Ga naar inhoud

Reactietopic QP/Roadster meeting


Aanbevolen berichten

  • Reacties 95
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

And the winner is...

racingbz1.jpg

Sommige QPers verZetten Zich hand en tand tegen de komst van de Roadsters en bleven maar van ons wegrijden...

verbannenou8.jpg

Het ó Zo rustige Liempde was even van ons...

wolkenhd3.jpg

Link naar reactie
Ik heb die ZZZ's nou wel gezien, wel sturen in mijn bak maar waren blijven de echte plaatje's :schater:

Always save the best for last...Dat weet je toch ?... :wave:

Laat mij dan de eerste Zijn Rogér die rechtuit Zecht dat jouwn Boxster een prachtauto is die mij direct kon bevallen... :thumbup:

Ik Zou graag eens wat langer erin willen sturen en nog wat rondjes er om heen kwijlen... :ph34r:

LadieZZZ and GentlemanZZZ: LetZZZ ZZZhow dAh pOshA bOxTa...

img2981ln7.jpg

img2983so8.jpg

img2993he2.jpg

img2974ws3.jpg

img2982gw6.jpg

img2994ym0.jpg

Zó, nu heb ik een dikke muisvinger...Ik denk dat ik mijn meissie maar eens ga verwennen... ;) Enjoy the pic's BoYZZZ and GirlZZZ, dAh FreetZZZ.

Link naar reactie
Always save the best for last...Dat weet je toch ?... :wave:

Laat mij dan de eerste Zijn Rogér die rechtuit Zecht dat jouwn Boxster een prachtauto is die mij direct kon bevallen... :ph34r:

Ik Zou graag eens wat langer erin willen sturen en nog wat rondjes er om heen kwijlen... :lol:

:thumbup: ;) Superrr Frido, en dat rijden gaan wij een keer regelen :wave:
Link naar reactie

Eindelijk thuis, een beetje verkeerd gereden...

Grapje :lol:

Nu pas de gelegenheid om effe op het forum te komen kijken. Tja, we hebben ook foto's, maar nadat ik die van Zedri gezien heb :thumbup: Knap werk, Frido :wave:

Beginnen we dus maar bij het verhaal : Als Belg had ik toch weer enige moeite om de verzamelplek te vinden. Na drie keer die spoorweg te kruisen in weer een andere richting, toch maar een weg ingedraaid waar nochtans duidelijk stond dat ie ergens doodliep, maar dan toch in de verte een aantal Zetjes in zicht gekregen.

Grasveld (cricketvelden ?), asfaltstroken ertussen en de wagens in formatie opgesteld. Verd... bijna zoveel Roadsters als Qpés. ;) Gelukkig allemaal toffe gasten, dus we mochten ze er graag bij hebben. :ph34r:

De beloofde vlaai was er (Lekker, bedankt Reggie) en dan moest er opeens weer een andere formatie komen van die Qpés.

en ineens (boys will be boys) werd de asfaltstrook een dragstrip.

En ja, iedereen heeft een snelle Qpé, zelfs zo'n Boxter kan ermee door... De rest was gespreksvoer voor in de kroeg.

Na een lekkere koffie werd het tijd om terug naar Belgie te gaan, wegens nog wat afspraken (vooral de zoon dan)

Bedankt Martijn voor de organisatie.

We waren mss niet met heel veel, maar de echte Die-hards waren er (Qpés en R's)

Thanks voor de fijne namiddag :wave:

Link naar reactie

Frido, ik vind de fotos echt geweldig! zitten een paar bijzondere platen tussen :kisstogether: helemaal geweldig dat je even langskwam en ons nu op al dit moois tracteert :rolleyes:

Link naar reactie

Zo eindelijk de tijd om eens een reactie te plaatsen op de door Martijn en mijzelf georganiseerde QP Meeting 2008.

Ondanks dat de opkomst van de QP's niet al te groot was en we gered werden door onze Roadster en Porker vrienden was het toch weer een zeer geslaagde dag met als hoogtepunt natuurlijk...de dragrace... :rolleyes: en de nieuwe QP van Martinvh (kijk hem eens trots zijn) :

08032008080lf2.jpg

Altijd weer leuk om een aantal bekenden en onbekenden te ontmoeten.... :kisstogether: . Frank en zoon (ben even de naam kwijt) Emmanuel / Reggie / Zedri ...top dat jullie van zo'n eind zijn gekomen !!!

De meeste verhalen over de dag zelf zijn al geschreven dus ik zal niet in herhaling vallen :chick: .

Ik zou graag iedereen willen bedanken voor de zeer geslaagde dag en avond.

Hier de foto's ( filmpjes wordt aan gewerkt) :

08032008079ko6.jpg

08032008084hr1.jpg

08032008081ea2.jpg

08032008082go6.jpg

Link naar reactie

En wie staat er weer in de weg ?... :rolleyes:

Schitterend hoe in filmpje twee die wielen achteruit lijken te draaien, geweldig... :blink: Da's Killabee hé?

Ook het midden van de wielen lijkt appart van de rest te draaien, echt gaaf.

Link naar reactie
En wie staat er weer in de weg ?... :rolleyes:

Schitterend hoe in filmpje twee die wielen achteruit lijken te draaien, geweldig... :blink: Da's Killabee hé?

Ook het midden van de wielen lijkt appart van de rest te draaien, echt gaaf.

Da filmpje vond ik zelf ook wel erg geslaagd ja ...lijken wel spinners :blink:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.