Ga naar inhoud

Zondag 27 juli, Lelystad


Jan Z4

Aanbevolen berichten

  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zou het graag doen maar ben dan met vakantie. Lekker naar Italie in de buurt van Elba. Gewoon op de camping hoor. Best wel leuk om twee weken per jaar VW en Opel rijders in het wild te zien, een beetje integreren en zien wat er onder het volk leeft kan natuurlijk geen kwaad. :schater: Wel in een grote stacaravan met airco uiteraard want je moet wel iets te zeiken kunnen hebben tegen die ventjes. "He lul, warm he in die kuttent van je?" :hypocritesmiley:

Link naar reactie
  • Administrator
Gewoon op de camping hoor...... Wel in een grote stacaravan met airco uiteraard

Jammer, ik wil nog steeds weten hoe een vouwwagen achter een Z3 staat :schater:

Link naar reactie
Wel in een grote stacaravan met airco uiteraard want je moet wel iets te zeiken kunnen hebben tegen die ventjes. "He lul, warm he in die kuttent van je?" :unsure:
Tja, je bent kamper of je bent het niet. Alles verder goed in de andel :schater:
Link naar reactie
  • Administrator
Dat zouden wij van het Z4M forum (twee leden) je hoe dan ook niet kunnen vertellen. :schater:

Om je een idee te geven...

z4mkreuzer.jpg

Link naar reactie

Collega's :(

Moeten we er maar niet vanuit gaan, dat dit evenement niet doorgaat ? Zeker als Jan Z zich al sinds mei niet meer gemeld heeft. Vind het wel een beetje raar, maar je weet maar nooit wat er aan de hand is.

Link naar reactie

Hallo mensen,

Leuk dat er toch annimo voor is!

Natuurlijk gaat het allemaal door en we hopen jullie daar te zien.

De ere rondjes die de Z's gaan rijden staat gepland en de mic is eventueel beschikbaar, maar is niet verplicht.

Ik heb M coupe for life mijn nummer gegeven en mocht er nog iets zijn kan hij contact met mij opnemen.

Op de dag zelf wijst alles voor zich en wordt er via de omroep het een en ander kenbaar gemaakt.

Link naar reactie

Mag ik ff voor de duidelijkheid vragen wie er nog naar deze dag gaan???

Dan weet ik of ik nog wat regelen met JanZ4, want hij heeft ons wel ingepland voor wat ererondjes op het circuit, ook komt er een engels autoblad en nog een andere magazine, waar we kans voor maken om in te komen staan!!

laat me ff wat weten zij het via pm of in dit topic

Alvast bedankt!!

Ik heb er in ieder geval zin in! :lol:

Link naar reactie
  • Administrator
Mag ik ff voor de duidelijkheid vragen wie er nog naar deze dag gaan???

't ziet er naar uit dat jij het circuit voor je alleen hebt. Komt die QP van je mooi uit in dat Engelse blad :lol:.

Ik heb helaas al verplichtingen die dag, anders was ik w.s. wel meegegaan.

Veel plezier in ieder geval.

Link naar reactie

Zoals gezegd, ik ben er. Het lijkt me een goed idee om te verzamelen bij die Mac Donalds.

Ik hoor graag nog even het tijdstip waarop ik(wij) dan verwacht worden.

Het lijkt me ook leuk en ik ga nog even de auto poetsen :lol:

Harrie

Link naar reactie

Afspreken bij de Mac is prima, aangezien ik als verste moet rijden 250 km's, was ik aan het denken om rond 9.45 uur daar af te spreken, ook heb ik net Jan aan de telefoon gehad, hij heeft plaats gereserveerd waar we met zijn alle kunnen staan, en in het begin van de middag is dan de presentatie van de Zetjes!

om 10.00 gaan de poorten open voor bezoekers, dus wij proberen om een uur of half 8 te vertrekken vanuit Hoensbroek!

zijn er meerdere die we misschien onderweg kunnen aanhaken???

zo ja, laat dit ff weten op linky at home punt nl dan kunnen we wat afspreken.

Morgen moet ik definitief doorgeven met hoeveel Zetjes we ongeveer komen, 1 of 2 meer is nog te verwerken.

see ya

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.