Ga naar inhoud

wissers


Aanbevolen berichten

Hallo zzz'ters!

als ik de ruitenwissers aan doe, de handel 1 klik omhoog, interval stand, nog een klik omhoog, dan zouden ze aan een stuk moeten wissen, echter blijf ik dan in de interval stand staan. Nog een klik omhoog, dan gaan de wissers extra snel aan een stuk door, dat doen ze dus wel. Mij een beetje een raadsel. Iemand bekend met dit fenomeen, of anders iemand enig idee waar ik zou moeten zoeken? is het de motor of een relais dat kapot is, of de schakelaar in het stuurhuis. Ik kan me er wel mee redden zo, maar ziet een beetje raar uit he, regent het een beetje en dan heb ik de wissers extra snel staan!!! :thumbup:

Bedankt alvast!

heb al gezocht op het forum maar kon er niet echt iets over vinden!! ;)

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Aangezien ze verder goed werken, lijkt me niet het relais, maar de schakelaar. Schakelaar demonteren en doormeten en inspuiten met contact reiniger.

Anders vervangen :kisstogether:

Link naar reactie

Hey hallo,

Stand 1 Interval

Stand 2 Wissersnelheid normaal

Stand 3 Wissernelheid snel

Stand 4 Één keer wissen (naar beneden dus )

Als de auto stilstaat en de wisserstand staat in stand 2, vervalt hij tijdelijk in stand 1. Als je dus gaat rijden gaat hij weer in stand 2.

Doet hij dit dus niet dan heb je een probleem met de electronica...

Dit alles is terug te vinden in de Z3 handleiding. (Als je deze hebt natuurlijk) :newblush:

Ik hoop je voldoende te hebben geholpen...

Suc 6

Groet ErikZ3

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.