Ga naar inhoud

Dit is echt erg...

Harold

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kijk ik gisteren, 11 maart met een half oog naar "Een Vandaag". Een onderwerp over een jochie dat de jongste schrijver van Nederland is, die gaat op bezoek bij oude rot in het vak Bernlef. Zo komen ze op het onderwerp jong en oud en vervolgens (na een close-up van iemand met botoxspuiten in haar gezicht :m: ) komt opeens, of all people, Marijke Helwegen in beeld. Voor haar huis denk ik. En wat staat daar op de oprit? Zag ik het echt goed? Nee toch? Even naar uitzendinggemist.nl, en inderdaad: twee auto's, waarvan de voorste een.... zwarte ZZZ met bagagerekje.. ;) :m: :m:

O wat is dit erg... Laten we onmiddellijk afspreken dit onder ons te houden. Anders wordt het nog leuk tijdens een verjaardag: "O, jij rijdt toch in dezelfde auto als dat siliconending" :kisstogether:

Misschien kunnen we ons er nog uitkletsen met: "Dat is dan ook letterlijk het enige waar ze een goede smaak in heeft!", maar het blijft erg....

http://player.omroep.nl/?aflID=6667599&amp...48c230e8a033645

• Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ze reed al jaren terug in een Z3, ja. Da's bekend. Of die opname die gisteren werd uitgezonden actueel is, is nog maar de vraag. Ik zag 'm ook. Denk dat ze een stukje hebben uitgezocht om wat ze daar zegt, de actualiteit zal van minder belang zijn. Misschien rijdt ze inmiddels in een Boxster. In dat geval waarschijnlijk met een rose interieur. :kisstogether:

Geplaatst:

Rob het is Boxster met s :kisstogether:EDIT ROB: Dank, aangepast.

Hmm ik maak me nog eens verdacht hier met dat gepraat over die Boxsters.. :schater:

Geplaatst:

Je wil er toch iet mee gezien worden met zo'n roadster ;)

@Rob, Helwegen haar plastisch chirurg rijd met een Boxster die wou een beetje op nivo rijden :schater:

Geplaatst:
Ze reed al jaren terug in een Z3,

In een facelift?

Geplaatst:
Henk, we zien je nog maar weinig hier ................

Heb naast mn oude bmw z3tje en een oude (houten, latten gebouwde!) olympiajol nu ook nog een oude kajuitzeilboot gekocht (30 voet=9,2 meter) met achterstallig onderhoud, die volgende week in het water moet. Dus druk, druk, druk, maar heel leuk!

Geplaatst:

dan wordt het zeker druk, Henk en zul je keuzes moeten maken......

Geplaatst:
Het kan nog gekker.... zoek maar eens op Jocelyn Wildenstein.

:guitar: nou Bas, hoef gelijk mn ontbijt niet meer... :kisstogether::kisstogether:

Jocelyn-Wildenstein.JPG

PS is dit nou mislukte plastische chirurgie, stond ze enigszins achteraan bij het uitdelen van de hoofden of speelt hier iets anders (ziekte oid)?

Geplaatst:
Het kan nog gekker.... zoek maar eens op Jocelyn Wildenstein.

Advies hier niet op te zoeken!!!!

Klikte net op een link en die was geforward naar een virus!!!

Geplaatst:
Advies hier niet op te zoeken!!!!

Klikte net op een link en die was geforward naar een virus!!!

Dat risico loop je altijd op het boze internet. Heeft natuurlijk niets te maken met zoeken op naam.

Geplaatst:
PS is dit nou mislukte plastische chirurgie, stond ze enigszins achteraan bij het uitdelen van de hoofden of speelt hier iets anders (ziekte oid)?

Voor wat ik weet is er voor 4 miljoen verbouwd.... (zoek in wikipedia... is bijna gegarandeerd 100% virusvrij!)

Geplaatst:
Dat risico loop je altijd op het boze internet. Heeft natuurlijk niets te maken met zoeken op naam.

Ooohhhh, dat wist ik niet... <_< :sleepy: ...

De link onder de Wikipedia-link is een virus... laten we het dan zo formuleren.

En uiteraard heeft dat niks te maken met "zoeken op naam", maar blijkbaar heeft de een of andere virusbouwer gedacht dat een veel ge-google-de naam een leuke was om een virus aan te hangen.

Maar wees vrij om te zoeken en te klikken... ik dacht dat het wel netjes was om het even te melden... :wave:

• Administrator
Geplaatst:

Ze hebben allebei wel iets weg van dit...

5381216_400X300.jpg

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen