Ga naar inhoud

Zondag 27 juli, Lelystad


Jan Z4

Aanbevolen berichten

ik ben er ook bij, Vliegende Hollander (Ad) ook.

:thumbup:

we zien jullie 9.45u bij de Mac, kunnen we gezamenlijk het terrein op (en de Z's bij elkaar zetten)

Link naar reactie
  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

heel veel plezier morgen.

aan 't weer zal 't niet liggen. :thumbup:

Link naar reactie
Is het die Mac bij Almere?

Ik kom uit het Oosten dus dan moet ik een stukje door...

Is er nog een 'leider' die kan worden gebeld in geval van topografische

of technische problemen?

Ik denk dat je hiervoor de volgende moet hebben:

Afspreken bij de Mac is prima, aangezien ik als verste moet rijden 250 km's, was ik aan het denken om rond 9.45 uur daar af te spreken, ook heb ik net Jan aan de telefoon gehad, hij heeft plaats gereserveerd waar we met zijn alle kunnen staan, en in het begin van de middag is dan de presentatie van de Zetjes!

om 10.00 gaan de poorten open voor bezoekers, dus wij proberen om een uur of half 8 te vertrekken vanuit Hoensbroek!

zijn er meerdere die we misschien onderweg kunnen aanhaken???

zo ja, laat dit ff weten op linky at home punt nl dan kunnen we wat afspreken.

Morgen moet ik definitief doorgeven met hoeveel Zetjes we ongeveer komen, 1 of 2 meer is nog te verwerken.

see ya

Link naar reactie
Is het die Mac bij Almere?

Ik kom uit het Oosten dus dan moet ik een stukje door...

Is er nog een 'leider' die kan worden gebeld in geval van topografische

of technische problemen?

Nee, in Lelystad hebben we ook een Mac. Kom je via de A6 (vanaf Emmeloord) dan is het afslag 10 en onder aan de afslag rechtdoor. Kom je via de A28 dan neem je afslag 13 bij Harderwijk richting Lelystad, Lelystad volgen en nadat je onder de A6 bent doorgereden direct rechtsaf, er staan een grote gele M bij...
Link naar reactie

Iedereen heel veel pleZier morgen... :guitar:

Wie Zien de foto's met bijbehorende (sterke) verhalen wel tegemoet.

Link naar reactie

Net weer terug van onze tocht naar Lelystad. Prachtig weer gehad, dus daar was niets mis mee.

Het was een echte BMW dag, met alle varianten van BMW vooradig. Ook de hele oude modellen als de 2002 en zo.

We waren er al om ongeveer 10.00 uur maar we konden pas rond half 2 een paar rondjes rijden. Dat duurt dan wel erg

lang omdat je toch wel redelijk snel uitgekeken bent. Althans ik. :ok:

Verder waren er natuurlijk allerlei kraampjes om je BMW op te leuken.

De ronde mochten we niet te hard rijden, anders moesten we de kap op en de ramen dicht. Stel je voor, ik in mijn 1.9 wordt tegengehouden, omdat we te snel reden :guitar: Ik reed toevallig voorop, was als laatste gestart, kun je nagaan hoe die anderen dan reden. Voor mijn gevoel ging het niet hard, maar goed.

Al met al toch wel een geslaagde dag, hoewel ik het wel vreemd vond dat we ook entree moesten betalen (10,00 euro pp) en ik dacht dat we uitgenodigd waren. Nou vind ik dat niet erg, maar het was handiger geweest als Jan Z dat allemaal even verteld had. Net als het feit dat we pas in de middag konden gaan rijden. Dan hadden we bijv ook later kunnen gaan. Ik wil geen zeurpiet zijn, want ik vond het best een leuke dag, maar het kon beter.

De Z3's waren wel gewild als fotoshoot. Er was ook een team van 4 meisjes die poseerden in, op en achter onze Z3's. Die van Bridders was ook gewild

Foto's volgen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.