Ga naar inhoud

Zondag 27 juli, Lelystad


Jan Z4

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik organiseer deze zomer op het Circuit van Lelystad een BMW event.

Graag zou ik het volgende aan jullie willen vragen:

Ik wil graag een groep Z3 / Z4 rijders bij elkaar hebben, die in de middag een paar ere rondjes over het circuit rijden, DUS NIET RACEN of gek doen, gewoon een promo ronde met bijv zo'n 20 Z3 / Z4 terwijl iemand van deze club iets over de speakers verteld over de BMW Z3 / Z4 en deze website.

Ik wil graag alle soorten BMW's bij onze dag betrekken en dit lijkt mij een leuke manier.

Graag hoor ik iets van jullie.

Groet,

Jan

Hier staat meer info over deze dag: http://forum.bmwexperience.nl/viewtopic.php?t=1299

Link naar reactie
  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Leuk initiatief Jan, om forum members uit te nodigen voor dit festijn ! <_<

Helaas kan ik zelf niet :fiew: , naar misschien reageren er wel andere members ! B)

Link naar reactie
Jan,

Op Ben en mij kun je rekenen we nemen de Z3 Orinoco mee.

Carin

Hmmmm

Jammer dat wij dan op vakantie zijn.

Anders waren er maar liefst 2 van die exclusive Orinoco´s geweest!

Veel plezier die dag!

Carla

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Ik wil graag een groep Z3 / Z4 rijders bij elkaar hebben, die in de middag een paar ere rondjes over het circuit rijden, DUS NIET RACEN of gek doen, gewoon een promo ronde met bijv zo'n 20 Z3 / Z4 terwijl iemand van deze club iets over de speakers verteld over de BMW Z3 / Z4 en deze website.
En daarmee sluit je het overgrote gedeelte van dit forum uit :fiew:
Link naar reactie

regel een dragstrip en kondig een Z4 :m: vs. Z4 3.0 Infinitas dragrace aan en ze staan te dringen om zich aan te melden :schater: of ehm... QP meeting! :fiew:

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Misschien een idee om alvast even een rijtje te maken van deelnemers mocht JanZ4 er nog op terug komen?

1. Carin

2. Excalibur

3. Zwartkapje

4. M Coupe for life

5. ZZZ-Woudsend

6. Harrie

7. Bridders

8. Vliegende Hollander

9. Crusader

10. Shayman

Met al die Beamers bij mekaar kan ik misschien gelijk even m'n 5-serie velgen slijten. :newblush:

Link naar reactie
Ik ben benieuwd wie er gaat speechen over hoe geweldig het op het forum is :newblush:
Een speech van (S)toploss over de hoeveelheid bruinneuzen onder de Z-tjes zou wel een mooie reclame zijn.

"Tja, daar komt de rij reetlikkers. Zie ze eens allemaal blij zijn met die kutbakjes en maar denken dat ze uniek zijn. Zo mooi en vrolijk dat je er kotsmisselijk van wordt. Nou, dat was het, ik peer em want ik heb wel wat beters te doen dan hier lekker blij te zijn met z'n allen.

F*cking wankers!"

muppetscq7.jpg

muppetscq7.808d87d3aa.jpg

:schater: :schater:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.