de prak te rijden, wordt de klep ook meteen vervangen. :(

Link naar reactie
  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik laat het rek er op zitten. Heeft toch wel wat en het stoort me niet.

Zou het er nieuw niet op laten zetten, maar toch.

Vind het in ieder geval mooier dan dopjes, maar ieder z'n smaak. ;)

Jou verhaal is geen aanbeveling voor verkoop, Sledgehammer :D

Groet Ron

Link naar reactie

Vind het ook niet mooi maar erger me er zeker niet aan! Was al weer vergeten dat

ze erop zaten tot jullie er weer over begonnen ;)

Maar bij mij zaten er wel dopjes toen ik hem kocht. Maar geen rek ?!!!!

Das gewoon dubbel klote!!!!!!

Link naar reactie

Wil niet nog meer kolen op het vuur gooien boys, maar door die dopjes zou ik dus helemaal gestoord worden :D

Had al lang alle slopen in Nederland en Duitsland afgezocht om een nieuw/ander kofferdeksel te krijgen of misschien iemand gevonden met een groot gezin of een schoonmoeder die zo´n ding nodig heeft en ruilen wilde ^_^ ;)

groet,

Pierre

Link naar reactie

Moet toch even reageren op het doppenverhaal op mijn auto is er maar een plek voor een dop en dat is de benzinedop ;) .Die wagen is zo gek nog niet moet dan wel in de juiste kleur en 19 "velgen met 255ers eronder.En dan moet dat lelijke donald duckrekje er wel vanaf moet ik heel nederland en duitsland afzoeken voor een andere klep zonder gaten anders moet ik alsnog tegen die rare doppen aankijken.

Groet Huub

Link naar reactie
Moet toch even reageren op het doppenverhaal op mijn auto is er maar een plek voor een dop en dat is de benzinedop ;) .Die wagen is zo gek nog niet moet dan wel in de juiste kleur en 19 "velgen met 255ers eronder.En dan moet dat lelijke donald duckrekje er wel vanaf moet ik heel nederland en duitsland afzoeken voor een andere klep zonder gaten anders moet ik alsnog tegen die rare doppen aankijken.

Groet Huub

Zit er niet over in Huub. Weinig plek voor een rekje op jou QP.

En hoe lang rijdt die Donald Duck al in zijn 313???? :D

Link naar reactie

Wil wel eens weten hoeveel lager mijn auto is dan origineel. Heb derhalve eens op twee punten gemeten.

Allereerst hart velg tot onder het spatbord recht naar boven gemeten kom ik voor op 33,0 cm en achter op 33,0 cm.

Daarna heb ik bij de dorpel tussen de wielen aan het voorwiel en het achterwiel naar beneden gemeten vanaf het laagste punt onder de dorpel, kom ik voor op 13 en achter op 13,5 cm.

Gaarne jullie waardes!!

groet en bedankt alvast,

Pierre

Deze dus !!! ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.